Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 14/11/22: Wat voor kapsel heb je?

Joszy schreef op 14-11-2022 om 08:05:

[..]

Ga je doneren aan stichting haarwensen? https://haarwensen.nl/doneren-1/doneer-je-haar

Ik heb het van de week toevallig weer laten knippen en het is wel erg kort geworden. Niet echt enthousiast. Maar het groeit gelukkig wel weer aan! Ik heb korte donkerblonde krullen

Ik was dat wel van plan. Ik heb jaren geleden al eens gedoneerd.

Mijn haar valt ruim over mijn schouders. Heb het nu in twee staarten gevlochten. Ik henna het roodbruin. Nu klinkt ik best wel als een hippie, maar dat valt mee

Ik heb een halflange bob, met mijn eigen haarkleur. Maar die is bruin/donkerblond/lichtblond door elkaar. Ligt ook heel erg aan de hoeveelheid zonlicht die het krijgt. Ik krijg vaker de vraag hoe ik het laat verven, maar het is gewoon ongeverfd😂 
Dochter heeft precies hetzelfde haar. Heb wel eens de vraag gehad waarom ik mijn kleuters haar verfde... 

Ik heb een volle bos fijn kort midden blond haar. Elk 6 weken zit ik bij de kapper voor een knip en verf beurt. Elke ochtend breng ik mijn haar in model en gebruik daar verschillende styling producten voor. Ik heb een kort maar niet pittig kapsel en het kost op jaarbasis een klein vermogen om mooi te zitten. Ik ben er gelukkig wel tevreden mee.

Tara82 schreef op 14-11-2022 om 08:08:

[..]

Ik was dat wel van plan. Ik heb jaren geleden al eens gedoneerd.

Wauw! Goed zeg! 

dun, fijn en weinig en het groeit ook niet dus het is kort. Niet stekeltjes ofzo.   Het is mijn onzekerheid, had vroeger lang en heel fijn haar maar elke zwangerschap verloor ik veel haar wat niet terug kwam. En elke keer dat het korter knipte om maar beetje mooiigheid te krijgen groeide het niet langer meer, gaat alleen pieken

vind het altijd pijnlijk als mannen zeggen dat vrouwen voor een kort en pittig kapsel kiezen want heb niks gekozen.     

Kort ,blond,witgrijs gemeleerd, niet geverfd. Heb van mezelf nu al veel kleuren. Ik word steeds witter. Heb heel dik haar,vol weerborstels en kruinen. Echt kort  en goed geknipt zit t mooiste.zijkanten kort,bovenop wat langer.
Als het allemaal wat langer is moet ik het ook elke dag wassen. Als ik opsta ben ik nml echt een vogelverschrikker en dat is niet te restaureren,hahaha. Elke dag wassen en helemaal fohnen is weer niet goed voor mijn hoofdhuid. Het blijft erg lang nat en is moeilijk droog te fohnen. Ik heb om 7.30 gedouched en wat in model gefohnt. Nu is het echt nog klam.

Mijn haar pas geknipt , korter dan ik wilde ( net over oor ) maar iedereen bezweert mij dat het pittig staat haha . Het groeit wel weer aan . Kleur is asblond .

Kort donderbruin haar, een soort pixiekapsel zeg maar. Maar het zit meestal nogal door de war omdat het enigszins krult. Verf het sinds een paar jaar niet meer, dus er komt steeds meer zilver doorheen.

Roodbruin dik haar met slag tot halverwege mijn rug, in lagen geknipt anders wordt het te zwaar en massief. Draag het vrijwel altijd los.

Ik heb lang, donkerbruin haar. Mijn haar is heel dik en van nature zit er een slag in. Ik krijg altijd veel complimenten over mijn haar. Mensen denken al snel dat ik er veel tijd aan kwijt ben en vaak naar de kapper ga, maar niets is minder waar. Ik borstel het eigenlijk zelden en ga eens per half jaar naar de kapper. Het valt van nature gewoon heel mooi. Mijn moeder heeft hetzelfde haar en nu op haar leeftijd nog steeds een prachtige bos lichtgrijs met bruin haar. Ik hoop dat het bij mij hetzelfde gaat zijn. 

Heb een bob tot ongeveer kaaklijn. Heb fijn, maar wel veel haar en kastanjebruin haar. Verf het niet, en ook nooit gedaan. Draag het eigenlijk altijd los. 

Kort, tot boven mijn schouders. Na jarenlang een bob gehad te hebben, heb ik sinds een paar jaar de zijkanten wat korter. De kleur is bruin en twee maanden geleden heb ik voor het eerst een semi-permanente kleuring gedaan omdat het door het toenemende grijs wel erg vaalbruin werd. Grijs met donkerbruin had ik nog wel aardig gevonden, maar ik ga niet met melkboerenhondenhaar lopen

Net boven de schouders en draag het eigenlijk altijd in een staart. Kleur is licht /midden bruin als de kapster net is geweest, anders zit er een hoop grijs al in.

mut

mut

14-11-2022 om 10:01

lang grijs en draag het afwisselend los, in staart of met vlechten die ik dan rond mijn hoofd vastleg. Nooit geverfd en ik gebruik geen haardroger/ styling oid. Alleen 1x per week shampoo

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.