Huiskamer
Due-scimmie
01-11-2024 om 22:18
Speel jij mee met een loterij?
Speel jij met een loterij/meerdere loterijen? En nog interessanter misschien wel, heb je ooit iets noemenswaardige gewonnen? Dan dacht ik niet aan douchepakketje, Ben & Jerry's oid.
Wij spelen niet mee, maar soms als ik aan het dagdromen ben denk ik zouden we niet toch eens een staatslot moeten kopen?
Mevrouw75
01-11-2024 om 22:24
Ik doe altijd de decemberkraskalender. Heb daar nog nooit iets noemenswaardigs mee gewonnen, af en toe 5 of 10 euro, maar het plezier van elke dag van de maand een vakje openkrassen en een kruisje zetten is me wel 5 euro waard.
Ysenda
01-11-2024 om 22:32
de grote club actie: nog nooit wat gewonnen.
Wel met een prijsvraag een reis naar New York en later ook met een prijsvraag een reis naar de Olympische Spelen.
Friezinnetje
01-11-2024 om 22:34
ik koop zo nu en dan een staatslot. hoogste bedrag wat ik gewonnen heb is 255 euro. Altijd leuk
Zusje eens 25.000 euro gewonnen met de postcodeloterij.
Auwereel
01-11-2024 om 22:38
Grote Clubactie, maar alleen maar omdat ik meestal de kinderen ken en hen geen nee wil verkopen. Voor de rest heb ik niet veel op met loterijen.
BlairW
01-11-2024 om 22:42
Postcodeloterij, nog nooit wat gewonnen. Toen hij op onze postcode viel, speelden we nog niet mee.
We krijgen ook al een jaar of 6 zo’n kraskalender, maar ook daarop nog nooit wat gewonnen. Zelfs niet een gratis lot of €5,-.
Madamecannibale
01-11-2024 om 22:51
Ik krijg vaak wel een staatslot voor mijn verjaardag. En meestal ook zo’n december kraslot. Wel eens een keertje 100 euro gewonnen maar meer niet. Ik doe zelf niet mee aan loterijen.
Wel doe ik zo nu en dan mee aan prijsvragen, winacties of bijvoorbeeld de bingo op vakantie. Daarmee heb ik toch al best wat leuke prijzen gewonnen zoals een diner in een sterrenrestariant, een leuke reis, wat dingen als een spelcomputer en andere electronica en ook wel eens kleding. Grote geldbedragen nog nooit.
Bakblik
01-11-2024 om 22:52
Doe alleen mee aan loterijen als het lot gratis is. Een gekregen staatslot bij wijze van kerstpakket of zo.
Een keer een fiets gewonnen bij een loterij van de gemeente. Lang geleden, was nog een dergelijk exemplaar dat het > 20 jaar gedaan heeft. Toen moest er zoveel aan gedaan worden dat een andere kopen voordeliger was.
Schemerlampje
01-11-2024 om 22:53
Grote Clubactie als ze aan de deur komen en een oudejaarsstaatslot. Hoogste bedrag is 30 Euro dacht ik wat we gewonnen hebben.
Twinski
01-11-2024 om 22:54
Auwereel schreef op 01-11-2024 om 22:38:
Grote Clubactie, maar alleen maar omdat ik meestal de kinderen ken en hen geen nee wil verkopen. Voor de rest heb ik niet veel op met loterijen.
Hier ook. Vorige keer zo'n schattig mannetje van de lokale voetbalclub aan de deur. Heb 5 lootjes gekocht. Zijn dag weer goed.
Vind alleen de 1 armige bandiet grappig in een bruin cafe. Zou er nooit iets ingooien maar vind die aardbeien en peren op een rijtje zo leuk.
Strijkstok
01-11-2024 om 23:03
Ik speel mee met de Staatsloterij. Ooit eens 1000 euro mee gewonnen, maar verder niks echt noemenswaardigs.
En ik speel mee met de loterij van Kika en van Lot of Happiness-Make a wish. Die laatste twee vooral vanwege de goede doelen eigenlijk. Ooit een tostigrill mee gewonnen, verder niks, maar dat maakt niet uit.
Dorestad
01-11-2024 om 23:16
alleen wanneer ze hier aan de deur wat komen verkopen. Vervolgens kijk ik nooit meer om naar zo'n lot.
absor
01-11-2024 om 23:19
tuurlijk ik koop een lootje bij de grote club actie voor het kindje aan de deur maar nee, zeker niet bij de postcode loterij of de staatsloterij. En door niet mee te spelen ‘win’ ik jaarlijks iig een vast bedrag
Heda
01-11-2024 om 23:35
Ik speel mee met de Staatsloterij en de Postcodeloterij. Wie niet waagt, wie niet wint..
Zilver_gray
02-11-2024 om 06:11
Ik speel mee en heb een paar weken geleden een leuk geldbedrag gewonnen. Jammer dat er zoveel kansspelen belasting af gaat. Elke keer als ik op mijn (spaar) rekening kijk word ik weer blij
Ik heb alleen geen idee wat ik er mee moet doen.
ToetieToover
02-11-2024 om 06:51
Ik heb een tijd geleden €50.000 gewonnen en een jaar later ongeveer ging ik scheiden en was de helft nog maar van mij. Die heb ik gebruikt als onderdeel van de uitkoopsom aan mijn ex, poef geld weer allemaal weg .
Edit: dat is niet helemaal waar, want ik heb het huis gehouden en dat is zo razendsnel in waarde gestegen, dat ik het niet beter had kunnen doen op een andere manier.
Het gekke is, dat ik zelf niet zo vaak een lot koop. Mijn moeder koopt nog wel eens eentje voor me en dan gaan we hardop fantaseren wat we doen als een van ons iets wint. Dat is het leukste onderdeel van het hebben van een lot. Mijn vriendlief koopt ook trouw loten en met hem fantaseer ik er ook lustig op los.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.