Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Na ziek te zijn geweest zo goed als weer opgeknapt. De vermoeidheid moet ik er nog even bijnemen, maar koortsvrij en weer pijnloos kunnen slikken is heel fijn! 
O, en bij de C&A een paar leuke lente items gekocht, kreeg er spontaan zin in door de fluitende vogeltjes. 

Blij omdat ik zo'n zelfstandige partner heb. Gisteren hebben we de vakantieplannen bekeken tot november en daarin zitten twee weekendjes weg en twee keer een week Frankrijk. Ik ben er alleen bij de tweede keer Frankrijk en dat is prima voor mijn vrouw.

het was echt mooi weer hier. Lekker in de tuin in de zon wat gerotzooid. Genieten! 

Laat de storm nu maar weer losbarsten 

_Audrey schreef op 22-02-2024 om 11:04:

het was echt mooi weer hier. Lekker in de tuin in de zon wat gerotzooid. Genieten!

Laat de storm nu maar weer losbarsten

Nee laat nog maar even wachten, ik moet de deur uit 

Fijn om te lezen dat je alweer kan rommelen in de tuin, het klinkt alsof je herstel snel gaat. Blij voor je!

Yumi schreef op 22-02-2024 om 12:00:

[..]

Nee laat nog maar even wachten, ik moet de deur uit

Fijn om te lezen dat je alweer kan rommelen in de tuin, het klinkt alsof je herstel snel gaat. Blij voor je!

Laat de storm nog maar een poos wegblijven dan! 

Ik ben ook blij en opgelucht, het valt me zo mee. Goh, wat was ik bang vantevoren, maar nu gaat het inderdaad snel de goede kant op. Fijn hoor. 

Wat fijn Audrey! Ik las onlangs je topic ❤️ 

Hier een vrolijke vriend die me kopjes geeft en lekker bij me is komen zitten. 😻 Ook blij dat ik mijn cliënten weer gezien heb vandaag en heb kunnen werken.
Zin in om dadelijk de kinderen van school te halen. Ze mogen dadelijk wat lekkers voor de snoeptrommel uitkiezen, dus die zijn dadelijk ook vast heel vrolijk. 😀 

_Audrey schreef op 22-02-2024 om 11:04:

het was echt mooi weer hier. Lekker in de tuin in de zon wat gerotzooid. Genieten!

Laat de storm nu maar weer losbarsten

Ik ben jaloers! Hier grijs en miezer. 

Wel vrolijk geworden van man die in "mijn" serre met meubels bezig is. Ik krijg meer bergruimte op mijn werkplek. Vooral fijn dat ik gewoon helemaal niet hoefde te helpen. 

Vanochtend was het droog en heb ik de tuin aan de kant gemaakt. Binnenkort ga ik een grote kattenbench er in bouwen en de tuin was een volle bende.
Het ging miezeren toen ik klaar was.

ik ben blij en opgelucht dat ik heb gehuild. 

Broodjebrie schreef op 22-02-2024 om 18:26:

ik ben blij en opgelucht dat ik heb gehuild.

Dat is heel goed, gooi het er maar uit. Dat lucht op en nou ff diep zuchten. 

watertoren schreef op 22-02-2024 om 18:35:

[..]

Dat is heel goed, gooi het er maar uit. Dat lucht op en nou ff diep zuchten.

_Audrey schreef op 22-02-2024 om 12:19:

[..]

Laat de storm nog maar een poos wegblijven dan!

Ik ben ook blij en opgelucht, het valt me zo mee. Goh, wat was ik bang vantevoren, maar nu gaat het inderdaad snel de goede kant op. Fijn hoor.

Dat is gelukt is was op tijd terug.

Ik begrijp best dat je bang was, het is ook nogal wat zo'n operatie. Als je van tevoren wist dat het zo zou meevallen dan scheelde dat waarschijnlijk een hele hoop gepieker, maar de opluchting is nu waarschijnlijk des te groter

Gisteren mijn nieuwe gordijnen opgehangen, 100 % verduisterend waardoor ik veel beter heb geslapen. Moet wel een nachtlampje kopen, zie geen hand voor ogen en heb gemerkt dat dit niet handig is met een plaspauze  
Blij mee, met de zomer in aantocht blijft het donker en het is minder warm.  

Ik ben blij want ik heb weer mijn huis wat gereorganiseerd wat ik ontzettend, buiten proporties, leuk vind, als dat lukt. Deze keer de hoeveelheid verlichtingsarmaturen wat teruggebracht. Dat scheelt toch ruimte. Ik moet mogelijk dan wel een iets fellere lamp gaan kopen. Hij heeft een ander soort fitting nodig met twee staafjes die je moet draaien. Nou die heb je niet zomaar liggen bij je voorraad lampen. Maar vanavond weet ik het zeker. Het is nu te licht om te beoordelen.

Verder liep ik daarnet een leuk plantje tegen het lijf. Ik had er een opvallend sierpotje voor. Hij staat nu op mijn huiskamerbureau, mooi felgroen en fris.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.