Huiskamer
MellowTurkey78
19-07-2023 om 10:53
Nieuw discu-klets-en zeurtopic!
Nieuwe naam (het zal ook niet, tijdje al trouwens..) en oude discuzeurtopic is overleden. Ook is mijn vriend gisteravond voor 6 weken naar zijn ouders in Griekenland vertrokken. Van de ene kant vind ik het wel lekker rustig en kan ik 5 weken (6e week ga ik naar hem toe en gaan we met de auto die sinds een paar maanden in Griekenland staat weer naar NL via Italië) doen en laten wat ik wil, van de andere kant (en dat verwacht je dan niet...) had ik net als de vorige x een brok in mijn keel toen ik hem naar de trein bracht en vind ik het wel erg stil hier. Anyway, genoeg smoezen voor een nieuw topic; vervolg dus van het oude discuzeurtopic.
Waar het over gaat: zie titel. Iedereen is welkom wat mij betreft; oude bekenden, nieuwe, alles kan
Gonnie
18-08-2023 om 09:47
PhoebeHolmesreturns schreef op 15-08-2023 om 13:18:
Lalalalalalala...
Wat een stilte hier...
Net trouwens eindelijk de knoop doorgehakt en wat lief-voor-mezelf-afspraken gemaakt (Want het is af en toe best stesserig, een nieuwe baan)
Herkenbaar die "lief-voor-mezelf-afspraken". Ik heb nu vakantie en dan heb ik heel veel van die afspraken maar als ik weer aan het werk ben schieten ze er vaak bij in.
Auwereel
18-08-2023 om 09:49
Gisteren begonnen met thuis werken en nu zit ik weer achter mijn bureau. Straks overleg. Weer even wennen zo. Ik denk dat ik volgende week als het zo warm is nog wat vrij neem, want mijn vakantie was korter dan normaal en ik moet niet teveel vrije dagen overhouden aan het eind van het jaar. Tijdens het collegejaar is het soms lastig vrij nemen. Niet erg, maar dan moet ik wel vrijnemen wanneer het wel kan.
MellowTurkey78
18-08-2023 om 12:51
Groot gelijk Auwereel, het is de komende tijd toch lekker weer...
Ik ben aan het aftellen, ik vlieg volgende week zaterdag naar Griekenland, gaan we min of meer in het klein overdoen wat we in april hebben gedaan: 2 dagen Tessaloniki en dan via Oost Europa met tussenstops dmv hotelovernachtingen (Leve booking.com..!) weer terug. Heel veel zin in! (Ook omdat ik dan na 5 weken mijn vriendje weer zie . Grieken schreeuwen en schelden dus het is echt wel ff lekker rustig hoor zonder hem maar ze zijn ook heel lief en ik mis hem...)
Auwereel
19-08-2023 om 15:51
Vreemd weer hier. Ik had een jasje aan toen ik mijn fiets pakte maar omdat het snikheet bleek, jasje in mijn fietstas gepropt. Maar op een gegeven moment trok het helemaal dicht en stak een frisse wind op en blij mijn jasje gepakt. Die ik een kwartiertje later op een windstil plekje weer puffend heb uitgetrokken. Inmiddels schijnt de zon weer en is het echt warm.
MellowTurkey78
19-08-2023 om 16:14
Echt he! het zou opklaren met zon maar het is hier nu nog steeds zwaar bewolkt met af en toe zoals nu een beetje regen en het is broererig.
Auwereel
21-08-2023 om 09:32
Vandaag ontlasting-test bevolkingsonderzoek darmkanker gedaan (zo oud ben ik, ja). Vies karweitje, zeker met de consistentie van mijn ontlasting vanmorgen, brrrrrr. Omdat we een plons-wc hebben en er geen water bij je ontlasting mag komen, dacht ik, ben slim, ik vang het op met een plastic wegwerpbordje. Maar dat bordje werd erg vies en om dat nu zo weg te gooien... Enfin, als mijn ontlasting verder maar gezond wordt bevonden
MellowTurkey78
21-08-2023 om 22:46
Idd Auwereel, maar lijkt me idd geen leuk klusje mjah je gezondheid gaat voor...
Ik heb vanmorgen na een paar mindere weken (had last van onzekerheid, was ook rommelig) op werk weer een fijne dienst gehad! Ik had aangegeven dat het niet lekker ging en waarom en dat hebben ze goed opgevat . Ik twijfelde tot vanmorgen echt of ik dit nog wel wilde maar dat is over
MellowTurkey78
22-08-2023 om 08:07
Auwereel schreef op 22-08-2023 om 07:39:
Dat ee maar vele fijne diensten mogen volgen!
Dank je! Over een maand loopt trouwens mijn proefplaatsing af en dus hoor ik als het goed is binnenkort of ik een contract krijg. Of ik daar nerveus voor ben? Nope, helemaal niet. Niet omdat ik het niet graag wil, zeker niet maar werken, zeker in een andere stad (de reistijd valt me toch weer zwaarder dan ik d8), ook die paar 'lullige uren' (in vergelijking met een 'normaal' iemand) kost mij heel erg veel energie en moeite. Dat heb ik er voor over maar mochten ze niet met mij verder willen (omdat het te ingewikkeld is of omdat ze er te weinig uithalen of wat dan ook) dan is dat geen drama en dan zit ik daar blijkbaar niet op mijn plek, even goede vrienden.
Anyway ik loop vooruit op de zaken, ik wacht rustig af wat het wordt.
Goedemorgen, nog een paar dagen en ik heb een weekje vakantie en dan zie ik mijn vriendje na 5 weken weer . (Ik vlieg naar Thessaloniki waar we een paar dagen blijven en dan via Oost Europa met de auto weer teruggaan, met tussenstops uiteraard)
Vf_Watervrouw
22-08-2023 om 21:48
ik voelde me weer even een hoopvolle 13jarige:
Maandelijks gedoe kwam maar niet en de snaaidrang was ook even weg, dus ik dacht ik sla het eindelijk eens over. Nope.
MellowTurkey78
23-08-2023 om 07:29
Vf_Watervrouw schreef op 22-08-2023 om 21:48:
ik voelde me weer even een hoopvolle 13jarige:
Maandelijks gedoe kwam maar niet en de snaaidrang was ook even weg, dus ik dacht ik sla het eindelijk eens over. Nope.
Je kunt een hormoonspiraal overwegen... Ik heb er daardoor lekker geen last van meer van.. (En ik heb last van PMS, ook met pil dus erg blij mee..)
Nog 3 dagen....!!!! (En vanmiddag werken ipv morgen)
Dolfje
23-08-2023 om 07:54
Nog 2 dagen en dan vakantie. Waar het helaas slecht weer gaat worden en ik ben wakker geworden met koppijn en verkouden
Vf_Watervrouw
23-08-2023 om 11:42
PhoebeHolmesreturns schreef op 23-08-2023 om 07:29:
[..]
Je kunt een hormoonspiraal overwegen... Ik heb er daardoor lekker geen last van meer van..
Ik heb een hormoonstaafje haalt de heftigheid eraf maar helemaal overslaan is nog nooit gebeurd.
Vandaag zou een monteur komen tussen 10 en 12. Nog 20 minuten... ?🤔
Auwereel
23-08-2023 om 11:55
Waarom heb ik de laatste dagen telkens zo'n trek? Ik eet hetzelfde als normaal, maar ik heb telkens vroeger zin in lunch. Misschien het effect dat ik tijdens de vakantie teveel gegeten heb en mijn lijf daar naar terugverlangt? Ik ben ook een kilo aangekomen in drie weken vakantie. Niet gek, want lekker gegeten (hoewel ik me met hotel-onbijtbuffetten onwijs goed heb ingehouden vind ik zelf) en met een treinvakantie zit ik toch best veel. Volgend jaar maar weer eens een actievere vakantie!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.