Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 14-03-2024 om 17:39:

[..]

Potver heb ik weer wat gemist? Daar erger ik me aan

https://www.viafora.nl/forum/nieuws-en-actueel/forum-problemen?page=1#7805418

Vond het zelf nog niet echt uit de hand lopen maar de mods blijkbaar wel. 

Edit 

Ik dacht een link van het begin van het topic gedeeld te hebben,  maar begint middenin, sorry. 

Dolfje schreef op 14-03-2024 om 17:39:

[..]

Potver heb ik weer wat gemist? Daar erger ik me aan

Yep spanning en sensatie! 

Ik zag geen enkele reden om dat topic te sluiten en dat gezegde leven in de brouwerij dat kwam van mij af. Ik bedoel daar mee meer topics en meer reacties en meer mensen op het forum. Het is wat stil soms hier. 

dat ik me weer zo gespannen voel. Het ging juist beter de afgelopen dagen.. zo balen.

Als leven in de brouwerrij wilt ga je maar lekker naar FOK.
Ik heb echt vele malen liever de mods die hier zitten dan dat kliekje daar..

Decibel88 schreef op 14-03-2024 om 18:33:

Als leven in de brouwerrij wilt ga je maar lekker naar FOK.
Ik heb echt vele malen liever de mods die hier zitten dan dat kliekje daar..

Haha, hoe kom jij nou op FOK?  Daar gaat het niet over. Volgens mij is dat echt een forum voor mannen maar verder weet ik er echt niks over. Niemand hier heeft het over FOk gehad maar wel over het forum van Viva. 

Bakblik schreef op 14-03-2024 om 17:42:

[..]

https://www.viafora.nl/forum/nieuws-en-actueel/forum-problemen?page=1#7805418

Vond het zelf nog niet echt uit de hand lopen maar de mods blijkbaar wel.

Edit

Ik dacht een link van het begin van het topic gedeeld te hebben, maar begint middenin, sorry.

Nee geeft niks. Het viel in mijn ogen wel mee.

watertoren schreef op 10-03-2024 om 16:41:

Ik herken het niet het 'gekat' hier. In welke topics is dat dan? Ik vind het hier nog steeds heel veel liever en positiever dan op Viva.

Ik herken het gekat ook niet, maar ik merk wel dat er een incrowd is (ik heb dat woord nog nooit gebruikt, maar vind het nu toepasselijk).

Ik merk dat sommige (veel) forummers meer op elkaar/bekenden reageren dan op anderen cq nieuwe forummers.
Dat is niet een ergernis qua topic, maar het valt me heel erg op, dus ik zet het toch als reactie hier. 

Yumi schreef op 14-03-2024 om 17:28:

[..]

Ik denk dat jij een opstapje hebt, een keukentrap voor die prijs € 6,- lijkt me onmogelijk?

je hebt gelijk moest 26.00 zijn had te snel op verzenden geklikt

erger me aan mezelf was veels telaat thuis en heb nog een hoop tedoen want morgen ben ook al niet thuis

Aan rode watervaste stift op de vloer die ik er nog niet af krijg.

De enige ‘ergernis’ die ik vandaag had, was dat ik overdag grotendeels binnen zat op kantoor terwijl de zon volop scheen. Ik keek uit op balkons en benijdde een stelletje dat lekker van de zon aan het genieten was en dat werd nog erger toen er ook nog eens een leuke kat (ik ben dol op katten maar heb er geen een) kopjes aan hun aan het geven was. Ik had daar moeten zijn. Verder genoten van de pauze en avondwandeling.

Loulou39 schreef op 14-03-2024 om 20:11:

[..]

Ik herken het gekat ook niet, maar ik merk wel dat er een incrowd is (ik heb dat woord nog nooit gebruikt, maar vind het nu toepasselijk).

Ik merk dat sommige (veel) forummers meer op elkaar/bekenden reageren dan op anderen cq nieuwe forummers.
Dat is niet een ergernis qua topic, maar het valt me heel erg op, dus ik zet het toch als reactie hier.

Denk dat dat altijd wel wat meespeelt. Ik reageer zelf ook meer op bekenden op fora. Meer als vanzelf. Soms moet je even wennen aan iemand.
Maar ik quote je voornamelijk om te zeggen dat ik je avatar te gek vind.

Ik erger me aan mezelf  . Nog steeds erg emotioneel  over het gedoe op mijn werk. Waarom en hoe lang blijft dit zo? En twijfels over mijn baanverandering, moet ik wel, moet ik niet ( ja , ik moet ) maar wat dan. Waar, wat , hoe, ben ik wel goed genoeg, kan ik het wel. Pfff ik zit mezelf weer eens flink in de weg.

lientje69 schreef op 14-03-2024 om 22:11:

Ik erger me aan mezelf . Nog steeds erg emotioneel over het gedoe op mijn werk. Waarom en hoe lang blijft dit zo? En twijfels over mijn baanverandering, moet ik wel, moet ik niet ( ja , ik moet ) maar wat dan. Waar, wat , hoe, ben ik wel goed genoeg, kan ik het wel. Pfff ik zit mezelf weer eens flink in de weg.

Moederkareltje schreef op 14-03-2024 om 21:37:

Aan rode watervaste stift op de vloer die ik er nog niet af krijg.

Probeer eens te overtrekken met een niet-permanente marker, whiteboard marker.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.