Huiskamer
Neyomi
14-09-2024 om 15:38
Spirituele inzichten
Hoi allemaal,
Weet niet of dit topic gewenst is op dit forum, maar dacht ik probeer het..
Ben de laatste maanden weer erg geinteresseerd in spiritualiteit. Jaren geleden weleens lezingen gedaan voor familie en vrienden door middel van tarotkaarten. Die vond ik vandaag weer terug in de kast. Dacht misschien leuk om er weer een beetje mee te spelen.
Zijn er mensen die het leuk vinden om een lezing te krijgen? Natuurlijk met een flinke korrel zout.
Laat het weten dan kies ik een paar mensen uit. Graag ook gelijk met je vraag erbij. ( geen vragen omtrent gezondheid )
afrodite05
15-09-2024 om 15:07
Neyomi schreef op 15-09-2024 om 14:57:
[..]
Afrodite05,
Ja .
Wat fijn! Is het mogelijk om te zien of dat op korte termijn gebeurt, of dat er weer een heel traject nodig is?
Miekje6
15-09-2024 om 15:25
ik ben ook benieuwd. Komt er komende tijd weer wat positiviteit in ons leven en kan ik mijn huidige werk weer oppakken of kan ik beter switchen? Nr. 6, 12 en 18.
Ook ben ik benieuwd of er een leuke viervoeter op ons pad komt maar dat zijn misschien wat veel vragen.
Elmo1972
15-09-2024 om 15:32
Neyomi schreef op 15-09-2024 om 14:24:
[..]
Hoi Elmo,
Leuke vraag, nog nooit eerder een lezing gedaan mbt een huisdier.
Heeft jouw hondje een ietwat problematisch verleden gehad waar jij hem uit weg hebt gehaald? Als dit zo is dan is hij/zij jouw daar erg dankbaar voor. Zie in de kaarten dat je veel emotionele steun hebt aan jouw hondje. Is er een periode geweest waarin het niet zo goed ging met jouw (mentale) gezondheid? Zie namelijk dat jouw hondje jou door een moeilijke tijd heeft gesleept. Hij/zij voelt het heel goed aan als het niet goed met je gaat en bij de vraag wat het is wat jouw hondje van jou nodig heeft zegt hij/zij in de kaarten; dat mijn baasje goed voor zichzelf zorgt. Heb het gevoel dat het nu wel weer beter gaat met je. Sta je momenteel op het punt van omgeving/huis te veranderen of ga je samenwonen met iemand? Ik zie dat het jullie daar goed af zal gaan.
Heel veel geluk met je hondje.
* Zou het leuk vinden een terugkoppeling op deze lezing te ontvangen mbt of je het herkent wat ik zie in de kaarten.
Elmo1972 schreef op 15-09-2024 om 15:00:
Hoi Neyomi,
Ik zit je bericht met kippenvel te lezen.
Het klopt inderdaad dat mijn hondje een zwaar problematisch verleden heeft. Hij is als pup opgegroeid in een gezin met huiselijk geweld en is mishandeld geweest.
Daardoor heeft hij gedragsproblemen ontwikkelt.
Ik heb hem inderdaad daar uit gehaald.
Gezondheidsproblemen heb ik gelukkig niet echt, alhoewel ik wel mentaal zwaar op de hand kan zijn.
De moeilijke periode herken ik gelukkig niet echt.
En het klopt inderdaad dat ik onlangs verhuisd ben, en daar had hij moeite mee.
Inmiddels is hij gewend in zijn nieuwe huis.
Wauw, ik vind het wel treffend hoor!!
BEDANKT!!🙏
Citroengraag
15-09-2024 om 17:03
Even een andere vraag Neyomi, ik zie dat jij best vaak goed zit en mensen raakt. Zie jij risico's voor jezelf en anderen om dit online te doen? Moeten we ergens rekening mee houden?
Neyomi
15-09-2024 om 17:34
Citroengraag schreef op 15-09-2024 om 17:03:
Even een andere vraag Neyomi, ik zie dat jij best vaak goed zit en mensen raakt. Zie jij risico's voor jezelf en anderen om dit online te doen? Moeten we ergens rekening mee houden?
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de lezingen zo raak zouden zijn. Zeker gezien het allemaal door een schermpje is. Vragen over gezondheid beantwoord ik sowieso niet en ik probeer altijd te richten op het positieve mbt dingen die ik zie.. als ik iets heel heftigs zie in de kaarten vertel ik dat bv niet.. maar goeie vraag hoor. Ik zal het er eens wat langer over nadenken en wellicht bespreken met de mods hoe zij ertegen aankijken.
Want het moet uiteraard wel leuk blijven !!
BritgetJones007
15-09-2024 om 18:39
Neyomi schreef op 15-09-2024 om 17:34:
[..]
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de lezingen zo raak zouden zijn. Zeker gezien het allemaal door een schermpje is. Vragen over gezondheid beantwoord ik sowieso niet en ik probeer altijd te richten op het positieve mbt dingen die ik zie.. als ik iets heel heftigs zie in de kaarten vertel ik dat bv niet.. maar goeie vraag hoor. Ik zal het er eens wat langer over nadenken en wellicht bespreken met de mods hoe zij ertegen aankijken.
Want het moet uiteraard wel leuk blijven !!
Maar waarom kies jij ervoor iets heftigste niet te vertellen...? Ik zou dat persoonlijk wel willen weten.
Joszy
15-09-2024 om 18:44
BritgetJones007 schreef op 15-09-2024 om 18:39:
[..]
Maar waarom kies jij ervoor iets heftigste niet te vertellen...? Ik zou dat persoonlijk wel willen weten.
Echt? Ik vind het heel verstandig. Ze heeft geen idee wie er achter een schermpje ziet. Stel dat ze gaat kijken of jouw kind zich prettiger gaat voelen op school, ziet dat kind iets heel ergs gaat overkomen, misschien wel doodgaat... wil je dat dan echt weten? En hoe weet neyomi hoe jij daarop gaat reageren?
Ik vind het heel verstandig. Persoonlijk vind ik het al best ver gaan dat ze iets zegt over mogelijke zwangerschappen... vragen over je huis, werk, vind ik nog eens een relatie, ok... maar ik vind het heel verstandig dat ze voorzichtig is!
RoodVruchtje
15-09-2024 om 18:55
Grappig dit, ik ben best benieuwd naar wat de kaarten mij in het algemeen laten zien, kan dat ook?
mijn getallen: 7, 11, 18
BritgetJones007
15-09-2024 om 19:20
Joszy schreef op 15-09-2024 om 18:44:
[..]
Echt? Ik vind het heel verstandig. Ze heeft geen idee wie er achter een schermpje ziet. Stel dat ze gaat kijken of jouw kind zich prettiger gaat voelen op school, ziet dat kind iets heel ergs gaat overkomen, misschien wel doodgaat... wil je dat dan echt weten? En hoe weet neyomi hoe jij daarop gaat reageren?
Ik vind het heel verstandig. Persoonlijk vind ik het al best ver gaan dat ze iets zegt over mogelijke zwangerschappen... vragen over je huis, werk, vind ik nog eens een relatie, ok... maar ik vind het heel verstandig dat ze voorzichtig is!
Daar heb jij weer gelijk in.
Eudebeu
15-09-2024 om 19:50
Eudebeu schreef op 15-09-2024 om 12:59:
Zou je wat kunnen vertellen over mijn werksituatie? Ik moet binnenkort opnieuw solliciteren op mijn huidige functie, maar heb het gevoel dat ik daar eigenlijk niet helemaal op mijn plek zit. Blijf ik überhaupt binnen mij eigen vakgebied werken de komende jaren?
3, 12, 9
Zag dat 45 te hoog was, dus even aangepast.
Miraval
15-09-2024 om 20:06
Wat leuk dit!
Mag ik ook een vraag stellen? Ga ik in de nabije toekomst meer financiële ruimte krijgen voor onze toekomstplannen mbt ons huis en leven?
3, 7 en 13
duizel
15-09-2024 om 20:15
hoi neyomi,
Er komen erg veel vragen voorbij. Hoe ga je dit doen. Alle vragen beantwoorden of keuzes maken? Ik kan me voorstellen dat het nu teveel wordt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.