Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Stel jezelf voor in dit topic.

Lieve forumgebruikers,

Samen met andere forumgebruikers heb ik besloten om een topic te openen waar we onszelf kunnen voorstellen.

Dit vooral omdat er veel nieuwe gebruikers zijn, maar voor degenen die al langer gebruiker zijn is het natuurlijk leuk als we ook van jullie horen, zo leren we elkaar allemaal wat beter kennen.😁

hallo allemaal! ik ben daenerys79, en ja dat is mijn geboortejaar. woon met man en onze 2 kinderen onder de rook van Rotterdam. kom van viva, daar zat ik al sinds 2013. en ik kan het forummen niet laten dus vandaar mijn aanmelding hier! 

Alhoewel ik het liever niet doe, kan ik er nu ook niet meer buiten om mij voor te stellen. Ik heb alle inzendingen gelezen en er dan zelf geen plaatsen zou asociaal zijn. 

Ex-mammezel (verbasterd Vlaams voor Mademoiselle) op Viva, maar omdat sommige forummers de vergelijking doortrokken naar 'ezel' ben ik van nick veranderd. Ik mis mammezel meer dan ik zelf dacht. Avatar is zelfde gebleven zodat mensen me toch nog een beetje zouden herkennen.

Ik heb nog niemand gelezen die ouder was dan ik, pijnlijk hoor. Voel me jong en mensen zeggen dat ik er een stuk jonger uitzie. Maar misschien doen ze dat uit beleefdheid! 
1 man, 2 katten en ben al op pensioen. 

Verder woon ik tegen de Nederlandse grens tussen 2 natuurgebieden in, in een omgeving met héél veel paarden.

Taal is mijn dada, ik probeer altijd mijn inzendingen te controleren op taalfouten en kromme zinnen. Maar dat wil niet zeggen dat het altijd correct uit mijn pennetje komt.  Ik haat poetsen. Ik hou van de Franse taal en eten maar ook van tuinieren en puzzelen (cryptogram, sudoku, ...) en ik verlies - volgens mijn man - veel te veel tijd op het forum. 

Ik stel mezelf voor dat ik mezelf niet ga voorstellen. Een beetje mysterie maakt alles leuker.

Hallo allemaal,

Ik heb altijd veel mee gelezen bij het Viva forum maar was wat minder actief in het reageren. Nu met het nieuwe forum wil ik daar wat verandering in brengen. Ik ben 30, heb een hond en een vriend. Als hobby's heb ik vooral gamen, wandelen met de hond, bakken en erop uit gaan met vriend/vriendinnen/familie. Dat was het wel zo'n beetje voor nu 😊

Hai! 15 jaar op t viva forum gezeten, 3 jaar clean geweest. Mooie gelegenheid voor een nieuwe start met nieuwe nick😉

Orakel schreef op 10-07-2021 om 20:14:

[..]

ja ik heb op zeer vakkundige wijze mijn westerpaviljoen verneukt en die kan ik hier niet meer als nickname krijgen. Slim hè?

Hè wat jammer nou dat je het verklapt, want ein-de-lijk herken ik eens meteen iemand van onder een oude nick  Maar leuk dat je erbij bent en jij last van topicdiarree? Is me nog nooit opgevallen en ik vond het altijd wel wat toevoegen 

Weedbee schreef op 10-07-2021 om 21:47:

[..]

Hè wat jammer nou dat je het verklapt, want ein-de-lijk herken ik eens meteen iemand van onder een oude nick Maar leuk dat je erbij bent en jij last van topicdiarree? Is me nog nooit opgevallen en ik vond het altijd wel wat toevoegen

Heb je al een man anders vraag ik je ten huwelijk 

Heb je post geliked haha

letterkoekje schreef op 10-07-2021 om 21:37:

Alhoewel ik het liever niet doe, kan ik er nu ook niet meer buiten om mij voor te stellen. Ik heb alle inzendingen gelezen en er dan zelf geen plaatsen zou asociaal zijn.

Ex-mammezel (verbasterd Vlaams voor Mademoiselle) op Viva, maar omdat sommige forummers de vergelijking doortrokken naar 'ezel' ben ik van nick veranderd. Ik mis mammezel meer dan ik zelf dacht. Avatar is zelfde gebleven zodat mensen me toch nog een beetje zouden herkennen.

Ik heb nog niemand gelezen die ouder was dan ik, pijnlijk hoor. Voel me jong en mensen zeggen dat ik er een stuk jonger uitzie. Maar misschien doen ze dat uit beleefdheid!
1 man, 2 katten en ben al op pensioen.

Verder woon ik tegen de Nederlandse grens tussen 2 natuurgebieden in, in een omgeving met héél veel paarden.

Taal is mijn dada, ik probeer altijd mijn inzendingen te controleren op taalfouten en kromme zinnen. Maar dat wil niet zeggen dat het altijd correct uit mijn pennetje komt. Ik haat poetsen. Ik hou van de Franse taal en eten maar ook van tuinieren en puzzelen (cryptogram, sudoku, ...) en ik verlies - volgens mijn man - veel te veel tijd op het forum.

Zal ik je dan van je pijn verlossen? Ik gok zo dat ik de oudste hier ben. Dacht lang dat ik dat bij Viva ook was, maar ergens kwam ik een keer een post tegen van iemand die nog net iets ouder was (als ik het goed uitrekende). Geen idee of mensen me jonger of ouder schatten .. boeit me ook niet. Van binnen ben ik leeftijdsloos. 

Heb een man en 2 ruim volwassen kinderen en ben 3 jaar geleden naar het mooie oosten verhuisd (vanuit het drukke westen) en geniet met man van ons pensioen. Ook ik haat poetsen. Ben dol op computeren en breng daar - net als man - veel uurtjes op door. Dus hier geen commentaar 

Leuk dat zoveel meelezers zich nu 'bekend' maken .. al of niet met nieuwe nick. Ik lees hier al een paar dagen mee (ook nog op de Viva tot het licht daar uitgaat), maar heb nog weinig/geen namen ontdekt van de 'oudere garde' (en daarmee bedoel ik niét de kalenderleeftijden). 

Hallo allemaal,

Ik was meer een meelezer op Viva. Reageerde heel soms. Ik zag nogal al wat mensen van daar naar hier verhuizen en dacht ik verhuis mee en ben van plan wat actiever mee te gaan schrijven.

I

Orakel schreef op 10-07-2021 om 21:48:

[..] 

Heb je al een man anders vraag ik je ten huwelijk

Heb je post geliked haha

Wat lieeeeeffff! Maar helaas .. ik ben al bezet (jij toch ook?). Maar mocht je nog een keertje op je fiets naar Z. komen kun je altijd ff langsrijden en zwaaien 

Leuk al die mensen die uit de meeleesstand komen om actief mee te gaan posten! 

Nu ben ik wel benieuwd naar jullie leeftijden Weedbee en Mammezel (vind ezels overigens hele leuke dieren!)

redbulletje schreef op 10-07-2021 om 22:00:

Leuk al die mensen die uit de meeleesstand komen om actief mee te gaan posten!

Nu ben ik wel benieuwd naar jullie leeftijden Weedbee en Mammezel (vind ezels overigens hele leuke dieren!)

Eerst moet Orakel maar ff een stoel pakken, want ik denk dat hij toch wel schrikken gaat. Ik bedoel maar .. hij deed me net ongezien een huwelijksaanzoek 

Weedbee schreef op 10-07-2021 om 22:03:

[..]

Eerst moet Orakel maar ff een stoel pakken, want ik denk dat hij toch wel schrikken gaat. Ik bedoel maar .. hij deed me net ongezien een huwelijksaanzoek

En hij zou misschien je kleinzoon kunnen zijn? 

Ik ben ook niet meer één van de jongsten. Maar gelukkig lopen hier nog meerdere senioren rond. 

redbulletje schreef op 10-07-2021 om 22:03:

[..]

En hij zou misschien je kleinzoon kunnen zijn?

Whahahaaaa .. zó oud ben ik gelukkig nog niet. Maar ik zou wél zijn moeder kunnen zijn denk ik  Hoop niet dat hij nu brakend boven de pot hangt trouwens ..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.