Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hier ook zo slecht geslapen, ik ben er wel vijf keer uit geweest en als ik kon slapen had ik hele akelige dromen.

normaal groot fan van chatgpt maar nu zo gefrustreerd want hij doet precies niet wat ik zeg. Non ergernis maar grrrr 

Mama-Inge schreef op 21-10-2024 om 02:53:

Slecht geslapen vannacht
Was ik bijna in slaap, kreeg ik kriebelhoest en was ik weer klaarwakker
Moet zo werken en hoop daarna nog wat te kunnen slapen

Ik ook was om 5.30 uur nog wakker, pijn in mijn rug en wist niet hoe ik moest gaan liggen.

Vanmorgen in 2 sportwinkels gezocht naar een vloermat voor onder de crosstrainer. Niet in voorraad, maar kunnen we wel voor u bestellen.... Alsof ik daarvoor door de regen naar het centrum ga.  

Steeds vaker hebben ketens website en winkel vol artikelen, maar niks op voorraad. Kan je in de winkel, samen met de verkoper een artikel bestellen. En dan maar mopperen dat mensen alleen online bestellen en winkels daardoor omvallen. 

Vabdaag lastige afspraak met cliënt, alles op poten gezet, overlegd, team geïnstrueerd en politie op de hoogte gesteld, allemaal gedoe. Komt ie niet 

wederom aan de bibliotheek…. Blijkbaar ben ik door mijn uitleningen heen… en het jaar is nog niet eens voorbij. 
Misschien toch maar overstappen op een duurder abonnement 

Ik heb vandaag mijn 4e ziektedag ivm Corona. Krijg ik om 16.25 3 mailtjes binnen van de ArboUnie. De eerste met het verzoek een vragenlijst in te vullen. De tweede met een waarschuwing dat ik dat nu echt moet doen en de derde dat mijn leidinggevende geïnformeerd is en dat ik het zo snel mogelijk moet doen!
En dan die vragenlijst ipv dat je gewoon kunt invullen dat je griep/Corona oid hebt, moet je allerlei vragen invullen of het fysiek of psychisch is etc.
En aan het eind komt dan nog dat als ze dat nodig vinden ze een account voor me aanmaken voor verdere begeleiding of zo. Dat account heb ik dus allang. Ik was net weer al mijn uren aan het werk, na een lange revalidatie ivm Long Covid.

mijn kitten sloopt de kattenfontein snachts

Rogue schreef op 21-10-2024 om 14:47:

wederom aan de bibliotheek…. Blijkbaar ben ik door mijn uitleningen heen… en het jaar is nog niet eens voorbij.
Misschien toch maar overstappen op een duurder abonnement

Jij leest toch best veel dan zou ik het inderdaad upgraden naar een hoger abonnement. Bij ons is het kleine abonnement 20 boeken groot ik dat zou voor mij te weinig zijn.

ik moest daarnet nuchter bloedprikken ivm zwangerschapsdiabetes. Heb ik een hogere kans op vanwege etnische achtergrond. 
Maar nuchter moeten bloedprikken als je zo misselijk bent (nog steeds in het tweede trimester zelfs ) is echt een flinke opgave. Gelukkig had ik van de afgelopen 2 keer geleerd en boterhammen in mijn tas gestopt. Maar bah wat voel ik me klote nu 

Schemerlampje schreef op 21-10-2024 om 16:46:

Ik heb vandaag mijn 4e ziektedag ivm Corona. Krijg ik om 16.25 3 mailtjes binnen van de ArboUnie. De eerste met het verzoek een vragenlijst in te vullen. De tweede met een waarschuwing dat ik dat nu echt moet doen en de derde dat mijn leidinggevende geïnformeerd is en dat ik het zo snel mogelijk moet doen!
En dan die vragenlijst ipv dat je gewoon kunt invullen dat je griep/Corona oid hebt, moet je allerlei vragen invullen of het fysiek of psychisch is etc.
En aan het eind komt dan nog dat als ze dat nodig vinden ze een account voor me aanmaken voor verdere begeleiding of zo. Dat account heb ik dus allang. Ik was net weer al mijn uren aan het werk, na een lange revalidatie ivm Long Covid.

Met droge ogen typen; ik heb COVID maar ondertussen wordt het psychisch door deze dwingende vragenlijst 

Dolfje schreef op 22-10-2024 om 07:27:

[..]

Jij leest toch best veel dan zou ik het inderdaad upgraden naar een hoger abonnement. Bij ons is het kleine abonnement 20 boeken groot ik dat zou voor mij te weinig zijn.

Ja hier ook 20 uitleningen is het basis abonnement.

twijfel ernstig want het is bijna 60€ per jaar, wel onbeperkt lenen en geen boetes bij te laat inleveren. dat wel maar toch vind het ergens best belachelijk.

Rogue schreef op 22-10-2024 om 11:18:

[..]

twijfel ernstig want het is bijna 60€ per jaar, wel onbeperkt lenen en geen boetes bij te laat inleveren. dat wel maar toch vind het ergens best belachelijk.

Ik betaal 48 euro voor een onbeperkte hoeveelheid. Voor 23 euro mag je 10 boeken lenen. Voor 56 euro krijg je geen boetes en mag je 6 weken lenen. 

Die 60 euro klinkt veel, maar voor die prijs kun je maximaal 4 boeken kopen. Nu heb je er al minimaal 20 boeken voor gelezen. Voor 5 euro per maand onbeperkt boeken lezen, valt wel mee toch? Alle streamingsabonnementen zijn duurder. 

[..]

Is de online bibliotheek iets voor jou? 

• leen elke 3 weken 10 e-books
  • leen elke 3 weken 10 luisterboeken
  • leen elke 3 weken 5 tijdschriften
  • laat je inspireren door onze tips en selecties

€ 42 per jaar

[..]

20 maar 😳. Daar ben ik met 2 maanden doorheen. Ik leen ook informatie boeken bv. Of hobby boeken en niet alleen leesboeken. 

Hier is alleen een onbeperkt lenen abbonement mogelijk. Kost me €5 per maand. (Dus idd €60 per jaar). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.