Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik zie die hitteplannen en codes als iets voor ouderen, of mensen die de zorg voor ouderen hebben. Voor ouderen is hitte gevaarlijk en kan het hun dood betekenen. Of andere kwetsbare groepen die van anderen afhankelijk zijn: chronisch zieken, baby's, dieren.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-08-2022 om 15:02

Rondstruiner schreef op 12-08-2022 om 13:18:

Ik zie die hitteplannen en codes als iets voor ouderen, of mensen die de zorg voor ouderen hebben. Voor ouderen is hitte gevaarlijk en kan het hun dood betekenen. Of andere kwetsbare groepen die van anderen afhankelijk zijn: chronisch zieken, baby's, dieren.

Ja tuurlijk, das ook begrijpelijk maar de gemiddelde Nederlander kan hier prima tegen als  die zich een beetje rustig houdt..

Dat het brood dat ik gebakken heb goed gelukt is Het was leuk om weer eens te doen en heb me voorgenomen volgende week een ander brood te bakken.

Vandaag heb ik best een offday, want ik zit hier in mijn eentje binnen en heb weinig puf/energie om naar buiten te gaan, terwijl veel mensen genieten van het zonnetje. 

Wel werd ik blij van mijn afspraak bij de bekkenbodemfysio. Een behoorlijke stap, maar wel een die nodig is, en de eerste afspraak was fijn! 

Het vooruitzicht dat het gaat regenen volgende week en dat de temperatuur omlaag gaat. 

Oh en ik heb vakantie zometeen 

Taartjes schreef op 12-08-2022 om 16:09:

Dat het brood dat ik gebakken heb goed gelukt is Het was leuk om weer eens te doen en heb me voorgenomen volgende week een ander brood te bakken.

Ja dat ga ik binnenkort ook weer eens doen. Nu al zin in! 

Fijn dat het goed gelukt is!

Goed bezig Vrouw!
En fijne vakantie  Regendrup.

Ik ben blij dat alles weer is opgeruimd na onze vakantie en toch stiekem ook wel weer lekker om thuis te zijn

heerlijk gezeten met vrienden. BBQ aan, drankje erbij, erg gelachen. Ze zijn nu net weg, meeste al weer opgeruimd (met hulp van hun). Morgenavond al weer een BBQ, nu bij mijn zusje en wat andere bekenden. 

Super leuke avond gehad Ik vierde mijn verjaardag en nu is net de laatste naar huis 😁 ik ben gesloopt maar het was zo leuk 💛

Blij dat het 's nachts wel redelijk afkoelt.

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2022 om 03:32:

Super leuke avond gehad Ik vierde mijn verjaardag en nu is net de laatste naar huis 😁 ik ben gesloopt maar het was zo leuk 💛

Gefeliciteerd 

dat er een lekker briesje staat.  

4 kreukvrije nieuwe jurkjes gekocht. Ook makkelijk voor in de vakantie in september.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.