Huiskamer
MelMel
26-03-2024 om 22:55
Waar wacht je op?
Soms dan heb ik het zo druk dat ik het gevoel heb dat het leven nergens op wacht maar soms heb ik een week waar ik het gevoel krijg dat ik alleen maar aan het wachten ben tot alles weer een beetje gaat schuiven. Kennen jullie dat gevoel? Waar wacht je dan op? Ik wacht deze week op:
Goede Vrijdag - dan zie ik mijn vriend pas weer
De Belastingdienst - meerdere fouten hebben geleid tot een giga teruggaaf die maar niet doorkomt
Mooier weer!
Gewoon een kletstopic dus - waar wacht jij op
Herfstappeltaart
27-03-2024 om 09:57
Op het moment wacht ik tot mijn hoofdpijn over gaat. Verder wacht ik nergens op. Ik geniet van elke dag. Koken, bakken, op stap met de kleinkinderen. Straks lekker weer meer naar buiten, op vakantie, heerlijk.
GroenTuintje
27-03-2024 om 10:13
op 2 pakketjes. En momenteel op de wekker die straks afgaat ( moet eerder weg wegens uitvoering op school van kind
Koekie1980
27-03-2024 om 11:58
Op het horen of mijn derde jaarcontract een vaste wordt zodat ik meer vooruit kan denken
Op rust in mn hoofd omdat ik veel dingen heb lopen die ik eigenlijk zou moeten doen maar stiekem niet wil waardoor ik enorm uitstelgedrag heb
Op de dag dat er een glazen bol bestaat waar je pak em beet 10 jaar vooruit kunt kijken zodat bepaalde zorgen hierover terecht zijn of niet
Op droog weer
Op motivatie om mn bed uit te komen, vrij vandaag en bijna 12 uur maar lig er nog in
Chrissiefur
27-03-2024 om 13:15
Leuk dit topic! Want ik wacht op zoveel momenteel, maar het meeste op de cijfers van zoonliefs laatste SE week voor z'n eindexamen. Ik vind het heel spannend met welke cijfers hij het examen in gaat. Hij zelf niet zo, maar ik wel haha. En als goede 2e wacht ik op bericht van de accountant met een concept voorstel voor de belastingaangifte 2023. Ik heb voor het eerst als zzp'er gewerkt naast m'n vaste baan en ben heel benieuwd wat ik precies (ik weet het natuurlijk wel ongeveer) moet gaan betalen aan belasting.
Hemke
27-03-2024 om 14:28
Op het tekenen van mijn nieuwe contract, wat is aangepast,zodat ik,als mijn lichaam het niet meer aankan, direct kan stoppen .
Spannend voor werkgever en voor mij, ik ben al zes jaar op pensioen, maar werk inmiddels alweer een jaar.
Wij gaan er weer voor.
Moederkareltje
27-03-2024 om 14:50
Op energie om weer naar buiten te gaan met dit mooie weer met kind.
Dan op de paashaas met chocolade eieren en zien van familie .
Tot slot op het cadeautje in mijn buik die ik als de tijd rijp is hopelijk mag uitpakken. Ik ben een gezegend mens.
UnknownCrocodile85
27-03-2024 om 15:45
ik wacht op zoveel zaken dat ik vergeet te leven .
Daar ga ik verandering in brengen. 💪🏻
Duufje
27-03-2024 om 16:11
Ik ben niet zo afwachterig van nature, maar wacht nu toch wel op mooi weer. En dan langer dan een keer een dagje. Heb er zo'n zin in om weer lekker buiten te kunnen zijn en niet meer met lieslaarzen en een regenjas aan de hond te hoeven uitlaten.
Vakantie heb ik ook zin in en duidelijkheid over mijn baan waarvan ik weet dat die of gaat vervallen of ingrijpend gaat veranderen zou ik ook wel fijn vinden. Maar dat zijn allebei van die dingen waarvoor ik niet echt op hete kolen zit. Die komen wel.
Auwereel
27-03-2024 om 16:18
Ik wacht op een moment dat man en ik zin hebben om een vakantie te plannen en om alles wat met het huis moet gebeuren eens op een rijtje te zetten en een aannemer in te schakelen.
Truusdemier
27-03-2024 om 16:47
Korte termijn: ik wacht tot het 17:00 uur is. Dan begint mijn laatste online vergadering van vandaag. Heb geen zin meer, wil nog even naar mijn tuintje, douchen, beetje koken en dan lekker op de bank een film of serie kijken.
Lange termijn: ik wacht tot ik eindelijk door die grrrrr....overgang ben.
Friezinnetje
27-03-2024 om 17:00
ik wacht op mooi weer idd
ik wacht tot ik toestemming heb voor mijn operatie
ik wacht tot iedereen op het werk zijn verantwoordelijkheid neemt
ik wacht op een leuke nieuwe baan/uitdaging
ik wacht tot het tijd is om mijn maaltijd klaar te maken
watertoren
27-03-2024 om 17:07
Wij willen binnenkort op vriendinnenweekend naar Spanje. 1 vriendin weet nog niet zeker of ze mee wil gaan of niet maar laat het onderhand eens weten meid. Afgelopen vrijdag hebben we het er over gehad. Wij willen gaan boeken.
citroentje
27-03-2024 om 18:15
Ik wacht op traumatherapie, ik weet dat ik nu echt bijna aan de beurt ben. Na twee jaar ziektewet kijk ik er zo naar uit mijn werkende leven te hervatten!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.