Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 25/12/22: Hoe uitgebreid is jouw kerstontbijt?

Fijne kerstdagen toegewenst.

Hoe ziet jouw kerstontbijt er uit?

Peiling

Hoe uitgebreid is. jouw kerstontbijt?
121 stemmen
11%
37%
44%
8%

Wandelvrouwtje schreef op 25-12-2022 om 09:08:

Wij hebben een kerststol in huis, daar heb ik een plak van op. Verder zoals altijd, ook wij gaan vanavond nog genoeg eten.

Ja die heb ik ook net op,naast mijn normale cracker. Daar at ik er nu 1 van,normaal 2. Man is al met hond weg,de rest slaapt nog. Ontbijt is brunch hier met worstenbroodjes,suikerbrood,broodjes en kerststol traditie. Ik moet echt wel wat eten als ik wakker wordt anders wiebel ik op mijn benen.
 Gisteren al allemaal hier gegeten en nu alles nog in rust,hahaha.Die eten straks mee. En dan waaieren ze weer uit.

Vanavond gewoon lekker warm eten hier. 

Hier thee met een plakje kerststol. Dat was het

Ik ontbijt altijd met onbijtgranen en fruit , dat is nu niet anders . Bij de lunch ( brood ) nemen we wel een stukje kerststol . Vannavond gourmetten .

Ik heb net mijn normale havermout met noten en fruit naar binnen gewerkt.

Ik vind het echt zo jammer dat kerststollen altijd vol zitten met krenten en rozijnen, ik lust namelijk geen gedroogde vruchten, maar het brood met spijs vind ik wel heel lekker

Ik ontbijt nooit. Voorheen deden wij wel altijd een uitgebreide kerstbrunch maar ik ben nu alleen want mijn zoon woont nu op zichzelf. Ik ga wel sausijzenbroodjes bakken en die eet ik vanmiddag. Vanavond komt mijn zoon en mijn schoonzus en zwager hier eten. 

Heb ook gewoon normaal ontbeten met havermoutpap met fruit en noten. Heb voor lunch nog wat worstenbrood en kerststol en vanavond eet ik bij ouders ook weer wat uitgebreider en anders als normaal. En vind nu een normaal ontbijt wel even lekker.

Ik heb een snee kerstbrood voor ontbijt en dat is genoeg. Iedereen ontbijt wanneer die zin heeft en uitgeslapen is.

Man en ik zitten met een stukje kerststol en een kop koffie op de bank. Jongste is om 7 uur de deur uit gegaan om te werken, oudste is oververmoeid en ligt nog te slapen. Wij starten vandaag dus zeer rustig op. Misschien dat we morgen wat uitgebreider ontbijten.

Mijn ontbijt was een kale cracker en een glaasje sap, maar ik stond om 8 uur al in de keuken bouillon te maken voor de ragout. Gestemd voor ‘alles uit de kast’, want ik ga uit van mijn brunch die over een uur begint (en ik moet nog douchen).

ik ontbijt, maar geen kerstontbijt. Het kerstdiner is al in het water gevallen op de 23e. Kerst 2022 is klaar. Ik ga zo maar gewoon de laptop open gooien een aan het werk, net als gister en morgen.
Fijn de griep epidemie.

wij slaan het dit jaar over om het 27-30 december helemaal in te halen. 

Lollypopje schreef op 25-12-2022 om 09:19:

Ik vind het echt zo jammer dat kerststollen altijd vol zitten met krenten en rozijnen, ik lust namelijk geen gedroogde vruchten, maar het brood met spijs vind ik wel heel lekker

Ik vind het dan weer zo jammer dat mijn huisgenoten niet van kerststol en al helemaal niet van spijs houden. Ik bak graag zo’n ding, maar niet voor de prullenbak, dus ik maak ze niet meer. 

Mevrouw75 schreef op 25-12-2022 om 10:03:

[..]

Ik vind het dan weer zo jammer dat mijn huisgenoten niet van kerststol en al helemaal niet van spijs houden. Ik bak graag zo’n ding, maar niet voor de prullenbak, dus ik maak ze niet meer.

Ik vind die ministolletjes wel lekker en handig.

watertoren schreef op 25-12-2022 om 10:11:

[..]

Ik vind die ministolletjes wel lekker en handig.

Dat is mijn ontbijt. Een plakje maar want er moet nog zoveel in vandaag en zo groot is mijn maag niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.