Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 7/1/23: Waar kijk jij enorm naar uit?

Waar wil je eigenlijk niet lang meer op wachten, omdat je er zo naar uit kijkt?


De zomers worden steeds heter en de winters zijn niet meer koud. De knoppen aan de struiken en bomen gaan vanzelf open.

Ik klink wat depri maar het valt wel mee. Ik zie wel wat er komt maar kijk nergens naar uit. Dat vraagt trouwens om teleurstellingen dus ik trap er niet meer in.

oh naar heel veel:
- weekendje Efteling met gezin voor mijn man z'n 40e verjaardag in februari.
- bruiloft in Zuid-Spanje van vrienden eind april. Man en ik gaan zonder de kinderen en we maken er meteen een (korte) vakantie van. 
- Graspop in juni, ff lekker ouderwets headbangen. 
- een lokaal festival waar we elk jaar 2 a 3 dagen naartoe gaan. Veel mensen die je daar weer tegenkomt, voelt altijd als een soort reünie, en dan drink je gezellig samen een biertje. 
- jongste wordt 4 dit jaar. Die roept nu al een half jaar dat ie naar school wil. Is behoorlijk shoolrijp aan het worden ook. Leuk dat die periode voor hem aan gaan breken en lekker rustig voor mij haha.
- de leuke cursussen die aan bod gaan komen in mijn opleiding, de leertherapie die gaat starten en de doorlopende (hele fijne) supervisie. Ik ga heel veel leren komend jaar denk ik. 

Het zo opschrijven maakt het nog leuker. En dan heb ik nog niks gepland voor de zomervakantie. 

Etentje met familie ook omdat dat waarschijnlijk in een tijd valt dat de werkdruk een stukje lager is.

Daarna aftellen naar treinvakantie door Europa. Een bekende bestemming en een paar nieuwe.

dat de scheur in mijn humeruskop (bot bovenarm) geheeld is en dat ik weer vrij mag en kan bewegen. Heb sinds voor kerst pijn en zeer beperkte beweeglijkheid. Voel me zoooo opgesloten en beperkt. Ik verlang ernaar om mijn camera te pakken en de natuur in te gaan.

De zomervakantie. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

07-01-2023 om 10:56

morgen. Ik ben helemaal klaar met alle familieverplichtingen van de feestdagen en nog wat verjaardagen tussendoor en dit jaar ook nog uiteindelijk drie begrafenissen in een maand. Vandaag nog een verjaardag, en morgen helemaal niks. Huis schoonmaken en weer van mezelf maken en een lange wandeling maken zonder tijd dat ik thuis moet zijn.

Maandag! 
Alle huisgenoten naar werk/school/studie en dan kan ik even lekker aan het werk met ramen open zonder geteut dat het koud is. 
Ook even heerlijk bankhangen en iets kijken op tv. Mijn vrijwilligerswerk ligt nog een maandag stil dus ik kan er echt even van genieten dat alleen thuis zijn. 

Naar de geboorte van onze baby!

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

07-01-2023 om 11:26

Dat ik weer kan motorrijden... (en dan heb ik het over medisch herstel, niet over de weerscondities)

Bakblik schreef op 07-01-2023 om 11:12:

Maandag!
Alle huisgenoten naar werk/school/studie en dan kan ik even lekker aan het werk met ramen open zonder geteut dat het koud is.
Ook even heerlijk bankhangen en iets kijken op tv. Mijn vrijwilligerswerk ligt nog een maandag stil dus ik kan er echt even van genieten dat alleen thuis zijn.

Oh heerlijk! 
Dat mis ik heel erg. Vroeger kon ik echt uitkijken naar een vakantie, lekker zelf mijn eigen ding doen, en mijn moeder die een tijd overdag thuis was riep dat ook toen, maar nu heb ik óf werk, óf een huisvrouwenbestaan in de schoolvakantie. 

Ik kan echt enorm naar dingen uitkijken zowel grote als kleine dingen. Ik ben misschien wat kinderlijk daarin maar ik word er echt als een kind zo blij van. Vanmiddag komen er 2 vriendinnen op visite en ik kan nu niet wachten tot het half 3 is. Ik ben klaar met hapjes maken en ik kijk er nu echt naar uit. Ik kijk ook uit naar morgen want dan heb ik een nieuwjaarsreceptie. Ik kijk ook uit naar de volgende vakantie maar die zijn we nu aan het uitzoeken. Ik plan veel leuke dingen zodat ik altijd iets heb om naar uit te kijken. Op leuke dingen terug kijken geeft mij ook een lekker gevoel. Mooie herinneringen maken.

Na de wintersport, naar de Alpen gaan vind ik erg leuk. Daar kan ik echt van genieten. Ook in andere seizoenen.

Na wie is de mol 
Na de lente/zomer 

Ik kan niet wachten op ons nieuwe huis. Het oude pand moet zelfs nog gesloopt worden  , maar ik heb er echt zin in. Het lijkt me zo fijn om meer ruimte te hebben. Hopelijk leuke buren erbij..

En een groot compliment voor jou Sassenach. ik kijk ook altijd uit naar de volgende vraag van de dag.

Ik kijk uit naar de sneeuw....als het goed is valt er de aankomende week weer wat....Het is veels te warm voor de tijd van het jaar!
En ik kijk uit naar het. Welness weekend .Heb ik gewonnen, en ga 4 Nachten heerlijk met man genieten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.