Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

VivaFLair???

Krijgen jullie ook een soort rare overlay van Flair als jullie naar vivaforum gaan? En hoe kom je daar weer vanaf?

DifferentSwan96

DifferentSwan96

02-08-2021 om 20:58

zakchips schreef op 02-08-2021 om 20:52:

[..]

Prima hoor, bericht aangepast

Ik heb de quote ook verwijderd. 

willem1959 schreef op 02-08-2021 om 20:09:

[..]

Dan maak je dit forum toch je home?

Ik heb 2 homes

Quote verwijderd 

Moet dat nu? 

Er is inderdaad genoeg aan te merken op het viva forum, maar je kunt ook behoorlijk overdrijven. En als je nog frustraties richting hen hebt is dit niet de plek om dat op die wijze kenbaar te maken.

Ik zou zeggen schrijf het daar, dan weten zij tenminste ook hoe je over ze denkt.

Lollypopje schreef op 02-08-2021 om 21:34:

[..]

Moet dat nu?

Er is inderdaad genoeg aan te merken op het viva forum, maar je kunt ook behoorlijk overdrijven. En als je nog frustraties richting hen hebt is dit niet de plek om dat op die wijze kenbaar te maken.

Ik zou zeggen schrijf het daar, dan weten zij tenminste ook hoe je over ze denkt.

Wat een frustratie inderdaad

Mierzoet, ooit een perma daar gekregen?

Nou de toon van Yasmijn was ook niet heel gezellig. En dit topic gaat toch ook over Viva. Maar goed ik houd meer van de gezellige sfeer, vandaar ook mijn bericht aangepast. Geen probleem. Laten we het vooral leuk houden! 

zakchips schreef op 02-08-2021 om 21:42:

Nou de toon van Yasmijn was ook niet heel gezellig. En dit topic gaat toch ook over Viva. Maar goed ik houd meer van de gezellige sfeer, vandaar ook mijn bericht aangepast. Geen probleem. Laten we het vooral leuk houden!

Een niet gezellige toon vind ik wat anders dan strooien met nsb, al dan niet doorgehaald.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

02-08-2021 om 22:01

MierZoet schreef op 02-08-2021 om 21:31:

[..]

Quote verwijderd.

Grappig zeg. Not.

Ik ken dat hele flair niet, even gekeken (en helaas gelezen) op de ranzige DPG Media site:

Jezelf kunnen en mogen zijn; met deze instelling is Flair al jaren als een onmisbare, inspirerende vriendin voor de vrouw. Flair is warm, toegankelijk en sprankelend en dankzij haar sterke crossmediale uitingen altijd dichtbij.

Echt, hoe kun je zulke kots uit een toetsenbord toveren?

En dan die onvergetelijk slogan:

"Voor jou, over jou"

Net als je denkt ze kunnen niet lager en banaler worden dan viva en dan lees je zoiets  

DistinctMarten43

DistinctMarten43

02-08-2021 om 22:03

Nou, ik kan je zo iemand opnoemen die vervelender is dan Viva en Flair samen. En lager ook nog.

Lollypopje schreef op 02-08-2021 om 21:50:

[..]

Een niet gezellige toon vind ik wat anders dan strooien met nsb, al dan niet doorgehaald.

Tuurlijk, nsb aanhalen is niet ok. Maar dat ze wordt aangevallen omdat ze kritiek heeft op het andere forum hoeft toch ook niet. 

* zoekt de unlike knop *

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

02-08-2021 om 22:05

Doornroosje9 schreef op 02-08-2021 om 22:03:

Nou, ik kan je zo iemand opnoemen die vervelender is dan Viva en Flair samen. En lager ook nog.

vertel?

zakchips schreef op 02-08-2021 om 22:03:

[..]

Tuurlijk, nsb aanhalen is niet ok. Maar dat ze wordt aangevallen omdat ze kritiek heeft op het andere forum hoeft toch ook niet.

Ik lees geen echte aanvallen richting Mierzoet. Wel kritiek op diens post.

MierZoet schreef op 02-08-2021 om 21:31:

[..]

Het is een openbaar bericht van die creepy manager daar, waarom zou het niet mogen? Berichten uit andere media mogen hier toch ook aangehaald worden?

(Niet iedereen leest op dat NSB viva forum)

Beste mensen,

dit soort vergelijkingen zijn behalve smakeloos ook gewoon niet volgens de regels. Mierzoet heeft hiervoor een officiële waarschuwing gekregen en ik heb het bericht verwijderd.

DifferentSwan96

DifferentSwan96

02-08-2021 om 22:11

Heidi-Forumbeheer schreef op 02-08-2021 om 22:07:

[..]

Beste mensen,

dit soort vergelijkingen zijn behalve smakeloos ook gewoon niet volgens de regels. Mierzoet heeft hiervoor een officiële waarschuwing gekregen en ik heb het bericht verwijderd.

Wellicht ook de quotes verwijderen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.