Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
Rondstruiner
29-07-2022 om 15:03
stokstaart schreef op 29-07-2022 om 13:56:
Ik heb voor het eerst in jaren weer gekickbokst! En gespard en het viel me niks tegen...
Stoer! 💪
Elmie
29-07-2022 om 16:12
Zilver_gray schreef op 29-07-2022 om 13:54:
[..]
Ahh ♥️. Heb je nog wel wat van de film gezien of stiekem de hele tijd naar je zoon gekeken?
Ja wel hoor. Dat is gelukt 😉
Elmie
29-07-2022 om 16:12
stokstaart schreef op 29-07-2022 om 13:56:
Ik heb voor het eerst in jaren weer gekickbokst! En gespard en het viel me niks tegen...
Stoer hoor 💪
Tuinfluiter
29-07-2022 om 17:54
Ik ben blij met de voorraad pesto die ik gemaakt heb. Hij smaakt heerlijk.
Zilver_gray
29-07-2022 om 18:30
Tuinfluiter schreef op 29-07-2022 om 17:54:
Kun je een beetje voor me sturen?
Geniet er lekker van hoor
Elmie
29-07-2022 om 18:44
Tuinfluiter schreef op 29-07-2022 om 17:54:
O dat is zo lekker, zelfgemaakte pesto 😋
Tuinfluiter
29-07-2022 om 18:59
Zilver_gray schreef op 29-07-2022 om 18:30:
[..]
Kun je een beetje voor me sturen?
Geniet er lekker van hoor
Ik ga er zeker van genieten . Het is makkelijk te maken en als je het eenmaal zelf maakt wil je nooit meer een potje.
Rondstruiner
29-07-2022 om 18:59
Ik heb een beetje een gekke, ik ben ontzettend blij dat ik weer kan/durf te plassen in het bos tijdens een wandeling in mijn eentje .
Ik heb best moeite om weer overeind te komen als ik gehurkt zit ivm pijnklachten, ik voel mezelf best kwetsbaar in mijn eentje in mijn blote kont, en ik heb een klein trauma opgelopen toen ik jaren geleden eens over een broekspijp heen heb geplast . Dus ik durfde niet meer, maar het is zo beperkend als je altijd op zoek moet naar horeca of een andere plek met een toilet. En ik hou van lekker lang wandelen in mijn eentje, juist op plekken waar het stil is en waar dus geen wc's zijn. Een plastuit heb ik geprobeerd, maar dat is het ook niet.
Maar ik heb de afgelopen week 3x achter een boom geplast . En ik heb mijn broek droog weten te houden
Tuinfluiter
29-07-2022 om 19:05
Rondstruiner schreef op 29-07-2022 om 18:59:
Ik heb een beetje een gekke, ik ben ontzettend blij dat ik weer kan/durf te plassen in het bos tijdens een wandeling in mijn eentje .
Ik heb best moeite om weer overeind te komen als ik gehurkt zit ivm pijnklachten, ik voel mezelf best kwetsbaar in mijn eentje in mijn blote kont, en ik heb een klein trauma opgelopen toen ik jaren geleden eens over een broekspijp heen heb geplast . Dus ik durfde niet meer, maar het is zo beperkend als je altijd op zoek moet naar horeca of een andere plek met een toilet. En ik hou van lekker lang wandelen in mijn eentje, juist op plekken waar het stil is en waar dus geen wc's zijn. Een plastuit heb ik geprobeerd, maar dat is het ook niet.
Maar ik heb de afgelopen week 3x achter een boom geplast . En ik heb mijn broek droog weten te houden
Gefeliciteerd ach een keer een natte broekspijp de was is er goed voor. Wandelen met een volle blaas vind ik weer erg vervelend. Ik neem altijd een plastic zakje mee voor mijn wc papier want dat laat ik nooit in de natuur achter.
Cookielover
29-07-2022 om 19:07
O, dat is fijn zeg!
Ik heb vanochtend ook een wandeling van 18 km gemaakt en in het bos gepiest
Rondstruiner
29-07-2022 om 19:15
Cookielover schreef op 29-07-2022 om 19:07:
[..]
O, dat is fijn zeg!
Ik heb vanochtend ook een wandeling van 18 km gemaakt en in het bos gepiest
Rondstruiner
29-07-2022 om 19:20
Tuinfluiter schreef op 29-07-2022 om 19:05:
[..]
Gefeliciteerd ach een keer een natte broekspijp de was is er goed voor. Wandelen met een volle blaas vind ik weer erg vervelend. Ik neem altijd een plastic zakje mee voor mijn wc papier want dat laat ik nooit in de natuur achter.
Ja, dat doe ik ook, een zakje mee! Zo aso die vieze papiertjes achterlaten in de natuur. Het zijn vaak papieren zakdoekjes, die zijn tegenwoordig niet van gewoon papier, ze overleven de wasmachine gewoon. Dus die vergaan ook niet zo snel.
Ik moet vaak daarna nog met de trein naar huis, dus dan wil je niet naar pis stinken .
Tuinfluiter
29-07-2022 om 19:30
Rondstruiner schreef op 29-07-2022 om 19:20:
[..]
Ja, dat doe ik ook, een zakje mee! Zo aso die vieze papiertjes achterlaten in de natuur. Het zijn vaak papieren zakdoekjes, die zijn tegenwoordig niet van gewoon papier, ze overleven de wasmachine gewoon. Dus die vergaan ook niet zo snel.
Ik moet vaak daarna nog met de trein naar huis, dus dan wil je niet naar pis stinken .
Begrijp ik. Ik heb vaak een reserve broek en oude handdoek in de auto maar met de trein is dat anders.
Ik vind het jammer dat er in Nederland zo weinig openbare wc zijn in bv. Engeland is dat veel beter.
Maar fijn dat je je angst overwonnen hebt.
Zilver_gray
29-07-2022 om 19:42
Whahahaaaa geweldig
Ik kan het niet zonder mijn hielen en broek onder te pissen
Zilver_gray
29-07-2022 om 19:46
Tuinfluiter schreef op 29-07-2022 om 18:59:
[..]
Ik ga er zeker van genieten . Het is makkelijk te maken en als je het eenmaal zelf maakt wil je nooit meer een potje.
Ja dat is meestal met zelfgemaakt he, veuull lekkerder dan potje