Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Supermarkt, wie koopt het ?

Bij sommige supermarktproducten vraag ik mij af, wie koopt het en waarvoor gebruik je het. Als het enigszins kan graag met plaatje. 

Mocht je het bij een supermarktproduct afvragen, plaats het gerust in dit topic. 

RaSa schreef op 13-09-2024 om 16:49:

[..]

Oh dank je wel. Tosti's doe ik altijd in de oven omdat ik er dan altijd heel veel maak voor een rits kinderen. Maar ik hou zelf erg van geroosterd brood. Geen broodrooster en nooit op het idee gekomen de airfryer hier voor te gebruiken. Top idee, ga het binnenkort proberen

Is echt ideaal! Minuut of 5 op 200 graden. Voordeel vind ik dat je niet zo’n platgedrukte tosti krijgt zoals in een tosti-ijzer. Het brood blijft lekker luchtig en knapperig

RoosOpJeHoed schreef op 13-09-2024 om 18:54:

[..]

Ooh ik heb jouw bericht even gemist of verdrongen door alle posts over al dan niet bedorven knoflook😂 Zal idd ideaal zijn voor studenten ja. Moet ik ineens denken aan die magnetronburgers die ik vroeger weleens kocht, bah.

AHI_43545239353535303331?revLabel=4&rendition=800x800_JPG_Q90&fileType=binary

Ik heb een puber in huis, die vind dit dus zo lekker  echt puber-eten!

Populair onderwerp is dit!

Ah wij aten dat ook als pubers. Echt heel smerig vind ik nu haha. 

Vorige week kwam ik dit tegen in de supermarkt:

https://www.ah.nl/producten/product/wi238060

Geconfijte eendenbouten. Vraag me echt af wie dat uit blik wil eten. 

Zaphod schreef op 13-09-2024 om 21:31:

Ikke! Heerlijk!

Ik ga echt niet zelf een paar uur lang eendenbouten stoven.

Rooster boven een ovenschaal, eendenbouten erop en lekker warm laten worden in de oven. In de ovenschaal krielaardappeltjes, die worden heel lekker van eendenvet.

Poezenmeisje schreef op 13-09-2024 om 21:56:

[..]

Ikke! Heerlijk!

Rooster boven een ovenschaal, eendenbouten erop en lekker warm laten worden in de oven. In de ovenschaal krielaardappeltjes, die worden heel lekker van eendenvet.

Klinkt wel heel erg goed.

Poezenmeisje schreef op 13-09-2024 om 21:56:

[..]

Ikke! Heerlijk!

Wat grappig om te lezen! Klinkt goed eerlijk gezegd  

Zaphod schreef op 13-09-2024 om 21:31:

Is echt geweldig. In Frankrijk heb je in de supermarkt heel veel keuze in, er is echt kwaliteitsverschil. Blik opendraaien en gewoon zo op het fornuis zetten. En het vet inderdaad bewaren om je aardappels in te bakken.

MidasWolf schreef op 12-09-2024 om 11:45:

[..]

Choba vervangt boter of margarine, smeert en belegt tegelijk, dus twee in één. Choba is niet alleen lekker op brood, maar probeer Choba ook eens als ingrediënt in uw taart of cake

14022024_1707873089520_1707873125462_8710573001107_246.png

Ik haal het zelf niet, blijkbaar kan het beiden, lijkt mij ook z’n product wat niet heel goed verkoopt.

Vroeger had je zo'n pakje chocoladeboter, zoiets als een pakje margarine. Bestaat dat nog? Was zo lekker om daar heel stiekem een plakje af te snijden en dat zo op te eten.

Lali schreef op 13-09-2024 om 22:27:

[..]

Vroeger had je zo'n pakje chocoladeboter, zoiets als een pakje margarine. Bestaat dat nog? Was zo lekker om daar heel stiekem een plakje af te snijden en dat zo op te eten.

Dat is dezelfde. Vroeger zat het altijd in een wikkel. Tenminste, in mijn vroeger wel. Het het wel eens geprobeerd, maar het is niet zo lekker als ik het toen vond. Hetzelfde heb ik met koetjesrepen en de eerder genoemde Caramac. 

e6a5591754ebff5f02e14ac2fff1089b.jpg

Wij hadden vroeger ook Choba. Sinds mijn moeder een keer de inhoud van antibioticacapsules (ik kon ze niet slikken) op mijn boterham met chocoladeboter had gestrooid, kon ik het niet meer eten. Dat smaakte zo ontzettend vies dat ik moest overgeven. Ik moet bekennen dat nu alleen al de beschrijving ‘margarine met cacao’ me een wat misselijk gevoel geeft. En hoezo, smeren en beleggen in één? Dat doet Nutella toch ook?

Die hamburgers van Rustler's zijn ook lekker! Even in de magnetron ca. 1.5 min en smullen maar. Meestal gooi ik er nog extra kaas op en augurk.

Lizzyliz schreef op 12-09-2024 om 17:19:

Zijn er nog mensen die Smac kopen? Vroeger als kind at ik dat in plakjes op de boterham. Bestaat het überhaupt nog wel?

Net als velen hier stukjes Smac door de macaroni.

Maar ook afgewisseld met een blikje corned beef door de macaroni.

Herkenbaar ?  

amarna schreef op 14-09-2024 om 04:29:

[..]

Net als velen hier stukjes Smac door de macaroni.

Maar ook afgewisseld met een blikje corned beef door de macaroni.

Herkenbaar ?

Ja inderdaad. Wij eten het wel door macaroni op 2 snelle ‘kindermacaroni’ manieren:

Uitje aanbakken, blikje toematenpuree meebakken, gekookte macaroni erdoor en smac erdoor met maggi

Of

macaroni, geraspte kaas, smac, veel kerrie en maggi

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.