Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar heb jij NU zin in?

Komt voort uit een ander topic šŸ˜Š Mag alles zijn.Ā 

Ik noem maar wat, een broodje kroketĀ  , seks, een massage, een dropje, vakantie....Ā 
Waar heb jij NU zin inĀ ?Ā 

Friezinnetje schreef op 27-10-2023 om 16:30:

[..]

de meeste bakkers hebben hem al in het assortiment. De Crompouche

Ja die ja! Kon even niet op de naam komen.

Buiten lopen en dan tegen de bladeren in de straat schoppen

Nu hou ik het maar bij naar buiten kijken en zien hoe de blaadjes langzaam naar beneden dwarrelen. Al is dat met zon wel leuker, dus daar heb ik ook zin in šŸ˜Š

Grindelwald schreef op 27-10-2023 om 16:27:

Zo'n croissant die lijkt op een tompouce. Ik zie hem steeds voorbij komen op het internet. Dat ze niet aan te slepen zijn bij de bakkerij die ze maakt.

Nu wil ik die ook, maar ik kan niet meer tegen glutenĀ 

Ik had zin in een haverkoekje, die lagen gisteren om bij de thee te nemen bij de conferentie, maar vandaag waren ze op. Er was wel hartige hap, maar dat was groot en hartig, ik had zin in wat kleiner en zoets. Dus heb ik een pak haverkoekjes gekocht, maar als ik niet oppas, eet ik ze allemaal op!

Lollypopje schreef op 27-10-2023 om 17:54:

[..]

Nu wil ik die ook, maar ik kan niet meer tegen gluten

Mocht je in Amsterdam wonen of komen.. Craft and pastry heeft ze ook. Overigens hebben ze nu ook een winkel in Almereā€¦ alles is volledig glutenvrij daarā€¦. En zoooooooo lekker. Croissant is niet van glutenvol te onderscheiden.Ā 

krulliebollie schreef op 28-10-2023 om 16:27:

[..]

Mocht je in Amsterdam wonen of komen.. Craft and pastry heeft ze ook. Overigens hebben ze nu ook een winkel in Almereā€¦ alles is volledig glutenvrij daarā€¦. En zoooooooo lekker. Croissant is niet van glutenvol te onderscheiden.

Helaas maar wel knap goede glutevrije croissants

Ik heb zin in Chinees. Nasi, babi pangang, sate...Ā 

Appelcake bakken, maar ik heb geen boterĀ 

Evaluna schreef op 28-10-2023 om 17:44:

Appelcake bakken, maar ik heb geen boter

Even naar de winkel? Kan nog makkelijk dan heb je vanavond cake bij de koffie/thee.

Kind sturen met de belofte dat ze cake krijgt vanavond? Ik heb vanmiddag kind naar de slager gestuurd. Kind wilde graag shoarma ....

Ik ga maar eens beginnen aan de "compensatiesla". Alleen shoarma met frites vind ik geen gezonde maaltijd!Ā 

Zin in trouwens die shoarma.Ā 

slapen, liggen, niks

krulliebollie schreef op 28-10-2023 om 16:27:

[..]

Mocht je in Amsterdam wonen of komen.. Craft and pastry heeft ze ook. Overigens hebben ze nu ook een winkel in Almereā€¦ alles is volledig glutenvrij daarā€¦. En zoooooooo lekker. Croissant is niet van glutenvol te onderscheiden.

Oh bedankt voor deze tip! Mijn collega woont dicht bij een van deze locaties. Ik ga eens kijken of zij voor mij een bestelling wil ophalen en meenemenĀ  Ā 

slapen en niet op een voor mij veel te vroeg tijdstip wakker worden met teveel stress in mā€™n lijf.

Oh en die croissant tompouce heb ik inderdaad vaker voorbij zien komen en nog nooit gegeten, klinkt ook goed!

Bevallen!!!Ā 

Regendrup.

Regendrup.

28-10-2023 om 18:59 Topicstarter

Aviendha schreef op 28-10-2023 om 18:21:

Bevallen!!!

Oehh spannend.. hoe ver ben je nu?Ā 

Heel veel succes alvast!!

41 + 3 al intussen. .. moet misschien maar serieus rekening gaan houden met een inleiding. Dankjewel!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.