Huiskamer
Sassenach
09-01-2023 om 07:55
Vraag v.d. dag 9/1/23: Hoeveel ringen draag jij?
💍
Peiling
Hoeveel ringen draag jij?
Amazooi
09-01-2023 om 10:53
Niets. Na een paar keer pijnlijk te zijn blijven hangen en de laatste keer nog maar nét mijn vinger er niet afgerukt werd, heb ik hem afgedaan en nooit meer gedragen.
Ik heb werkhanden en die zijn ook niet mooi genoeg meer voor een ring.
Mevrouw75
09-01-2023 om 11:32
0. Ik heb wel een verkerings- en verlovingsring van andere mannen dan mijn getrouwde man, maar heb geen trouwring. Sieraden en ik zijn een slechte combinatie. Ik zit er aan te plukken, doe ze af, weer om, weer af, leg ze ergens neer en vergeet ze vervolgens.
Athan
09-01-2023 om 12:51
Twee, aan dezelfde vinger. Mijn eigen trouwring en die van mijn overleden vrouw. Het was grappig dat we dezelfde maat bleken te hebben, dus ik heb die laatste niet hoeven laten verstellen.
We wisten al dat ze niet heel lang meer zou leven, dus we hebben de ringen erop uitgezocht dat ze mooi samen aan één vinger kunnen.
watertoren
09-01-2023 om 12:59
Ik heb van mijn eigen trouwring en van de trouwring van mijn overleden man 1 ring laten maken met een diamant in het midden. Onze namen en de trouwdatum zijn behouden gebleven. Ik draag hem niet dagelijks omdat ik van afwisseling hou.
afrodite05
09-01-2023 om 13:07
3: een aan de ene hand (verlovingsring) en de twee andere aan dezelfde vinger van de andere hand. De ene is mijn trouwring en de andere staat symbool voor onze embryo's die nooit baby's zijn geworden. Ik vond het vervelend dat er geen "bewijs" van hun bestaan was, op deze manier draag ik ze toch altijd bij me.
vertelsel
09-01-2023 om 13:31
Vanwege mijn werk draag ik geen ringen. Ook geen andere sierraden. Ik heb wel een trouwring, die ligt ergens in huis maar ik zou zo een twee drie niet weten waar
Herfstappeltaart
09-01-2023 om 13:54
afrodite05 schreef op 09-01-2023 om 13:07:
3: een aan de ene hand (verlovingsring) en de twee andere aan dezelfde vinger van de andere hand. De ene is mijn trouwring en de andere staat symbool voor onze embryo's die nooit baby's zijn geworden. Ik vond het vervelend dat er geen "bewijs" van hun bestaan was, op deze manier draag ik ze toch altijd bij me.
Wat mooi...
letterkoekje
09-01-2023 om 14:52
Gelukkig zijn er hier geen dames die zeggen dat ze 8 ringen dragen!
Ik heb eens gelezen (misschien waar, misschien niet) dat vrouwen met héél veel ringen aan, dus minstens 5, eerder labiele vrouwen zouden zijn. Kort nadat ik het had gelezen ben ik dat gaan controleren en er zit wel iets in moet ik zeggen.
Bij mij:
linkerringvinger: gouden trouwring
rechterringvinger: hele fijne gouden ring met steentje in (vele jaren geleden zelf gekocht en vind hem nog steeds mooi).
SuzyQFive
09-01-2023 om 14:58
1 ring, geen trouwring maar een relatiering. Die dragen we sinds we een half jaar samen zijn. Een eenvoudige zilveren ring. Ik met zijn naam en hij met mijn naam erin.
SuzyQFive
09-01-2023 om 15:00
snjokorn schreef op 09-01-2023 om 11:20:
Ik heb 1 ´silver-ring-splint´ maar die draag ik niet continu.
Oh ja, ik heb er vier (dus lijken er 8) maar die zie ik niet als ring eigenlijk.
Zij-van-boven
09-01-2023 om 15:07
De ene dag draag ik 4 ringen, de andere dag 3 en 2 dagen per week draag ik geen ringen.
Ik draag mijn trouwring (goud-witgoud met een briljantje). Daarvóór draag ik een megagoedkoop ringetje (H&M?) omdat mijn trouwring te groot is geworden doordat ik ben afgevallen.
Aan mijn linkerhand draag ik de om de dag de trouwring van mijn vader. Na zijn dood heeft mijn moeder daar robijntjes in laten zetten en na haar dood heb ik hem gekregen. Daarvóór draag ik een ring die ik tijdens onze verkering van mijn man heb gekregen.
De andere dag draag ik een witgouden ring met 2 geelgouden versierseltjes met kleine briljantjes, ook gekregen van mijn man.
Op mijn werkdagen moet ik handschoenen aan (nitril), dan draag ik geen ringen.
Monika_Geller
09-01-2023 om 15:09
letterkoekje schreef op 09-01-2023 om 14:52:
Gelukkig zijn er hier geen dames die zeggen dat ze 8 ringen dragen!
Ik heb eens gelezen (misschien waar, misschien niet) dat vrouwen met héél veel ringen aan, dus minstens 5, eerder labiele vrouwen zouden zijn. Kort nadat ik het had gelezen ben ik dat gaan controleren en er zit wel iets in moet ik zeggen.
Bij mij:
linkerringvinger: gouden trouwring
rechterringvinger: hele fijne gouden ring met steentje in (vele jaren geleden zelf gekocht en vind hem nog steeds mooi).
Dan trek ik het gemiddelde naar beneden. .
Magnoliatakje
09-01-2023 om 15:10
Ik draag praktisch nooit een ring. Heel soms wil ik weleens een ring om doen, ik heb er een paar om uit te kiezen. Ik heb geen mooie handen voor ringen helaas.
letterkoekje
09-01-2023 om 15:20
Monika_Geller schreef op 09-01-2023 om 15:09:
[..]
Dan trek ik het gemiddelde naar beneden. .
Gemiddelde waarvan, Monika?
Trouwens ... iedereen doet wat ie wil hé.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.