Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje

Lollypopje

01-05-2022 om 08:12 Topicstarter

8 uur geslapen en maar 1 keer wakker. Dit soort nachten heb ik zelden. Misschien door die heerlijke Thaise massage van gisteren 😊

Sterkte Valdemar, ik hoop dat je ee meteen baat bij hebt! 
Phoebe, goed dat het je is gelukt!

Lollypopje schreef op 01-05-2022 om 08:12:

8 uur geslapen en maar 1 keer wakker. Dit soort nachten heb ik zelden. Misschien door die heerlijke Thaise massage van gisteren 😊

Oh wat heerlijk!! 

Ik ben gaan logeren bij mijn dochter (6jaar). Ze had zelf een plankje met lekker gemaakt (want toen ze bij mij kwam logeren regelde ik dat, dus nu wilde ze het zelf doen), we hebben samen een film gekeken in haar bed en daarna zijn we gaan slapen. Vanochtend samen wakker geworden. Fantastisch hoeveel ze hiervan gaat stralen! Dan gloeit mijn moederhart. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-05-2022 om 09:32

Auwereel schreef op 01-05-2022 om 08:46:

Sterkte Valdemar, ik hoop dat je ee meteen baat bij hebt!
Phoebe, goed dat het je is gelukt!

Dank je! 😊

Nogmaals zet hem op Valdemar! 

Heerlijk geslapen! En vanmiddag met m'n oudste maar de bios en daarna samen sushi eten. Heb ik zin in.

Dat mijn stress van gister en vannacht onnodig is geweest! 

Lollypopje schreef op 01-05-2022 om 08:12:

Oh heerlijk zeg! Ik had ook een goede nacht, zo fijn  

Apiejapie schreef op 01-05-2022 om 09:01:

[..]

Oh wat heerlijk!!

Ik ben gaan logeren bij mijn dochter (6jaar). Ze had zelf een plankje met lekker gemaakt (want toen ze bij mij kwam logeren regelde ik dat, dus nu wilde ze het zelf doen), we hebben samen een film gekeken in haar bed en daarna zijn we gaan slapen. Vanochtend samen wakker geworden. Fantastisch hoeveel ze hiervan gaat stralen! Dan gloeit mijn moederhart.

Ah wat lief 

Straks lekker boodschappen doen - heb nu al zin in elk gerecht van m’n weekmenu!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-05-2022 om 08:21

Wobbelkont schreef op 02-05-2022 om 07:46:

Straks lekker boodschappen doen - heb nu al zin in elk gerecht van m’n weekmenu!

Ik kom bij jou eten, ik lust toch bijna alles 
Ik ben juist  blij omdat ik net gepicnicced heb en deze week lekker niet naar de supermarkt hoef. (ik wil wat betreft boodschappen wat zuiniger aan doen maar ik ben niet van het in 1 x voor de hele week boodschappen doen, maar via iets als Picnic gaat dat veel makkelijker en het is echt een stuk voordeliger dan meerdere keren per week naar de supermarkt gaan...)

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

02-05-2022 om 08:48

Succes Valdemar, Wat goed!!😁👏

En Picnic is inderdaad geweldig! 
Ik ben ook zo’n lopende gratis reclame voor Picnic 😅

Hier heel blij met het gegeven dat ik voor het eerst sinds januari 2022 al 3 dagen zonder ruzies zit! 
Geen geschreeuw, geen gedreig, geen tranen

Langzaamaan voel ik rust indalen en werd ik zonder stress wakker, heerlijk! ❤️

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-05-2022 om 10:20

Beertjelief schreef op 02-05-2022 om 08:48:

Succes Valdemar, Wat goed!!😁👏

En Picnic is inderdaad geweldig!
Ik ben ook zo’n lopende gratis reclame voor Picnic 😅

Hier heel blij met het gegeven dat ik voor het eerst sinds januari 2022 al 3 dagen zonder ruzies zit!
Geen geschreeuw, geen gedreig, geen tranen

Langzaamaan voel ik rust indalen en werd ik zonder stress wakker, heerlijk! ❤️

Nou ik ben nogal wispelturig maar volgens mij is Picnic wel voordeliger dan de Supermarkt, zeker als je zoals ik naar 2 gaat, Lidl en Jumbo zitten hier om de hoek.
Waarom vindt jij Picnic fijn als ik vragen mag?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-05-2022 om 10:51

Stapbudget-aanvraag voor Loi cursus is verstuurd! Nu duimendraaien of ik het ook krijg en over een paar maanden kan beginnen met de opleiding Prof. Voedingsleer. (Niet dat ik perse een carriere swich wil, het lijkt mij gewoon een interessante opleiding en extra kennis is altijd mooi meegenomen.)

Wobbelkont schreef op 02-05-2022 om 07:46:

Oh nu ben ik benieuwd hoe je weekmenu eruitziet  En zo'n weekmenu is zo handig eigenlijk.. Moet ik ook weer invoeren! 

Ik word blij van de (allebei gescheiden en wat oudere) overbuurvrouwen. Ze staan samen de tuin te doen van 1, vind het lief hoe ze elkaar helpen altijd    1 heeft geen auto bijvoorbeeld en dan gaan ze samen boodschappen doen, hondenvoer halen etc! Oké nu lijkt het alsof ik altijd voor de ramen sta te gluren maar dat valt wel mee hoor   Raam zit in de keuken bij het aanrecht dus als ik daar sta zie ik gewoon veel

HAHA!wait..what schreef op 02-05-2022 om 13:37:

[..]

Oh nu ben ik benieuwd hoe je weekmenu eruitziet En zo'n weekmenu is zo handig eigenlijk.. Moet ik ook weer invoeren!

Nou daar gaan we he;

Asperges met beenham, aardappeltjes & saus

Groentensoep met foccacia

Beyond meat burger met veul sla

Aspergessalade met beenham & aardappel  

Spaghetti met knoflookgamba’s, verse spinazie & champignons

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.