Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle spoiler topic

Daar is het dan, het topic waarin we het woord van de dag kunnen bespreken.

Schemerlampje schreef op 22-03-2024 om 14:25:

Ik ging net even naar de pagina en na het verversen kreeg ik nu een nieuwe en dat is 783!

Ik nu ook!

Schemerlampje

Schemerlampje

04-09-2024 om 16:10 Topicstarter

Naar aanleiding van de reactie van Masuta gegoogled op kruising. Een stukje aangeklikt waar iets stond over de verschillende soorten kruispunten. In eerste instantie drong het niet tot mij door dat er een net iets ander woord stond, klikte het bericht al weg, toen het tot mij doordrong...

Schemerlampje

Schemerlampje

07-11-2024 om 18:41 Topicstarter

Hier is het spoilertopic. 😁

Haha, gevonden! Nou, vertel, wat was het mysterieuze woord 18.25 wat iedereen had?

Op 18.25 stond drinken. Maar omdat ik water op 31.20 had had ik daarna thee en zo kwam ik uiteindelijk toch nog op het woord. 

Pooh-Bear schreef op 07-11-2024 om 18:53:

Op 18.25 stond drinken. Maar omdat ik water op 31.20 had had ik daarna thee en zo kwam ik uiteindelijk toch nog op het woord.

Indedaad bizar dat die niet hoger staat!

Schemerlampje

Schemerlampje

07-11-2024 om 20:16 Topicstarter

Inderdaad. Ik had dat woord ook niet. Ik heb bij het woord tomaten geassocieerd met saus, soep, ketchup en zo kwam ik uit bij sap.

Zo irritant dat 'vrucht' niet eens groen is! En 'kruiden' is dan weer wel 975 

Schemerlampje

Schemerlampje

08-11-2024 om 08:41 Topicstarter

Ja, ik snap de logica ook niet altijd. En vruchtensap staat dan wel weer hoog in de lijst. Maar het gaat volgens mij ook vaak om welke woorden veel gebruikt worden op internet in combinatie met het woord. En het woord vrucht wordt misschien niet zo vaak gebruikt?

Schemerlampje schreef op 08-11-2024 om 08:41:

Ja, ik snap de logica ook niet altijd. En vruchtensap staat dan wel weer hoog in de lijst. Maar het gaat volgens mij ook vaak om welke woorden veel gebruikt worden op internet in combinatie met het woord. En het woord vrucht wordt misschien niet zo vaak gebruikt?

O, werkt het zo? Ik dacht echt dat het om betekenis ging

En nu staat drinken veel hoger (299) dan gisteren.

Ik had al snel 999 met groenten. Dus ik bleef absurd lang zoeken in die hoek. Dat was echt jammer want daardoor  had ik hem vele malen  later dan nodig was.

lientje69 schreef op 08-11-2024 om 14:52:

Ik had al snel 999 met groenten. Dus ik bleef absurd lang zoeken in die hoek. Dat was echt jammer want daardoor had ik hem vele malen later dan nodig was.

Ik had dat met 950 (granen). 

lientje69 schreef op 08-11-2024 om 14:52:

Ik had al snel 999 met groenten. Dus ik bleef absurd lang zoeken in die hoek. Dat was echt jammer want daardoor had ik hem vele malen later dan nodig was.

Dit was mijn tweede woord en precies het blijven zoeken bij een hoog woord is mijn valkuil. Daarom dacht ik dit keer ga ik verder zoeken in dat thema.

Schemerlampje

Schemerlampje

08-11-2024 om 15:48 Topicstarter

Gezien de ervaring van gisteren, ben ik ook vrij snel overgestapt van diverse groenten naar de woorden aardappels, vlees en fruit. Die laatste was gelukkig raak.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.