Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Vandaag een lekkere vrije dag! 

Straks is iedereen naar school of werk. Alleen thuis vandaag; heerlijk!

Eens kijken wat ik vandaag ga doen; straks eerst wat wasjes draaien, vanmiddag boodschappen halen en daarna een portie kibbeling bij de visboer. Verheug me er nu al op 

Maar nu onder het genot van een kop thee, nieuws kijken en forummen.

Het leven is mooi 

hier is het vakantie, dus lekker uitgeslapen vandaag! Zo fijn

Moirmel schreef op 16-02-2024 om 06:53:

Gisteren afspraak met huisarts (begin aan week 3 zonder alcohol) en tevreden dat hij wel ziet dat ik de voorbije jaren veel pogingen heb ondernomen om weer aan het werk te gaan; dus dat hij ziet dat ik niet voor mijn plezier thuis zit.
Ooit zal het wel lukken.

Week 3! Wat knap Moirmel!

Dat ik alle boodschappen in huis heb voor mijn verjaardag. wat een gesleep altijd. Vind mijn verjaardag vieren niet erg hoor, dat vind ik altijd gezellig. En nee, vandaag niet jarig, maar zondag

Moirmel schreef op 16-02-2024 om 06:53:

Gisteren afspraak met huisarts (begin aan week 3 zonder alcohol) en tevreden dat hij wel ziet dat ik de voorbije jaren veel pogingen heb ondernomen om weer aan het werk te gaan; dus dat hij ziet dat ik niet voor mijn plezier thuis zit.
Ooit zal het wel lukken.

Super knap, je klinkt ook rustiger op het forum. Succes.

Evaluna schreef op 16-02-2024 om 10:34:

[..]

Super knap, je klinkt ook rustiger op het forum. Succes.

Bedankt. Psychiater heeft me een zwaarder antipsychotica voorgeschreven, zal ook wel helpen (mijn hoofd is een pak rustiger nu).
Vandaag geluidskaart binnengekomen, direct geïnstalleerd en wat een verschil tegenover de onboard geluidskaarten.

ik ben blij dat het droog is gebleven, kon ik mooi op de fiets naar de psycholoog. 

Lekker geschaatst. Goed begin van de vakantie.

Ik hoor vogeltjes

Ik zag vanmorgen toen ik tijdens mijn ochtendgymnastiek uit het raam keek een specht dicht bij het raam zitten. Toen ik heel voorzichtig naderbij kwam om een foto te nemen, vloog-ie weg, maar bleef wel in mijn tuin, nog heel lang naar kunnen kijken.

Mijn krulvaren, vorig jaar deze tijd bij Jumbo gekocht voor 6 euro. Hij stond al een poos stil qua groei en verloor blad. Ik had geen potgrond in huis, dus wat tuinaarde, tuincompost en ik had nog wat houtkrullen liggen, dat door elkaar gehusseld en het schijnt precies te zijn wat hij lekker vindt want hij groeit als kool. Krulvarens, Nephrolepis, schijnen niet kieskeurig te zijn; ze willen alleen een heel grote pot met luchtige inhoud.

Auwereel :  spechten zijn dol op pindakaas.

Lieve ochtenseks. 

Beterlaat2021! schreef op 20-02-2024 om 18:47:

Auwereel : spechten zijn dol op pindakaas.

En spechten zijn dol op oudere bomen die goed klinken als je er tegenaan ramt met je snavel! Ik heb vanmorgen met een kort ommetje om 4 plaatsen een specht gehoord, 1 daarvan zag ik daadwerkelijk timmeren en direct daarop hoorde ik vanuit een andere richting antwoord. Dat zijn bonte spechten, maar ik hoor ook regelmatig het "lachen" van een groene specht in mijn wijk en bij mijn werk.

Zit te lunchen, zie ik een specht in mijn tuin ook lunchen en het is me gelukt om een foto te maken die "100% grote bonte specht" opleverde bij ObsIdentify!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.