Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Friezinnetje schreef op 04-12-2023 om 16:56:

Bedankt allemaal voor het duimen. Nog geen idee of het geholpen heeft. Ik wordt morgen of donderdag gebeld.
Denk niet dat het hem gaat worden, maar niet geschoten is altijd mis.
het was een totaal andere functie dan ik nu heb, waar ik in een aantal dingen heel goed zal zijn, maar er zijn ook een paar belangrijke taken, waar ik totaal geen ervaring mee heb. Er waren totaal 8 sollicitaties, waarvan 6 intern (ik ook).

Ik duim nog even door voor je friezinnetje!

De katten hebben mijn elektrische deken ontdekt. Het was telkens -letterlijk- vechten voor een plekje bij de verwarming, maar op de deken liggen ze met z'n drieën heerlijk te snurken. Zo gezellig 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-12-2023 om 09:35

_Audrey schreef op 05-12-2023 om 08:52:

De katten hebben mijn elektrische deken ontdekt. Het was telkens -letterlijk- vechten voor een plekje bij de verwarming, maar op de deken liggen ze met z'n drieën heerlijk te snurken. Zo gezellig

geweldig...!

Van lief bericht van mijn nichtje. Lang niet gesproken, heel leuk. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-12-2023 om 09:53

Mijn nichtje blaast vandaag 14 kaarsjes uit!! (Ze is voor mij een soort bonuskind)

Dat mijn dochter mij vanmorgen een compliment gaf "mam jij bent de CEO in het maken van snert" 
Ik maak naar het schijnt de lekkerste ooit! 

Net twee brieven, ik krijg de energie toeslag en een berekening van de toeslagen voor volgend jaar.
Ik verdien niet zo veel en krijg dus véél 
Ook wel nodig, maar ben er toch erg blij mee.

Dat ik volgens de intercom in de ‘Sintercity ‘ zat

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

05-12-2023 om 15:43

madee schreef op 05-12-2023 om 15:40:

Dat ik volgens de intercom in de ‘Sintercity ‘ zat

Ik werd hier ook blij van! Moest hardop lachen 

madee schreef op 05-12-2023 om 15:40:

Dat ik volgens de intercom in de ‘Sintercity ‘ zat

😂

madee schreef op 05-12-2023 om 15:40:

Dat ik volgens de intercom in de ‘Sintercity ‘ zat

Heel grappig! Zo leuk als ze dat soort dingen omroepen, dan zie je iedereen (de meeste mensen) ook even lachen i.p.v. telefoon/laptop etc.

madee schreef op 05-12-2023 om 15:40:

Dat ik volgens de intercom in de ‘Sintercity ‘ zat

Wahahahaha 

20231205-144655-COLLAGE.jpg

12 km gelopen vanuit huis. Grotendeels onbelopen paden.  Veel reeënsporen en de grote pootafdrukken van ganzen.  Een ijsvogel gezien.  Hunebed D1 bij Steenbergen.
Overigens vonden de anderen hier thuis, naast de mooie omgeving,  het ook lastig.  Eega deed er 1 uur en 3 kwartier over om op zijn werk te komen (normaal gesproken 50 minuten). Kind ging op de (gewone)fiets naar de campus,  20 km enkele reis). Maar hij ging op het fietspad door de Onlanden.  Daar was niet gestrooid of geveegd en hij was de eerste fietser die er die langskwam.  Hij deed een half uur extra over de tocht. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-12-2023 om 20:43

Van mijn jarige nichtje die heel erg blij was met mijn cadeautjes 

Man is de lades aan het opruimen. Tot nu toe is de winst:
2 cadeaubonnen van Rituals
1 cadeaubon van Hornbach
1 cadeaubon van de spellenwinkel 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.