Huiskamer
kerst
29-11-2024 om 18:08
Drie supermarkten afgeweest op zoek naar zoutarme groentebouillonblokjes, Knorr Zero Salt. Niet gevonden.Mijn bloeddruk wordt er nog hoger van
Gelukkig bol.com had nog wel zoiets.
Yumi
29-11-2024 om 18:27
kerst schreef op 29-11-2024 om 18:08:
Drie supermarkten afgeweest op zoek naar zoutarme groentebouillonblokjes, Knorr Zero Salt. Niet gevonden.Mijn bloeddruk wordt er nog hoger van
Gelukkig bol.com had nog wel zoiets.
Ekoplaza heeft ze in meerdere soorten
groentebouillon zoekresultaten
Yumi
29-11-2024 om 22:01
Sjee ik denk ook niet na als ik een paar leuke schoenen zie Lekker bijdehand net voor mijn vakantie, die komen waarschijnlijk aan als ik al weg ben. Een voordeel ze gaan naar een pakketpunt, beter dan dat ze hier ergens neer waren gegooid.
Yumi
29-11-2024 om 22:59
Chantal2022 schreef op 29-11-2024 om 22:43:
mijn bovenburen zijn al weer uren aan het schreeuwen.
Wat erg, ik weet hoe akelig dat is ben er ooit voor verhuisd, bah. Je wordt er heel onrustig van, heb jij dat ook? Kan je de politie bellen, of krijg je dan zelf problemen met je buren?
Chantal2022
29-11-2024 om 23:27
Yumi schreef op 29-11-2024 om 22:59:
[..]
Wat erg, ik weet hoe akelig dat is ben er ooit voor verhuisd, bah. Je wordt er heel onrustig van, heb jij dat ook? Kan je de politie bellen, of krijg je dan zelf problemen met je buren?
Ik heb in begin wel eens gebeld maar toen zei de meldkamer dat het alleen maar erger zou worden. Klagen bij wbv hielp zeker ook niet. Rechtstreks uitleggen dat ik last van ze heb ook niet. Als ik zeg dat ik niet van ze kan slapen komt het antwoord dat ze zelf ook wel eens horen dat hun andere buurvrouw in de keuken bezig is (hoezo relevant, dat is niet s nachts en ook niet lawaai waar je wakker van ligt)
Verstaan doe ik het niet dus ik kan het niet echt inschatten waar het momenteel over gaat. Ik heb gelukkig een hele goede noisecancelling die ik op kan doen als het te gortig wordt, en dan hoor ik helemaal niks meer. Die wetenschap zorgt er al voor dat ik niet meer zo gestresst raak van hun lawaai. Ik stel dat wel altijd uit want koptelefoon en in-ear doppen geven pijn aan mijn overgevoelige oortjes
SuzyQFive
30-11-2024 om 07:42
Yumi schreef op 29-11-2024 om 22:01:
Sjee ik denk ook niet na als ik een paar leuke schoenen zie Lekker bijdehand net voor mijn vakantie, die komen waarschijnlijk aan als ik al weg ben. Een voordeel ze gaan naar een pakketpunt, beter dan dat ze hier ergens neer waren gegooid.
Weet niet hoe lang je weggaat maar ze blijven maar een week bij een pakketpunt en dan worden ze geretourneerd. Dus dan zou ik even contact opnemen met het pakketpunt of ze het willen bewaren.
SuzyQFive
30-11-2024 om 07:42
Yumi schreef op 29-11-2024 om 22:01:
Dubbel…
SuzyQFive
30-11-2024 om 07:44
Chantal2022 schreef op 29-11-2024 om 23:27:
[..]
Ik heb in begin wel eens gebeld maar toen zei de meldkamer dat het alleen maar erger zou worden. Klagen bij wbv hielp zeker ook niet. Rechtstreks uitleggen dat ik last van ze heb ook niet. Als ik zeg dat ik niet van ze kan slapen komt het antwoord dat ze zelf ook wel eens horen dat hun andere buurvrouw in de keuken bezig is (hoezo relevant, dat is niet s nachts en ook niet lawaai waar je wakker van ligt)
Verstaan doe ik het niet dus ik kan het niet echt inschatten waar het momenteel over gaat. Ik heb gelukkig een hele goede noisecancelling die ik op kan doen als het te gortig wordt, en dan hoor ik helemaal niks meer. Die wetenschap zorgt er al voor dat ik niet meer zo gestresst raak van hun lawaai. Ik stel dat wel altijd uit want koptelefoon en in-ear doppen geven pijn aan mijn overgevoelige oortjes
Raar verhaal van de meldkamer… Politie hier zegt juist altijd bellen. Ik zou dus zeker bellen. En is het huur? Dan maandag ook je woningbouw bellen.
Yumi
30-11-2024 om 10:31
Chantal2022 schreef op 29-11-2024 om 23:27:
[..]
Misschien kan buurtbemiddeling iets voor je doen? Zijn er meer buren die overlast hebben, dan kan je gezamenlijk een klacht indienen. Want klagen bij de wbv zou eigenlijk wel moeten helpen, zo niet dan kan je/jullie de huurcommissie om hulp vragen.
Sterkte!
Home | Huurcommissie
Yumi
30-11-2024 om 10:33
SuzyQFive schreef op 30-11-2024 om 07:42:
[..]
Weet niet hoe lang je weggaat maar ze blijven maar een week bij een pakketpunt en dan worden ze geretourneerd. Dus dan zou ik even contact opnemen met het pakketpunt of ze het willen bewaren.
Ohh dat ga ik zeker doen, bedankt!
Moederkareltje
30-11-2024 om 11:18
Aan mezelf. Ik durfde de roltrap niet af met baby. Lift was kapot, gelukkig was er een trap. Deze is nieuw. Met kareltje ging ik toen hij baby was wel van de roltrap maar ik durf nu niet meer. Ik zie mijn voeten niet.
Rogue
30-11-2024 om 12:14
Ook aan mezelf, ik zit een beetje panisch/chagerijnig te wachten op PostNL.
edit, nu helemaal want het tijdslot is opgeschoven
Lollypopje
30-11-2024 om 15:43
Omdat ik huisgebonden ben bestel ik alles wat ik nodig heb online en laat het bezorgen. Vroeger krijg je dat altijd in van die handige dozen met tape aan de bovenkant en de onderkant die je makkelijk kon openmaken en als je je bestellingen uit dat gehaald kon dichtvouwen. Dan zet ik hem aan de kant en dan kon hij daar keurig wachten tot mijn hulpen weer was en een klein kon maken en in de papierbak zou kunnen gooien.
Nu krijg je heel vaak van die dozen uit één stuk. Vast wel handig voor de verkoper, maar voor iemand met een ernstige energie beperking zijn ze een vervloeking. Eerst moet je aan de bovenkant in het midden iets open scheuren zodat je daarna met grof geweld de doos verder kunt openmaken om je bestelling eruit te halen. En dan zit je dus met een doos die je verder niet klein kunt maken als je geen energie hebt en die dus ontzettend in de weg staat. En als je dan in een periode meerdere bestellingen ontvangt heb je dus een hele toren met van die dozen 😒👿