Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Bakblik schreef op 10-04-2024 om 15:33:

[..]

Bij mij stapelt het dan een beetje. Die mensen in de velden, volk op het fietspad dat nergens meer op let voor de goede foto, mensen die niet kunnen fietsen waardoor ik 35 minuten doe over een ritje dat met 25 minuten klaar kan zijn als ik op snelheid kan blijven.

Ik ben weleens het gesprek aangegaan en dan is de verbazing groot dat wij op de fiets gaan werken. Mensen die serieus denken dat alle fietsers toeristen zijn die enjoy the flowers.

Met de auto kunnen we nog net soepel heen maar terug is dan niet meer te doen. 9 km in 45 minuten als je pech hebt.

Ja ik snap je ergernis hoor. Heel vervelend is dat.

Yumi schreef op 09-04-2024 om 18:08:

[..]

Daarom zijn de haken ook verstelbaar, en kan je dit op bepaalde punten hoger of lager zetten. Net nieuwe gordijnen gekocht, ik meet afhankelijk van de grote... het raam op meerdere punten. Deze keer liep de vloer in de hoek een paar cm omhoog. Dus op dat punt de haken een stukje verschoven, en klaar Ik begrijp overigens niet dat je de gordijnen laat zomen als je ze toch weer los haalt? Bij mijn verduisteringsgordijnen zou je dat blijven zien, omdat daar een laagje achter zit en je gaatjes krijgt.

Dat is waar maar dan zie je verschil bovenin weer. Ik zie dat wel omdat ik het weet.

Ik liet ze altijd van onderen zomen ja; vaak was dat toch inbegrepen bij de prijs van de gordijnen, maar dan had je een richtlijn, je kon dan het beste zien waar iets vanaf of bij moest.

Ik doe al heel lang met mijn Kwantum gordijnen vandaar dat ik in de verleden tijd praat.

Herfstappeltaart schreef op 10-04-2024 om 10:59:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ik heb net een zeeuwse boluscake gemaakt, staat al in de oven......ben ik het vanille-extract vergeten toe te voegen Heeft iemand nog tips om de smaak na het bakken op te krikken?

Het is nu dus zelfrijzend bakmeel, eieren, boter, bruine suiker met kaneel rondom en in het midden en een snuf zout.

Beetje vanille-extract in een parfumverstuivertje?

op tv bij 'een opgeruimd huis' , waar de opruimcoach het steeds heeft over een ijskast. Die bestaan al lang niet meer hoor, dat heet tegenwoordig een koelkast. 

De chaos  in mijn huis.  Overal staan dozen, ligt gereedschap  en stofstofstof. Was die verbouwing  maar klaar!!

Zilver_gray schreef op 10-04-2024 om 22:23:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2017989162/johan-derksen-zegt-geen-sorry-voor-uitspraken-over-habtamu-de-hoop-dat-zou-hypocriet-zijn

Wat een bijzonder heerschap is het toch.

Rellen om het rellen. Treurig 


Blijkbaar had hij weer aandacht nodig om de show weer in het (negatieve) licht te zetten.

MidasWolf schreef op 10-04-2024 om 22:39:

[..]

Rellen om het rellen. Treurig


Blijkbaar had hij weer aandacht nodig om de show weer in het (negatieve) licht te zetten.

Echt!
Oók een manier om nog enigszins relevant te zijn blijkbaar..

De wachttijd in het ziekenhuis is opgelopen tot 190! dagen. 
Ik begin langzaam aan mn verstand een beetje te verliezen.

Bailey26 schreef op 11-04-2024 om 08:16:

De wachttijd in het ziekenhuis is opgelopen tot 190! dagen.
Ik begin langzaam aan mn verstand een beetje te verliezen.

Erg hé, die wachttijden zijn echt niet normaal!  Of is dit het nieuwe normaal?

Vorig jaar een rug onderzoek gehad, na 9 maanden op de wachtlijst.

Ben nou al moe, onderhoud aan het dak, stonden om 7.30 op de stoep 🥱Sinds Lc, heb ik een langzame start, en moet overdag ook een paar keer rusten... gaat niet lukken met deze herrie 

Yumi schreef op 11-04-2024 om 08:34:

Ben nou al moe, onderhoud aan het dak, stonden om 7.30 op de stoep 🥱Sinds Lc, heb ik een langzame start, en moet overdag ook een paar keer rusten... gaat niet lukken met deze herrie

Ze zijn alweer verdwenen, dacht eerst dat ze pauze hadden maar na 1 1/2 uur waren ze alweer weg. Het is een grote klus, maar op deze manier gaat het nog heel lang duren... als ze voor elke druppel regen stoppen. Wel prettig dat ze alle zooi voor mijn deur hebben laten liggen   

lientje69 schreef op 10-04-2024 om 21:43:

De chaos in mijn huis. Overal staan dozen, ligt gereedschap en stofstofstof. Was die verbouwing maar klaar!!

Erger ik mij altijd aan .vol huis altijd rommelig .ga ik even zitten kijk de kamer rond en dan is het na de hele ochtend opruimen nog stedds rommelig .😡

Aan een telefoontje van het bedrijf dat het onderhoud van onze ketel doet.  Daar moest een afspraak voor gemaakt worden. Nou wilde het toeval dat er toevallig een monteur in Bakblikdorp is die over een half uur bij u kan zijn. Schikt dat?  Dan is het maar meteen gebeurd. Inmiddels dik en half uur voorbij maar nog geen monteur die zich meldt.
Heel vaag. 

Monteur inmiddels  aanwezig bakblik?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.