Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vertel welke film/serie je bedoelt, zonder te zeggen welke het is!

Omdat de andere twee topics zo goed ontvangen zijn (waar je vandaan komt & welk liedje) een opvolger:

Beschrijf een film of serie, zónder te zeggen welke het is. Noem een acteur, beroemde scène of quote of beschrijf de setting: alles mag, behálve de titel natuurlijk

Bonuspunten als je de titel aan de hand van smileys kunt duidelijk maken. 

Zo laat op de avond komen de moeilijke opgaves 😬 Ik heb geen idee. 
Maar hier alvast een makkelijke: 🦖🦕🎟

Wat een leuk topic is dit toch. Ben helemaal niet van de rebussen enzo, maar valt me mee hoeveel ik er toch herken.
Mag ik een kleine suggestie doen? Als je het niet weet, dan niet gaan googelen...? (of het in elk geval niet hier vermelden haha). Dat maakt het in mijn ogen net wat leuker.

in...

er.is.maar.1.Pino schreef op 15-12-2021 om 12:36:

Maar hier alvast een makkelijke: 🦖🦕

Jurassic Park.

er.is.maar.1.Pino schreef op 15-12-2021 om 12:36:

Maar hier alvast een makkelijke: 🦖🦕🎟

Jurassic park 

Courage schreef op 15-12-2021 om 12:37:

[..]

Jurassic Park.

Bingo!

Nog eentje: 🚶🦕🦖

Courage schreef op 15-12-2021 om 12:36:

Wat een leuk topic is dit toch. Ben helemaal niet van de rebussen enzo, maar valt me mee hoeveel ik er toch herken.
Mag ik een kleine suggestie doen? Als je het niet weet, dan niet gaan googelen...? (of het in elk geval niet hier vermelden haha). Dat maakt het in mijn ogen net wat leuker.

in...

Of het gewoon niet delen als je nieuwsgierigheid bevredigd is. Dan geef je andere nog een kans het te raden

Ik vind het wel leuk als er langzaam meer hints komen tot het kwartje valt.

Eens, ik vind het knap als mensen die moeilijke meteen weten. Zoals Zeg ns AA. Ik had echt geeeeeen idee

⬛🐑

Regendrup.

Regendrup.

15-12-2021 om 12:40 Topicstarter

Lollypopje schreef op 15-12-2021 om 12:39:

⬛🐑

Black sheep? Of is dat te letterlijk haha

Regendrup.

Regendrup.

15-12-2021 om 12:42 Topicstarter

Regendrup. schreef op 15-12-2021 om 09:58:

[..]

[..]

Nee dat is 'm niet haha.

Helpt het als ik zeg dat die laatste geen sake is maar een kan met water? (Ik kon geen beter plaatje vinden. En het is geen draak, maar een salamander

Nog een keer in de herhaling dan!
📖 👩📚️🦎🍶

Ik quote mezelf even en zal nog een tip geven:

Een klein meisje speelt een grote rol in deze film. Ze heeft een speciale gave. De salamander in een kan water beschrijft een specifieke scène. 

Regendrup. schreef op 15-12-2021 om 12:40:

[..]

Black sheep? Of is dat te letterlijk haha

Nope, hij was ook te makkelijk.

Een hele foute New Zeelandse slasher over killer sheep 😂

Lollypopje schreef op 15-12-2021 om 12:42:

[..]

Nope, hij was ook te makkelijk.

Een hele foute New Zeelandse slasher over killer sheep 😂

Oh God ja, die heb ik ook gezien! Wat een film was dat zeg 😂🤣 Met van die idiote bezeten schapen die mensen naar de strot vlogen - hilarisch 

er.is.maar.1.Pino schreef op 15-12-2021 om 12:55:

[..]

Oh God ja, die heb ik ook gezien! Wat een film was dat zeg 😂🤣 Met van die idiote bezeten schapen die mensen naar de strot vlogen - hilarisch

Klinkt als een nachtmerrie 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.