Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 14/12/22: Wat is jouw lengte en ben je daar blij mee?

Hoe lang ben je (ongeveer)? En ben je wel of niet blij met je lengte? Want wat kan je door je lengte niet zo goed of juist wel goed?

Peiling

Wat is jouw lengte?
127 stemmen
0%
1%
8%
13%
24%
25%
15%
11%
2%
1%
0%
0%

Ik ben 1.65 en dat vind ik prima, ik heb er toch geen invloed op. 
Soms kan ik ergens niet bij, dan vraag ik om hulp. 
Mijn vriend is 1.85 en als we staand knuffelen kan ik lekker met mijn hoofd op zijn borstkas, lekker met mijn gezicht in zijn borsthaar. Dan voel ik me veilig en geborgen.

Sassenach

Sassenach

14-12-2022 om 06:43 Topicstarter

Ik ben 1.68m en ik ben daar ok mee. Mijn lengte past goed bij mijn lichaamsbouw. Ik ervaar soms wel dat ik niet echt groot ben. In de winkel  als ik net iets achterin het bovenste schap wil pakken bijvoorbeeld. 

Of in de bios als er een lang iemand voor me zit. Bij concerten zal ik o.a. vanwege mijn lengte altijd een zitplaats  op de tribune kiezen, omdat ik anders geen fluit zie op het veld.

1,57cm. En ja dat is klein. Maar ik weet niet beter en heb al lang geleden geleerd om hulp te vragen in de supermarkt

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-12-2022 om 06:59

heel gemiddeld, 1.71. ik vind het prima. Mijn vriend is 1.95, soms voel ik me naast hem erg klein. In Azië voelde ik me een reus, dat was leuk en soms ongemakkelijk.

Poison schreef op 14-12-2022 om 06:49:

1,57cm. En ja dat is klein. Maar ik weet niet beter en heb al lang geleden geleerd om hulp te vragen in de supermarkt

Haha, dit had ik kunnen schrijven. En gelukkig wil er altijd wel iemand je helpen.

180 en daar ben ik blij mee! 

1.80 en dat vind ik prima. Lang, maar (in Nederland) niet te lang. Ik kan overal bij, verzuip niet in mensenmassa's en kan redelijk makkelijk passende kleding vinden. Al zijn mouwen vaak wel te kort. 

1,67, prima! Kan er goed mee leven. 

1,76 en dat vind ik een prima lengte

1.74. De lengte is goed maar de breedte en het gewicht mag wat minder 

Tussen de 1,80 en 1,84. En ik ben daar niet altijd blij mee.

JtM

JtM

14-12-2022 om 07:43

Ik ben 1,64. Ben iets te kort voor mijn gewicht maar daar word aan gewerkt   
Als ik in de supermarkt ergens niet bij kan vraag ik hulp. Verder ben ik best tevreden met mijn lengte.

Ik was ooit 1.67 maar door botontkalking ben ik al >2cm kwijt en dat zorgt hier en daar wel voor verticale uitdagingen zoals mijn puber van 1.96 dat zo mooi noemt. 
Afgelopen zomer was ik op een camping waar alle toiletten te hoog waren,  ik kon alleen met mijn tenen bij de grond en dat kakt niet lekker.  Op diezelfde camping hadden ze watertappunten met een hoge drukknop (om te voorkomen dat kinderen onnodig water lieten lopen) Knop ingedrukt houden en de waterkoker onder de straal houden viel niet mee. 
In mijn vaste supermarkt staan her en der krukken voor de kleine dames van de vulploeg en indien nodig maak ik daar ook gebruik van. 
Ik had graag iets groter geweest,  net boven de 1.70 of zo,  die verticale uitdagingen worden steeds meer en groter en dat is lastig,  vooral in vreemde omgeving als ik geen hulpmiddelen bij de hand heb als een krukje of een lang kind. 

Dat er steeds meer afgestemd wordt op lange mensen kan ik begrijpen,  een keuken is tegenwoordig hoger dan vroeger om mensen niet krom te laten staan, helemaal top.  Van dat vakantiepark snap ik het niet helemaal, alle toiletten zo hoog, ook kinderen moeten hun behoefte doen en die worden niet geboren met een lengte van 1.70.

o ja toiletten, die zijn bij mij standaard te hoog. Thuis dus altijd een voetenbankje erbij, maar ergens anders kan dat niet. Bij veel stoelen kan ik trouwens ook niet met mijn voeten bij de grond dus ik zit heel vaak met mijn benen ze zwaaien😣

Ik ben ruim 1.80 en ben er tevreden mee! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.