Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


SuzyQFive schreef op 26-03-2024 om 11:04:

[..]

Denk niet dat ze daar ook maar één traan om laten.

Oh bij mij helpen het hoor, volgende dag stond er een monteur op de stoep die pas wegging toen alles werkte. En even afkloppen, sindsdien geen problemen meer gehad.

Wou mijn kruk groen verven maar na hem geschuurd te hebben heb ik een proefje gedaan met de groene verf (niet andersom) en het was toch geen mooie kleur groen. Dus denk ik dat hij lichtgrijs wordt maar ik heb geen verf die ervoor in aanmerking komt. Zit ik met een geschuurde kruk. Dus ik kan hem zo laten (gebruikssporen noem ik het dan) of ik ga een duur blikje verf kopen.

Voordat ik begon met schuren had ik nog geen probleem.

Heb ik een vrije dag kan ik niet uitslapen. Te vroeg wakker.
Op zich een prima dag gehad maar ik ben sinds een half uur volledig ingestort. Ik erger me dus aan mijn vermoeidheid...

mut

mut

26-03-2024 om 18:25

De beerput is vol en moet dus geleegd worden. Bedrijf kan pas 4 april komen, tussen 7.00 en 15.00. Is het vakantie moet ik toch nog vroeg op.

stokstaart schreef op 26-03-2024 om 17:26:

Heb ik een vrije dag kan ik niet uitslapen. Te vroeg wakker.
Op zich een prima dag gehad maar ik ben sinds een half uur volledig ingestort. Ik erger me dus aan mijn vermoeidheid...

Ik ook. Ik zak haast door mijn hoeven en geen idee waarom. Weet niet goed wat ik wil en ik maak fouten en daar erger ik me dan weer over en daar word ik moe van denk ik.

Ik brand mijn vingers aan een kokendhete pannendrager.

Ik sta nog op mijn werk te wachten tot iets klaar is en ik naar huis kan. Dat ze maar opschieten.

Ik was vanmorgen chagrijnig want slecht geslapen en had een slechte dag. Dus heeft mijn man bloemen voor me gekocht en daarom ben ik er niet blij mee. In een of ander universum is dat vast logisch maar ik erger me nu aan mezelf omdat ik er niet blij mee ben.

En alweer veel en veel te vroeg wakker. 

JtM

JtM

27-03-2024 om 07:41 Topicstarter

Die enorme koortslip op mn bovenlip

Opgestaan met een barstende hoofdpijn. En ik probeer nu juist zo weinig mogelijk pijnstillers te slikken uit angst voor het ontwikkelen van medicijnafhankelijke hoofdpijn.

Zo moe. Slaap zo onrustig de hele tijd. Nog drie dagen werken, sleept zich echt voor. 

Dolfje en Koettie heb zelf ook weer eens periode van slecht slapen. Hoop dat we een rustige dag krijgen, zodat we de dag door kunnen sukkelen... 

Sterkte Herfstappeltaart ik hoop dat je hoofdpijn snel zakt.

Yumi schreef op 27-03-2024 om 08:51:

Dolfje en Koettie heb zelf ook weer eens periode van slecht slapen. Hoop dat we een rustige dag krijgen, zodat we de dag door kunnen sukkelen...

Sterkte Herfstappeltaart ik hoop dat je hoofdpijn snel zakt.

Lief. Dankje.

Mijn legging zakt steeds af nu ik dikker ben. Welke ik ook aan doe. Ook speciale voor dikke buik. Kan geen 50m lopen zo. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.