Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hoofdpijn..

lientje69 schreef op 05-12-2024 om 18:46:

Hoofdpijn..

Ik doe met je mee. Ben een soort van ongesteld ( zit in de stopweek van de pil). 

Ergernis 2, veel en veel te vroeg wakker. Ben  maar opgestaan want lag te woelen en man heeft ook erg vrije dag dus die slaapt hopelijk wel een beetje uit.

JtM

JtM

06-12-2024 om 10:11 Topicstarter

Gisteren om 20.30u naar bed gegaan, 'geslapen' tot 9u vanochtend en me nog niks beter voelen vrees dat ik een griepje te pakken heb ipv alleen een verkoudheid 

Dolfje schreef op 06-12-2024 om 06:45:

[..]

Ik doe met je mee. Ben een soort van ongesteld ( zit in de stopweek van de pil).

Ergernis 2, veel en veel te vroeg wakker. Ben maar opgestaan want lag te woelen en man heeft ook erg vrije dag dus die slaapt hopelijk wel een beetje uit.

Vanmorgen  weer of liever  nog steeds idd. Misschien  door de luchtdruk? Hier vroeg op want dochter  kwam terug van vakantie  en moest half 8 opgehaald worden van de trein. Vanmiddag  nog even slapen , nachtdienst  draaien de komende  dagen. 

Dit weer. Word er zo lamlendig van en heb ook meer pijn.
Gelukkig volgende week droger weer.

Aan mezelf, ik zit mezelf vandaag in de weg. Ongesteld, koppijn. Net thuis na boodschappen doen merken dat mijn broodje voor vanavond er niet bij zit en soort van boos op man worden terwijl ik zelf de boodschappen had ingepakt ( denk dat het broodje nog in de winkel ligt ergens want stond niet op de bon) dus ik kon weer terug lopen.

.... Zouden vandaag eindelijk de bindende offerte ontvangen voor mn ex. Met dat document kunnen we een afspraak bij de notaris inplannen én ik kan eindelijk mijn hypotheek aanvragen. Het is kwart voor 5 en nog niets. 

O Koettie,wat een ellende dit, waarom doen ze je dit nu aan?

Gebeld. Niet gelukt. Ze gaan 'kijken of' de verstrekker een verklaring wil sturen. Maar niet vandaag. Had niet eens meer zin om te vragen wtf ze daarmee nou weer bedoelen en ze net zo goed die kut offerte dan kunnen sturen. 

Wat een ellendig gedoe Koettie!

Mensen die in de supermarkt midden in het pad met hun partner gaan overleggen of ze alles hebben

kerst schreef op 06-12-2024 om 18:24:

Mensen die in de supermarkt midden in het pad met hun partner gaan overleggen of ze alles hebben

Sowieso mensen die met hun kar alles blokkeren of je gewoon omver lopen 

Koettie schreef op 06-12-2024 om 16:58:

Gebeld. Niet gelukt. Ze gaan 'kijken of' de verstrekker een verklaring wil sturen. Maar niet vandaag. Had niet eens meer zin om te vragen wtf ze daarmee nou weer bedoelen en ze net zo goed die kut offerte dan kunnen sturen.

Jemig Koettie. Het zit je ook echt niet mee op dit gebied. Man man wat een gedoe. Kansloos dit. 

PinkFlower schreef op 06-12-2024 om 18:58:

[..]

Jemig Koettie. Het zit je ook echt niet mee op dit gebied. Man man wat een gedoe. Kansloos dit.

Precies dit ja!

Restless legs dus zit op de bank. Blegh 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.