Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Genoten van een heerlijke lunch, enige locatie, zeer hartelijk personeel.

In die ruimte is een grote houten trap/annex tribune.
Daarop staat een bord :  "SPRINGENDE KINDEREN WORDEN VERKOCHT AAN HET CIRCUS"

Ik houd van dat soort humor.   

Beterlaat2021! schreef op 06-12-2023 om 17:19:

Genoten van een heerlijke lunch, enige locatie, zeer hartelijk personeel.

In die ruimte is een grote houten trap/annex tribune.
Daarop staat een bord : "SPRINGENDE KINDEREN WORDEN VERKOCHT AAN HET CIRCUS"

Ik houd van dat soort humor.

😁

Ik zie net de kerstreclame van de Hema. Die is echt leuk! 

Friezinnetje schreef op 04-12-2023 om 07:25:

als jullie even voor mij duimen, heb vandaag sinds 25 jaar weer een sollicitatiegesprek.

Update: Niet geworden, maar ik vond het niet erg. Kwamen wat taken bij, die erg lastig zijn, en omdat mijn ervaring in deze functie (nog) niet veel zijn, werd het daar veel minder leuk van. 

Nu is er weer een vacature  online gekomen, iets weer heel anders, maar daar ga ik nu voor. Ivm herkenbaarheid, kan ik er verder niet heel erg op in gaan, wat voor functies. 

Friezinnetje schreef op 06-12-2023 om 19:46:

[..]

Update: Niet geworden, maar ik vond het niet erg. Kwamen wat taken bij, die erg lastig zijn, en omdat mijn ervaring in deze functie (nog) niet veel zijn, werd het daar veel minder leuk van.

Nu is er weer een vacature online gekomen, iets weer heel anders, maar daar ga ik nu voor. Ivm herkenbaarheid, kan ik er verder niet heel erg op in gaan, wat voor functies.

Nou gaan we weer voor je duimen hoor! 

Friezinnetje schreef op 06-12-2023 om 19:46:

[..]

Update: Niet geworden, maar ik vond het niet erg. Kwamen wat taken bij, die erg lastig zijn, en omdat mijn ervaring in deze functie (nog) niet veel zijn, werd het daar veel minder leuk van.

Nu is er weer een vacature online gekomen, iets weer heel anders, maar daar ga ik nu voor. Ivm herkenbaarheid, kan ik er verder niet heel erg op in gaan, wat voor functies.

Je hebt in ieder geval weer geoefend met het solliciteren. De eerste stap is gezet.

madee schreef op 05-12-2023 om 15:40:

Dat ik volgens de intercom in de ‘Sintercity ‘ zat

Hahahaha! Deze vind ik echt geweldig 

_Audrey schreef op 06-12-2023 om 19:03:

Ik zie net de kerstreclame van de Hema. Die is echt leuk!

Jaaaaa, zag ik ook net Met Takkie en Siepie bedoel je toch? 

Van een kaart van mijn tante. Per post, superlief! Een verrassing. 

HAHA!wait..what schreef op 06-12-2023 om 20:42:

[..]

Jaaaaa, zag ik ook net Met Takkie en Siepie bedoel je toch?

Ja die! Schattig he 

Zilver_gray schreef op 06-12-2023 om 19:50:

[..]

Nou gaan we weer voor je duimen hoor!

Ja, gaan we zeker doen! 🤞

_Audrey schreef op 06-12-2023 om 19:03:

Ik zie net de kerstreclame van de Hema. Die is echt leuk!

Vervolg op de sinterklaas reclame.

Ik zag die van de lidl voorbijkomen, die is ook leuk

Friezinnetje schreef op 06-12-2023 om 19:46:

[..]

Update: Niet geworden, maar ik vond het niet erg. Kwamen wat taken bij, die erg lastig zijn, en omdat mijn ervaring in deze functie (nog) niet veel zijn, werd het daar veel minder leuk van.

Nu is er weer een vacature online gekomen, iets weer heel anders, maar daar ga ik nu voor. Ivm herkenbaarheid, kan ik er verder niet heel erg op in gaan, wat voor functies.

Succes friezinnetje!

Ik vind de reclame van bol.com dus geweldig. Opa die iedereen in de straat een stekker op afstandbediening geeft, zodat hij de kerstlampen uit kan doen als zijn kleindochter met (vermoedelijk) autisme op bezoek komt. Zodat zij minder last heeft van prikkels. 

Ik krijg altijd kippenvel van de reclames in de decembermaand.
En ik héb het al zo koud....


Dit is de HEMA reclame, met Takkie


https://www.youtube.com/watch?v=aRLjcS_TOqY

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.