Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


watertoren schreef op 31-03-2024 om 11:10:

[..]

Deze kwamen dan waarschijnlijk uit een kas maar er zat echt geen smaak aan. Niet meer doen dus.

Het zijn vermoedelijk geen Hollandse aatdbeien maar Spaanse.  Die zijn harder en er zit veel minder smaak aan. 

Mijn kat kan maar niet omgaan met dat de vaste bankdeken in de was is. Hele tijd maar graaf bewegingen, maar de deken is echt weg. Nu mijn dekbed op de bank gelegd, maar dat vertrouwt mevrouw nog niet helemaal 

Dat kind natuurlijk precies de halve bank, deken, kussen, mij en haarzelf onder spuugt terwijl net onze wasmachine kapot is. Man en ik hadden net bedacht dat we het wel zouden redden tot het einde van de week met de schone was. Nu ligt er dus een hele berg te weken in bad en kind ligt schoon gewassen op de andere bank. Arme kind kan er natuurlijk niks aan doen en ik hoop vooral dat ze morgen weer beter is als we naar familie gaan om eieren te zoeken.

Het is hier lekker zonnig nu dus we zitten in de tuin. Maar de hogedrukreiniger en de slijptol worden weer volop gebruikt door diverse buren 

Tuinfluiter schreef op 31-03-2024 om 11:29:

[..]

Jammer Yumi.

Wij zijn aan het snotteren en denken dat het hooikoorts is dus nu maar wachten of het pilletje werkt. Vandaag niets gepland staan dus we doen lekker rustig aan.

We gaan zodra iedereen beter is wat inplannen.

Snotteren van een verkoudheid of van de hooikoorts, dat is beide niet leuk maar aan hooikoorts zit je ook nog eens langer vast...vervelend.

kerst schreef op 31-03-2024 om 13:48:

Zomertijd die ingegaan is.
En het gekrijs van de kinderen hierachter in de speeltuin.

Ik zat net lekker buiten er hoorde ook wat kinderen krijsen

Ergernis: als ik je in mijn tuin kan horen is het volume gewoon te hard. Spelen kan ook op een normale toon!

Herfstappeltaart schreef op 31-03-2024 om 11:36:

[..]

Dat heb ik met heel veel fruit. Ik koop ook geen perziken meer bijvoorbeeld. Ze zijn altijd keihard in de winkel en op de schaal wordt het ook niks meer.

Ik heb 2 dagen geleden fruit gekocht(online boodschappen), dat was geen succes  . Een meloen die keihard was, die heeft nu beurse plekken waar je zo doorheen gaat  De aardbeien inderdaad uit Spanje, waren smakeloos en de bananen waren nog helemaal groen, die liggen nu geel met bruine vlekken en smaken nergens naar.

De bananen worden volgens mij veel te koud vervoert, waardoor de smaak achteruit gaat en ze te snel rijpen als ze op kamertemperatuur komen.

Yumi schreef op 31-03-2024 om 15:36:

[..]

Ik heb 2 dagen geleden fruit gekocht(online boodschappen), dat was geen succes . Een meloen die keihard was, die heeft nu beurse plekken waar je zo doorheen gaat De aardbeien inderdaad uit Spanje, waren smakeloos en de bananen waren nog helemaal groen, die liggen nu geel met bruine vlekken en smaken nergens naar.

De bananen worden volgens mij veel te koud vervoert, waardoor de smaak achteruit gaat en ze te snel rijpen als ze op kamertemperatuur komen.

Ja dat idee heb ik ook. Jammer hoor.

Geen paaseitjes meer in de Lidl 

Decibel88 schreef op 31-03-2024 om 15:30:

[..]

Ik zat net lekker buiten er hoorde ook wat kinderen krijsen

Ergernis: als ik je in mijn tuin kan horen is het volume gewoon te hard. Spelen kan ook op een normale toon!

*grinnik*, 88 decibel is anders ook aardig hard 😉

klote headset ik wilde gewoon rustig van mijn avond genieten maar om de 5 sec valt het geluid weg ben er zo klaar mee hopenlijk morgen bericht van de leverancier maar ben bang van niet 

Aan mijn radiografisch gestuurde klok die het vertikt om de tijd op te pikken op de plaats waar-ie hangt. Maar juist voor die plaats heb ik 'm gekocht!

Ik ben net thuis, morgen lekker niks. 

Ik kan niet slapen. 

Auwereel schreef op 31-03-2024 om 23:38:

Aan mijn radiografisch gestuurde klok die het vertikt om de tijd op te pikken op de plaats waar-ie hangt. Maar juist voor die plaats heb ik 'm gekocht!

Is even van de muur halen en hem elger in huis,  dicht bij een raam, neerleggen en optie?  

De kinderen en mijn man hebben identieke wekkers en de wekker van zoon in een kamer aan de noordkant van het huis doet het als enige ook nooit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.