Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-07-2023 om 10:53

Nieuw discu-klets-en zeurtopic!

Ik zou voor een vrijwilligersfunctie ergens gaan denk ik in jouw geval. En dan op je gemak met je jobcoach op zoek naar betaald werk. 
Ben je tot die tijd toch nuttig bezig met iets wat voldoening geeft zonder de druk en stress van betaald werk. Mijn ervaring is dat hoe minder druk ik het hebt er ook minder uit mijn vingers komt omdat ik er wat lamlendig van word. Misschien is dat bij jou ook.

Kun je niet blijvend vrijwilligerswerk doen en geen betaalde baan?

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-10-2023 om 20:07

Dolfje schreef op 23-10-2023 om 18:59:
Ik zou voor een vrijwilligersfunctie ergens gaan denk ik in jouw geval. En dan op je gemak met je jobcoach op zoek naar betaald werk.
Ben je tot die tijd toch nuttig bezig met iets wat voldoening geeft zonder de druk en stress van betaald werk. Mijn ervaring is dat hoe minder druk ik het hebt er ook minder uit mijn vingers komt omdat ik er wat lamlendig van word. Misschien is dat bij jou ook.

Kijk zo had ik het nog niet gezien, denk wel dat dat klopt. Ik voel me ook niet deprie maar inderdaad vooral lamlendig.
Dat is ook voorlopig mijn plan, vrijwilligerswerk doen en idd over een paar maanden met mijn jobcoach rustig kijken naar een geschikte baan voor mij.. Dat geklooi in mijn eentje dat ga ik niet meer doen want daar krijg ik vooral stress en een deuk in mijn zelfvertrouwen van. Trouwens ik heb 12 jaar ergens gewerkt waar ik eerst een jaar vrijwilligerswerk deed maar goed daar gaat het me niet om... (Het UWV ziet me trouwens liever wel een betaalde baan hebben maar goed ik heb geen werkplicht, en dan moeten ze dat ook maar eens mogelijk maken voor mensen 'met een afstand tot de arbeidsmarkt...

Thnx dames, drie zielen 1 gedachte , want ik heb vandaag de knoop doorgehakt en ik heb gereageerd op een leuke vrijwilligersvacature.

Fijn!

Ben weer eens te vroeg begonnen met Flikken Rotterdam bingen. Moet ik dadelijk alsnog geduldig wachten tot een volgende uitzending 
Wel leuk sommige gastacteurs. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-11-2023 om 06:39

Vf_Watervrouw schreef op 06-11-2023 om 21:18:

Ben weer eens te vroeg begonnen met Flikken Rotterdam bingen. Moet ik dadelijk alsnog geduldig wachten tot een volgende uitzending
Wel leuk sommige gastacteurs.

Ik vond Fl. Rotterdam eerst niks maar sinds vorig seizoen vind ik het leuk 

Goed gedaan Phoebe! Vrijwilligers  zijn onmisbaar.  Dankbaar werk en je kunt iets kiezen wat dicht bij je wensen en karakter ligt. En iets dat past bij je beperkingen. Veel succes!

Hoer gaat het iets minder. Gestopt met diverse medicijnen,  en ik val nu inderdaad  af. Zonder er wat voor te doen. De crux zat hem dus echt in mijn medicatie. 
Alleen, waar ik de medicijnen  voor slikte, uiteraard  niet voor niks, daar komen nu de klachten weer voor terug. En of dat het waard is... daar ben ik nog niet helemaal  over uit.  Ik wil ontzettend  graag afvallen.  Maar veel pijn, en hogere bloeddruk ( en vooral dat laatste is gevaarlijk  bij mij ) is ook weer wat natuurlijk.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-11-2023 om 10:39

lientje69 schreef op 07-11-2023 om 08:58:

Goed gedaan Phoebe! Vrijwilligers zijn onmisbaar. Dankbaar werk en je kunt iets kiezen wat dicht bij je wensen en karakter ligt. En iets dat past bij je beperkingen. Veel succes!

We zijn er niet uitgekomen. Ik wil echt iets in mijn woonplaats en dit is ook daarbuiten. Bovendien had ik op een of andere manier mijn twijfels. (Ik ben hooggevoelig en ik neem dit soort gevoelens serieus want ze zijn er niet voor niks)
Bovendien had ik toevallig een andere organisatie, in mijn woonplaats, gevonden waar ik heel erg enthousiast over ben dus ik heb die gelijk gemaild. En mochten we daar ook niet uitkomen heb ik nog een andere vrijwilligersvacature gevonden wat me wat lijkt. Komt wel goed, dank je wel 😊! 

(Ik wilde toen ik betaald werk had ook zo graag weer iets vrijwilligs doen maar dat kon echt niet samen met betaald werk en nu heb ik de kans dus nu ga ik ook proberen die te grijpen...)

Mijn advies naar jou: ga naar een diëtiste! Vervelend dat het niet lekker gaat...! 

lientje69 schreef op 07-11-2023 om 09:02:

Hoer gaat het iets minder. Gestopt met diverse medicijnen, en ik val nu inderdaad af. Zonder er wat voor te doen. De crux zat hem dus echt in mijn medicatie.
Alleen, waar ik de medicijnen voor slikte, uiteraard niet voor niks, daar komen nu de klachten weer voor terug. En of dat het waard is... daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik wil ontzettend graag afvallen. Maar veel pijn, en hogere bloeddruk ( en vooral dat laatste is gevaarlijk bij mij ) is ook weer wat natuurlijk.

Veel pijn en een gevaarlijke hoge bloeddruk.... dan nam ik toch die paar kilo extra voor lief. Je wilt toch niet slank zijn, maar dan veel pijn hebben en door je hoge bloeddruk weer een herseninfarct krijgen, met alle ellende vandien?

Jammer dat je er niet uitgekomen bent Phoebe, maar gelukkig heb je nog nieuwe dingen op het oog. Komt wel goed met jou! 

Grrr mijn familielid Ik hoor wel eens dat mensen hun kinderen achter het behang willen plakken maar dat wil ik met ouders ook wel eens. Wat zeg ik, regelmatig wil ik dat. 
En nu zit ik ook nog eens in de stopweek van de pil dus al 2 dagen koppijn en even druk voor mijn vakantie begint.

Zit nu thuis aan een late lunch want vergeten te eten op het werk en ga dan even wandelen want de zon schijnt nu hier.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-11-2023 om 15:30

_Audrey schreef op 07-11-2023 om 11:43:

Jammer dat je er niet uitgekomen bent Phoebe, maar gelukkig heb je nog nieuwe dingen op het oog. Komt wel goed met jou!

Dat denk ik ook 

Mijn man spant de kroon als het gaat om zeuren. Man man man.
Wat kan die kerel toch een partij zeiken. Ben er vandaag zo klaar mee. 

Regendrup. schreef op 07-11-2023 om 16:32:

Mijn man spant de kroon als het gaat om zeuren. Man man man.
Wat kan die kerel toch een partij zeiken. Ben er vandaag zo klaar mee.

Zo herkenbaar 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.