Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Cookielover schreef op 28-07-2022 om 16:45:

Zelf werd ik blij van een heerlijk uurtje/6 km lopen door het bos.

Oh ja heerlijk!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-07-2022 om 17:58

Auwereel schreef op 28-07-2022 om 14:02:

[..]

Lukt dat, onbezorgd en blij aftellen? Ik word hoe langer hoe gespannender nu mijn vakantie dichterbij komt, toch bang dat ik (of gezinsleden) achterhaald word(en) door Covid ofzo en de fijne vakantie niet doorgaat.

Vannacht had ik een schrale keel, zelftest negatief gelukkig en nu nergens meer last van, waarschijnlijk met open mond geslapen.

Ja gelukkig wel wat ik vind het ook spannend, heb lang heimwee gehad, gaat beter maar blijft spannend, eerste x met vriend, heenweg alleen vliegen enzovoort. Maar ik wil zo graag naar Griekenland...

Fijn dat zelftest goed was!

Ik werd blij van een onverwacht wandelingetje met mijn zoontje vanavond. Gezellig spelletjes doen onderweg en lekker hand in hand lopen ❤️

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-07-2022 om 09:46

Blij na een halfuurtje gentle flowyoga. (En sinds gister al blij van bericht van Elmie 😊♥️)

Ga straks met kind “ontbijten” ergens bij een gezellig eettentje in de stad.

Kind weet al dat ze scones gaat nemen, ik verheug me op een pannenkoek met spek ( en stroop)  

koffiecups die in de aanbieding zijn en die ik groots ga inslaan.
Want het gaat alleen maar duurder worden. 

En aan de ene kant word ik daar blij van, dat die aanbieding d'r nu is. Aan de andere kant voelt het ook wel een beetje triestig om zometeen met heel veel doosjes cups bij de kassa aan te komen.... 

Zilver_gray schreef op 29-07-2022 om 09:58:

Ga straks met kind “ontbijten” ergens bij een gezellig eettentje in de stad.

Kind weet al dat ze scones gaat nemen, ik verheug me op een pannenkoek met spek ( en stroop)

Oh heerlijk!! Geniet ervan 

Phoebe1982 schreef op 29-07-2022 om 09:46:

Blij na een halfuurtje gentle flowyoga. (En sinds gister al blij van bericht van Elmie 😊♥️)

Ah wat leuk 😀

Regendrup. schreef op 29-07-2022 om 10:00:

koffiecups die in de aanbieding zijn en die ik groots ga inslaan.
Want het gaat alleen maar duurder worden.

En aan de ene kant word ik daar blij van, dat die aanbieding d'r nu is. Aan de andere kant voelt het ook wel een beetje triestig om zometeen met heel veel doosjes cups bij de kassa aan te komen....

Hahahaha ja snap wat je bedoelt. Maar ik schrik echt oprecht als ik zie hoe duur alles wordt..niet leuk!

Regendrup. schreef op 29-07-2022 om 10:01:

[..]

Dat is lief Regendrup ♥️  zullen we zeker doen.

Regendrup. schreef op 29-07-2022 om 10:01:

[..]

Gezellig! Zoontje en ik hebben van de week ook ergens samen geluncht. Leuk zo samen 😀

Elmie schreef op 29-07-2022 om 10:22:

[..]

Gezellig! Zoontje en ik hebben van de week ook ergens samen geluncht. Leuk zo samen 😀

Ja ik kan daar oprecht zo van genieten he. En dan maakt het me niet eens echt uit wat we dan gaan eten, alleen al dat een op een met een van de kinderen. ♥️

Zilver_gray schreef op 29-07-2022 om 10:18:

[..]

Hahahaha ja snap wat je bedoelt. Maar ik schrik echt oprecht als ik zie hoe duur alles wordt..niet leuk!

Nou echt he!

En dan zeg ik ach, ik ga wel goedkopere koffie kopen of bedenk dat ik beter kan stoppen met koffie.

Man zegt dan: haal alsjebliéft die koffie en koop er dan meteen een heleboel. Jij stopt toch nooit met koffie drinken 😂 ik denk dat hij bedoeld: zonder koffie ben je niet te genieten hahaha DUS HAAL ALSJEBLIEFT KOFFIE!

Zilver_gray schreef op 29-07-2022 om 10:25:

[..]

Ja ik kan daar oprecht zo van genieten he. En dan maakt het me niet eens echt uit wat we dan gaan eten, alleen al dat een op een met een van de kinderen. ♥️

Dat is ook echt heerlijk. En zij genieten daar nog 10x meer van.

Doe dat met 3 jarige ook wel eens en dan is ze ZO trots dat ze d'r eigen fristie en tosti kan bestellen

Zilver_gray schreef op 29-07-2022 om 10:25:

[..]

Ja ik kan daar oprecht zo van genieten he. En dan maakt het me niet eens echt uit wat we dan gaan eten, alleen al dat een op een met een van de kinderen. ♥️

Helemaal mee eens! Het is de gezelligheid die het hem doet. Dinsdag waren we naar de film knor. Hij heeft ook zo genoten. Was nog nooit naar de film geweest. Lekker popcorn erbij. Nou dat is dan een feest voor hem en dan geniet ik mee 😎

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.