Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Wieder schreef op 04-11-2024 om 10:26:

Ik had online een leuke trui gezien die ik wel wil hebben. Het model dat de trui aanhad, had er er ook een leuke broek bij aan. Maar die kan ik dus op de hele website niet vinden, waarom zetten ze er nou niet gewoon een doorklikfotootje van de hele outfit bij, daar zou ik echt diepgelukkig van worden. Nu heb ik er maar op de gok een broek bij gekozen die ik ook wel leuk vind, maar van die andere was de kleur echt perfect bij de trui, dan moet ik van deze maar afwachten.

En na het uiten van dit first world probleem ga ik maar eens wat doen in plaats van op mijn telefoon turen...

Zo zag ik eens een leuk shirt in een folder van de Bonprix, ook nergens te vinden.
Belangrijk: het model had er dan wel een jas overheen, maar shirt was gewoon goed zichtbaar.

Toen ik contact opnam met het bedrijf bleek dat niet alles wat de modellen aan hadden te koop is.
Vond ik toch ook wel een ergernisje hoor en nu nog steeds

(Dit zou ook in het waarom topic kunnen)

Rogue schreef op 04-11-2024 om 10:37:

[..]

Vroegah kocht ik altijd een pak pannenkoeken mix. Maar inmiddels bak ik ze ook zo veel makkelijker helaas heb ik niet altijd melk in huis 😂 gelukkig maar🫠

Herfstappeltaart schreef op 04-11-2024 om 07:49:

[..]

Bah. Het is hardnekkig dit seizoen.

Ik ben voor de 2de keer de klos 🤧

Hier ook snip verkouden. En natuurlijk net in een week vol met sociale afspraken 🙄

Ben er ook zo moe van. Hebben jullie dat ook?

Herfstappeltaart schreef op 04-11-2024 om 09:13:

[..]

O! Nou dan kun je het maar beter gehad hebben inderdaad!

Precies..

Grindelwald schreef op 04-11-2024 om 11:44:

[..]

Hier ook snip verkouden. En natuurlijk net in een week vol met sociale afspraken 🙄

Ben er ook zo moe van. Hebben jullie dat ook?

Hmm op zich valt de vermoeidheid nog mee tot nu toe. Ik begon vrijdag last te krijgen van m'n keel en hoopte dat het daarbij zou blijven maar helaas..

Waarom vergeet ik nou weer om vlekken middel mee te nemen naar de autowasstraat 😡

noas_1993 schreef op 04-11-2024 om 11:36:

[..]

Zo zag ik eens een leuk shirt in een folder van de Bonprix, ook nergens te vinden.
Belangrijk: het model had er dan wel een jas overheen, maar shirt was gewoon goed zichtbaar.

Toen ik contact opnam met het bedrijf bleek dat niet alles wat de modellen aan hadden te koop is.
Vond ik toch ook wel een ergernisje hoor en nu nog steeds

(Dit zou ook in het waarom topic kunnen)

Nou ja zeg, je zet toch als winkel geen kleding in de etalage die je niet verkoopt? Dat is raar...

Broodjebrie schreef op 04-11-2024 om 13:05:

[..]

Hmm op zich valt de vermoeidheid nog mee tot nu toe. Ik begon vrijdag last te krijgen van m'n keel en hoopte dat het daarbij zou blijven maar helaas..

Ik neem mijn woorden terug..

Broodjebrie schreef op 04-11-2024 om 14:47:

[..]

Ik neem mijn woorden terug..

😞

stomme verkoudheid 

Toen ik net thuis kwam van boodschappen doen zag ik dat ze in de straat haaks op ons huis al kerstversiering aan het aanbrengen waren. De rechterkant wordt gesloopt dus daar is al het groen verdwenen. Vanaf mijn plekje op de bank kijk ik zo op dat huis waar ieder jaar looplichtjes rond de ramen worden gespannen. Dat wordt iedere dag nog vroeger de vouwgordijnen dicht. Wat een idee, die troep hangt er tot dik na nieuwjaar, zit ik minstens 9 weken in het geknipper.

Bakblik schreef op 04-11-2024 om 16:42:

Toen ik net thuis kwam van boodschappen doen zag ik dat ze in de straat haaks op ons huis al kerstversiering aan het aanbrengen waren. De rechterkant wordt gesloopt dus daar is al het groen verdwenen. Vanaf mijn plekje op de bank kijk ik zo op dat huis waar ieder jaar looplichtjes rond de ramen worden gespannen. Dat wordt iedere dag nog vroeger de vouwgordijnen dicht. Wat een idee, die troep hangt er tot dik na nieuwjaar, zit ik minstens 9 weken in het geknipper.

ik heb hier vorige week 2 compleet versierde woningen in mijn buurt. Vind het wel grappig, maar als ze zoals bij jou knipperlichtjes hebben dan zou ik daar ook dol van worden 

Ik heb geen knipperend licht, maar wel gewone lichtjes en ik vind het heel gezellig staan in deze donkere maanden.  Het licht hangt aan de achterkant van het huis en wordt door weinig mensen gezien.

Ooh ik hou van kerst en lampjes. Dit jaar zijn we met kerst niet thuis dus ik heb nog meer de neiging om de boom eerder te zetten. Maar ik hou me in haha. 
Maar die knipperlichtjes zijn vreselijk. Bij mijn ouders schuin tegenover ook zijn huis elk jaar. En dan zelf de gordijnen dicht doen zodat ze het zelf niet zien 😅🤣

Beterlaat2021! schreef op 04-11-2024 om 17:50:

Ik heb geen knipperend licht, maar wel gewone lichtjes en ik vind het heel gezellig staan in deze donkere maanden. Het licht hangt aan de achterkant van het huis en wordt door weinig mensen gezien.

Dat heb ik straks ook. Idd achterkant van het huis en in mijn geval ziet niemand het. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.