Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 6/1/23: Wat is de grootste prijs die je ooit gewonnen hebt?


Mijn man 

Maar qua echte prijs ooit eens bij de postcodeloterij mocht 1 persoon naar miljoenenjacht en kregen we cadeaubonnen van de bijenkorf ter waarde van 500 gulden, of net euro dat weet ik niet meer. 

Verder kaartjes voor Extrema outdoor. Paar kleine dingetjes zoals toilettas etc.

Ik doe niet mee aan loterijen, alleen af en toe aan prijsvragen.
De prijzen die ik tot nu toe gewonnen heb, stellen niet zoveel voor:
- een chocoladepaashaas (was ik wel blij mee als kind!)
- bioscoopkaartjes (waarbij ik toch nog extra moest betalen voor de film waar ik heen wilde, daar kom je dan pas bij de kassa achter natuurlijk, voelde daardoor toch niet echt meer als een prijs).

26 pakken koffie, terwijl ik zelf geen koffie drink. 😁 Man heeft een keer een racefiets gewonnen en een mooie set potloden in verschillende hardheden.
Bij de laatste oudejaarsloterij 30 Euro en 15 betaald voor het lot. 
En bij een bingo gewonnen dat we met 4 personen uit eten mochten bij een bepaald restaurant. Voor een onbeperkt bedrag.

Wat geldelijke waarde betreft zal het wel niet de grootste prijs zijn, maar bij enveloppe-trekken op de jaarmarkt won ik de hoofdprijs, een prachtig aangeklede grote pop. Ik was toen 9 ofzo en ik was er erg blij mee. Mijn moeder vermoedde dat het doorgestoken kaart (envelop? 😉) was, want die had kort daarvoor twee andere mensen bij de kraam horen zeggen dat zo'n mooie pop als lokkertje zou blijven staan en niet als prijs zou worden weggegeven.
Helaas was de pop niet van stevig materiaal en meer voor de show dan om mee te spelen, ondanks dat ik voorzichtig was, ging-ie snel stuk.

 40 jaar geleden een hark en schoffel, voor het kweken van de zwaarste pompoen. 

Ik heb mijn magimix bij de Linda gewonnen....

Waar doen jullie tegenwoordig mee aan winacties? Ik kom ze, behalve op Facebook een enkele keer, zelden tegen.

Zelf ooit (20 jr geleden denk ik) concertkaartjes voor Marco Borsato gewonnen.
En een keer een schaal sushi en een diner via FB.
Verder de gebruikelijke repen chocola, bakkerscadeaukaart etc bij de Postcodeloterij, helaas nooit musicalkaartjes ofzo (lijkt me zo leuk, ik hou van musical).
Heb niet zoveel geluk in loterijen geloof ik.

Ik wacht, net als velen, op die grote geldprijs 🤞🤞😀.

€200 bij de Postcode Loterij 😀

Toen ik nog student was en op kamers woonde, won ik een keer een prijsvraag van een chipsmerk. Hoeveel kilo aardappelen er nodig was voor een kilo chips. 
Toen won ik 52 zakken chips, of beter gezegd: een bonnenboekje. Dus kon ik voor feestjes ed regelmatig een paar zakken chips ophalen. Voor een student best een leuke prijs 😄

Als kind een rondvlucht boven Rotterdam.  Niet gedaan, durfde niet.

Een paar jaar geleden een midweek bij Landal, uiteraard wel gedaan!  Het enige wat ik er voor moest doen, was melden dat ik graag wilde winnen .....

Toen ik nog meedeed aan de Postcodeloterij heb ik eens een bedrag van €50 gewonnen. Verder concertkaartjes, een diner,  treindagkaarten en andere kleine dingen. 

ik heb nooit een geluksprijs gewonnen. Wel academische prijzen, een schrijfwedstrijd, een paar keer een pub quiz, en een keer een stand-up comedy festival. Volgens mij was de meest waardevolle prijs een kunstwerk ter waarde van 5000 gulden. Echt al heel lang geleden dus, maar hij hangt nog steeds boven de bank. 

Ik heb ooit €50.000 gewonnen toen ik nog getrouwd was en dat stond op de spaarrekening en een jaar later gingen we scheiden, toen had ik nog maar de helft. Het kwam goed van pas bij het uitkopen van mijn ex. Had ik niks meer, nou ja, een huis, ons huis was mijn huis geworden. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

06-01-2023 om 12:45

Een GPS-tracker van zo'n 100,= bij een review-actie.
En ooit iets van 250,= bij de staatsloterij... (maar ik had er inmiddels al een veelvoud ingestopt)

1000 euro bij de staatsloterij een jaar of 2 geleden. 
En een jaar of 6 geleden won een dorpsgenoot een paar ton bij miljoenenjacht en iedereen met dezelfde postcode kreeg 10% van dat bedrag. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.