Huiskamer
MidasWolf
11-09-2024 om 13:27
Supermarkt, wie koopt het ?
Bij sommige supermarktproducten vraag ik mij af, wie koopt het en waarvoor gebruik je het. Als het enigszins kan graag met plaatje.
Mocht je het bij een supermarktproduct afvragen, plaats het gerust in dit topic.
absor
25-09-2024 om 21:11
MidasWolf schreef op 25-09-2024 om 21:09:
Wie haalt er Big American pizza, ik vind die bodem zo dik. Nu heb ik zelf geen oven. Anders zal ik eerder ristorante halen mocht ik eens snel en goedkoop/gemakkelijk pizza willen. Daar voeg je makkelijker nog zelf iets bij zoals trostomaatjes of zo.
Ik vind ze duur maar heel soms voor de kids als ze alleen eten. Het is hun topfavoriet
Peaches
25-09-2024 om 21:20
EnglishmaninNewYork schreef op 25-09-2024 om 19:03:
Is deze al voorbij gekomen toevallig? Ik zit pas op pagina 20 van dit topic en moest ineens aan deze pizza denken. Ik vond het tijdens mijn studententijd een lekkere basispizza, maar heb het product al heel lang niet meer in de winkels gezien. Iemand wel?
Paprika op een pizza margherita?? Nee.
MidasWolf
25-09-2024 om 21:46
Peaches schreef op 25-09-2024 om 21:20:
[..]
Paprika op een pizza margherita?? Nee.
Dat is nog erger dan……..
Ellori
25-09-2024 om 21:46
Wie haalt er Big American pizza, ik vind die bodem zo dik. Nu heb ik zelf geen oven. Anders zal ik eerder ristorante halen mocht ik eens snel en goedkoop/gemakkelijk pizza willen. Daar voeg je makkelijker nog zelf iets bij zoals trostomaatjes of zo.
Schuldig. Ik vind de ristorante net karton. Deze zijn niet heel veel beter maar vind de smaak lekkerder
Ysenda
25-09-2024 om 22:04
Wij doen ze in 2x in de airfryer. Die heeft 2 lagen, op elke laag een kwart.
DeOnbekende
25-09-2024 om 22:04
Big Americans is echt mijn guilty pleasure, ik vind die broodbodem heerlijk. Ik ga er dit weekend maar weer eens één halen.
Friezinnetje
25-09-2024 om 22:06
big americans idd te dikke bodem, die andere wel eens gezien, maar geen idee of ze er nog zijn. Ik maak vaak pizza van een naanbrood. Of ik neem een verse mee uit de super
Rogue
25-09-2024 om 22:25
Gebruikersnaaminvullen schreef op 23-09-2024 om 21:12:
Ik kreeg een keer een zakje van een Chinees, zat in de koffer met snacks die z'n moeder had opgestuurd. Kon aan de buitenkant niet zien wat het was, hij had het over kippenpoten. Er zaten gemarineerde, gegaarde kippenpoten in. Het onderste deel met de voeten.
mijn tante doet dit vaak bij de bruine bonen met rijst schijnt heerlijk te zijn maar no thank you.
Schommelstoel schreef op 23-09-2024 om 16:27:
Die hele Aziatische supermarkt is overigens één grote wie-eet-dit-in-vredesnaam vraag.
Een soort antropologische expeditie
ik ben dol op de amazing oriental , goeie snoepwinkel voor alles wat je bij de ah of buurtoko niet kan vinden
Poezenmeisje
25-09-2024 om 22:38
Ik maak pizzadeeg in de broodbakmachine en heb vervolgens een grote plaatpizza waar zoon en ik elk de helft van beleggen. Hij meestal vlees en ei, ik paddenstoelen en kaas.
RaSa
25-09-2024 om 22:55
RoosOpJeHoed schreef op 25-09-2024 om 19:48:
Ik had voor zoon die plakken chocola gekocht voor op brood. Zelf ook een plakje geprobeerd en vond het eerlijk gezegd heel erg naar surrogaatchocola smaken. Van die chocola uit de Sinterklaassigaretten van vroeger. Ook vond ik het krokante van die plak op zacht brood gewoon geen fijn mondgevoel hebben. Maar da's persoonlijk, want anderen hier vonden dat juist heerlijk.
N.a.v. dit topic heb ik ze ook geprobeerd. Ze waren best lekker maar het voelt gek genoeg wel raar om ze op je brood te doen. Daarnaast geeft de verpakking me wel een error. Ik wil graag puur en dat is in mijn beleving rood. Deze zijn echter blauw voor de pure variant.
Yumi
25-09-2024 om 23:09
RoosOpJeHoed schreef op 25-09-2024 om 19:48:
Ik had voor zoon die plakken chocola gekocht voor op brood. Zelf ook een plakje geprobeerd en vond het eerlijk gezegd heel erg naar surrogaatchocola smaken. Van die chocola uit de Sinterklaassigaretten van vroeger. Ook vond ik het krokante van die plak op zacht brood gewoon geen fijn mondgevoel hebben. Maar da's persoonlijk, want anderen hier vonden dat juist heerlijk.
Ik vergeleek het ook al met het gevoel, dat ik loop te snoepen. Niet lekker, heb ze weggegeven.
Yumi
25-09-2024 om 23:13
RaSa schreef op 25-09-2024 om 22:55:
[..]
N.a.v. dit topic heb ik ze ook geprobeerd. Ze waren best lekker maar het voelt gek genoeg wel raar om ze op je brood te doen. Daarnaast geeft de verpakking me wel een error. Ik wil graag puur en dat is in mijn beleving rood. Deze zijn echter blauw voor de pure variant.
Haha dat vond ik ook zo vreemd
Beerlover
26-09-2024 om 04:53
Pizzadeeg kopen en dan een calzone ervan maken met meerdere soorten kaas, ui, champignons, ham en salami. Heerlijk!
Poison
26-09-2024 om 06:11
Yumi schreef op 25-09-2024 om 23:13:
[..]
Haha dat vond ik ook zo vreemd
Daar krijg ik bij Verkade ook altijd error van!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.