Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan de garage (monteur) waar mijn auto heen was.
Keuring, nieuwe uitlaat en een trekhaak monteren 

Heeft een week langer geduurd dan de afspraak was en komt man net in huis met de mededeling dat de trekhaak nog achter in de auto ligt

GroenTuintje schreef op 02-12-2024 om 16:28:

[..]

Waardeloos dat huishouden-regels gedoe

wordt er moe van, paar weken terug nog gezeik met netflix nu dit 

Chantal2022 schreef op 02-12-2024 om 17:14:

wat zijn huishouden regels? Dat je eerst de afwas af moet hebben voordat je Disney mag kijken?

nou heb wel mijn halve huis schoongemaakt (alvast ruimte maken voor de kerstboom) en al eten gekookt.

blijkbaar gaat disney + netlfix achterna met dat je extra moet betalen als je je inloggevens deelt 

Om 16.55 een appje krijgen of belangrijke afspraak voor morgen verplaatst kan naar een dag later, we hadden al vrij geregeld voor morgen en kunnen echt niet zomaar vrij vragen voor woensdag. En nu natuurlijk niemand meer bereikbaar.
En klusmeneren voor buitenzijde woning, hoefde ik niet voor thuis te blijven, maar was toevallig wel vrij. Voor en achterdeur hebben de hele dag opengestaan, modderbende in gang en keuken, toilet meerdere keren langdurig bezet en een strontlucht op de benedenverdieping. (Wat moet dat moet maar ik dacht ik het huis voor mezelf had vandaag)

Rogue schreef op 02-12-2024 om 17:42:

[..]

blijkbaar gaat disney + netlfix achterna met dat je extra moet betalen als je je inloggevens deelt

Vind ik eigenlijk vrij logisch. De mensen die die films en series maken moeten ook ergens van betaald worden

YouTube heeft een abb. (reclame vrij) dat je met meerdere kan delen en 1 individuele. De individuele is wel verhoudingsgewijs heel duur ( 17 euro)

Aangestoken door het enthousiasme hier over oplaadbare ledkaarsen heb ik een set van 3 aangeschaft bij een webshop.Van de drie kaarsen doet één het niet, die heeft een kapot schakelaartje. Bah, moet ik iets terugsturen, als ik èrgens een hekel aan heb...!

Chantal2022 schreef op 02-12-2024 om 17:14:

wat zijn huishouden regels? Dat je eerst de afwas af moet hebben voordat je Disney mag kijken?

Haha die kant zat ik ook op te denken

vandaag bij ander team aan de slag, net voor 8 uur aanwezig,  is er nog niemand.  Blijkbaar beginnen ze om half negen.  Was ik niet van op de hoogte.  Had ik wel een half uur later van bed gekund.  

Friezinnetje schreef op 03-12-2024 om 08:09:

vandaag bij ander team aan de slag, net voor 8 uur aanwezig, is er nog niemand. Blijkbaar beginnen ze om half negen. Was ik niet van op de hoogte. Had ik wel een half uur later van bed gekund.

Oh daar zou ik ook slecht op gaan.

Auwereel schreef op 02-12-2024 om 22:57:

Aangestoken door het enthousiasme hier over oplaadbare ledkaarsen heb ik een set van 3 aangeschaft bij een webshop.Van de drie kaarsen doet één het niet, die heeft een kapot schakelaartje. Bah, moet ik iets terugsturen, als ik èrgens een hekel aan heb...!

Heb je een Intratuin in de buurt? Daar komen die van mij vandaan.

dat alles zo extreem duur is geworden, vooral verzorgingsproducten en cosmetica. Kruidvat sudocrem, gewoon van 11 euro naar 16 euro(!). Of een pot Dove bodylotion 9 euro Ik ga wel naar Duitsland… 

Flinke niesbui, krijg er koppijn van.

GroenTuintje schreef op 03-12-2024 om 11:20:

dat alles zo extreem duur is geworden, vooral verzorgingsproducten en cosmetica. Kruidvat sudocrem, gewoon van 11 euro naar 16 euro(!). Of een pot Dove bodylotion 9 euro Ik ga wel naar Duitsland…

Bij Kruitvat haal ik alleen dingen als ze in de aanbieding zijn.  Pas was de tandpasta 2 +3 gratis.  Als ze zulke aanbiedingen kunnen doen dan maak ik daar gebruik van.  Ik zou liever de tandpasta goedkoper hebben per tube maar als dat niet kan dan haal ik die acties. Het staat mijn niet in de weg. Ergens voor de zomer had ik ook shampoo in de 2 +3 gratis. Heb ik voor een jaar genoeg en dan is er wel weer een aanbieding.

Duitsland is vanaf hier ruim 2 uur rijden dus dat maakt het niet voordeliger. 

Bakblik schreef op 03-12-2024 om 11:26:

[..]

Bij Kruitvat haal ik alleen dingen als ze in de aanbieding zijn. Pas was de tandpasta 2 +3 gratis. Als ze zulke aanbiedingen kunnen doen dan maak ik daar gebruik van. Ik zou liever de tandpasta goedkoper hebben per tube maar als dat niet kan dan haal ik die acties. Het staat mijn niet in de weg. Ergens voor de zomer had ik ook shampoo in de 2 +3 gratis. Heb ik voor een jaar genoeg en dan is er wel weer een aanbieding.

Duitsland is vanaf hier ruim 2 uur rijden dus dat maakt het niet voordeliger.

Ik woon naast de grens dus voor mij is dit geen probleem 

JtM

JtM

03-12-2024 om 12:27 Topicstarter

Naast dat ik al ruim een week hoest als een zeehond, ben ik nu ook nog eens super verkouden  voelde me al niet fit, nu helemaal niet. Kon er ook nog wel bij. 

GroenTuintje schreef op 03-12-2024 om 11:20:

Als je niet aan een bepaald merk vastzit, kan het zeker goedkoper.

Maar inderdaad in Duitsland zijn de A-merken aanzienlijk goedkoper.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.