Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Vanavond Lacey Chabert, een van mijn favo actrices. Love on Safari.

Wauw! Zit nog in een scheiding en eind juni verhuisd naar klein studiootje. Best prima. Wilde kijken naar koopwoning als alles rond zou zijn en ik uitgekocht was. Maar zag het een beetje somber in, woon in duurste regio van Nederland en wil hier ook blijven. 

Mijn moeder belde me een tijd terug over een familielid die haar huis wel wilde verkopen voor de woz aan vrienden of familie. Haar zoon woont er nog maar die zou een sociale huurwoning krijgen dus als het zover was kon het verkocht worden. Vond t een beetje een vreemd verhaal maar oke. Zag er niet naar uit dat dat snel zou gaan dus dacht ik zie t wel. Belde haar nicht me vandaag dat haar zoon een woning heeft en of ik wil komen kijken binnenkort. Heb het nog niet gezien maar het is echt een nette prijs. Zal wel veel verbouwd/vernieuwd moeten worden maar alsnog. Met overbieden wat ze hier doen zou ik er anders nooit tussenkomen denk ik. Ben heel benieuwd. Haar zoon gaat me bellen voor een afspraak deze week!!!

wat spannend en gaaf Koettie! Ik ga voor je duimen.

Vandaag werd ik blij van het heerlijke avondeten 

Koettie schreef op 15-07-2024 om 22:33:

Wauw! Zit nog in een scheiding en eind juni verhuisd naar klein studiootje. Best prima. Wilde kijken naar koopwoning als alles rond zou zijn en ik uitgekocht was. Maar zag het een beetje somber in, woon in duurste regio van Nederland en wil hier ook blijven.

Mijn moeder belde me een tijd terug over een familielid die haar huis wel wilde verkopen voor de woz aan vrienden of familie. Haar zoon woont er nog maar die zou een sociale huurwoning krijgen dus als het zover was kon het verkocht worden. Vond t een beetje een vreemds verhaal maar oke. Zag er niet naar uit dat dat snel zou gaan dus dacht ik zie t wel. Belde haar nicht me vandaag dat haar zoon een woning heeft en of ik wil komen kijken binnenkort. Heb het nog niet gezien maar het is echt een nette prijs. Zal wel veel verbouwd/vernieuwd moeten worden maar alsnog. Met overbieden wat ze hier doen zou ik er anders nooit tussenkomen denk ik. Ben heel benieuwd. Haar zoon gaat me bellen voor een afspraak deze week!!!

Wat goed Koettie! Idd het is erg moeilijk op dit moment om een huis te krijgen dus dit is hartstikke mooi! 

Ik word blij van Koetties bericht, en vd ene kant is het jammer maar ik ben ook blij en opgelucht dat ik de knoop met vriend nu definitief heb doorgehakt ivm het verschil van mening over iets  essentieels. Jammer dat er weer daardoor een relatie strandt maar we blijven hele goede vrienden (dat maakt het ook makkelijker, dat we als dikke maatjes uit elkaar zijn gegaan) en ik heb geen relatie nodig om gelukkig te zijn. Ik heb mezelf inmiddels geleerd om blij met mijzelf te zijn en daar ben ik erg blij mee ☺

Koettie, gefeliciteerd! Met deze woningmarkt een buitenkansje.

OperaQueen, wat jammer zeg. Maar goed dat je ook het alleen gezellig hebt!

Ik ben wel blij dat man eindelijk  weer  aan het werk is. Hij werkte me behoorlijk  op de zenuwen  de laatste tijd. Is maar een korte klus, maar hopelijk  gaat hij zich daardoor  wat beter voelen. 

lientje69 schreef op 16-07-2024 om 08:40:

Ik ben wel blij dat man eindelijk weer aan het werk is. Hij werktte me behoorlijk op de zenuwen de laatste tijd. Is maar een korte klus, maar hopelijk gaat hij zich daardoor wat beter voelen.

Dat hoop ik ook voor jullie beide Lientje! Ik heb het op een of andere manier zo ontzettend met je te doen 

Zilver_gray schreef op 16-07-2024 om 08:45:

[..]

Dat hoop ik ook voor jullie beide Lientje! Ik heb het op een of andere manier zo ontzettend met je te doen

Lief Zilver-gray. Het is niet altijd makkelijk  hier, maar overal is wat toch? En what doesn't kill you makes you stronger.  Is ook echt mijn ervaring  gelukkig.💪

lientje69 schreef op 16-07-2024 om 08:47:

[..]

Lief Zilver-gray. Het is niet altijd makkelijk hier, maar overal is wat toch? En what doesn't kill you makes you stronger. Is ook echt mijn ervaring gelukkig.💪

😘

lientje69 schreef op 16-07-2024 om 08:39:

Koettie, gefeliciteerd! Met deze woningmarkt een buitenkansje.

OperaQueen, wat jammer zeg. Maar goed dat je ook het alleen gezellig hebt!

Ook met hem hoor, maar niet meer als stel maar als vrienden. En dikke maatjes dat blijven we...
(Alhoewel hij heeft het er op dit moment wel moeilijker mee dan ik. Ik ben vooral opgelucht omdat het verschil van mening, kinderen, niet op te lossen is. 1e paar weken dat we weer een stel waren waren leuk, maar de laatste tijd ontstond er toch weer een hoop stress bij ons beiden en dat is i.m.o. niet de bedoeling van een relatie...)

Dat poes van vriendin toch een half jaar bij mij komt logeren. Het is niet 100% ideaal ( erg de vraag hoe mijn kat op hem gaat reageren) maar ik had er ondertussen toch echt veel zin in gekregen, in een tweede beessie in huis. We gaan gewoon heel langzaam introduceren en dan komt het hopelijk wel goed

Moosey schreef op 16-07-2024 om 09:43:

Dat poes van vriendin toch een half jaar bij mij komt logeren. Het is niet 100% ideaal ( erg de vraag hoe mijn kat op hem gaat reageren) maar ik had er ondertussen toch echt veel zin in gekregen, in een tweede beessie in huis. We gaan gewoon heel langzaam introduceren en dan komt het hopelijk wel goed

Ah leuk! 💕

Is “hem” ook een kat of is het een ander dier?  

Hem is de kat van vriendin. Had eigenlijk niet het woord poes voor hem moeten bezigen

Morgen, vrijdag en zaterdag zullen de temperaturen stijgen. Daarna weer dalen. Dus iedereen haalt hier wel iets uit.

Ik vind het alle twee top.

rionyriony schreef op 17-07-2024 om 06:34:

Morgen, vrijdag en zaterdag zullen de temperaturen stijgen. Daarna weer dalen. Dus iedereen haalt hier wel iets uit.

Ik vind het alle twee top.

Haha goede instelling! Ik lees een boek dat ik al tijden wilde lezen en het is heel mooi, het zijn de kleine dingen soms!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.