Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-07-2023 om 10:53

Nieuw discu-klets-en zeurtopic!

Het lijkt me leuk om hier af en toe mee te zeuren en kletsen. Vooralsnog niks te zeuren gelukkig! Wel te kletsen, zit met een wijntje op de bank B&B vol liefde terug te kijken. Vandaag met man en kind naar de dierentuin geweest en morgen naar mijn moeder want ze viert haar verjaardag.

Gonnie schreef op 22-07-2023 om 21:28:

Het lijkt me leuk om hier af en toe mee te zeuren en kletsen. Vooralsnog niks te zeuren gelukkig! Wel te kletsen, zit met een wijntje op de bank B&B vol liefde terug te kijken. Vandaag met man en kind naar de dierentuin geweest en morgen naar mijn moeder want ze viert haar verjaardag.

Gezellig dat je mee komt kletsen en zeuren 

Leuk, de dierentuin.  Dat moet ik ook nodig weer eens doen. 

Het zoveelste tuinfeest met keiharde muziek en schreeuwende mensen is een feit. Ik heb hier zo geen zin in vanavond 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

22-07-2023 om 22:26

Gonnie schreef op 22-07-2023 om 21:28:

Welkom! 

Regendrup kom hier , iedereen is op vakantie en het regent..

PhoebeHolmesreturns schreef op 22-07-2023 om 22:26:

[..]

Welkom!

Regendrup kom hier , iedereen is op vakantie en het regent..

Oh heerlijk! Ik kom eraan! 

Regendrup. schreef op 22-07-2023 om 21:55:

Het zoveelste tuinfeest met keiharde muziek en schreeuwende mensen is een feit. Ik heb hier zo geen zin in vanavond

Bij mij ook, voor de zoveelste keer. Gelukkig begon het vijf minuten geleden te regenen..

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-07-2023 om 07:23

Regendrup. schreef op 22-07-2023 om 22:32:

[..]

Oh heerlijk! Ik kom eraan!

Kom maar 

Ongesteld, moe en slecht geslapen = heel jankerig vandaag. Voel me echt in een depressieve bui zakken. Morgen weer werken en sporten. Dan kom ik er hopelijk weer snel uit.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-07-2023 om 22:48

Dolfje schreef op 23-07-2023 om 17:54:

Ongesteld, moe en slecht geslapen = heel jankerig vandaag. Voel me echt in een depressieve bui zakken. Morgen weer werken en sporten. Dan kom ik er hopelijk weer snel uit.

Meeeehhh ik ken het, nou ja gaat wel weer over...

Ik ben al twee dagen echt heel erg aso vreselijk Dertigers aan het bingen . Erg laat weer dat ik een leuke serie ontdek maar beter laat dan nooit!

PhoebeHolmesreturns schreef op 23-07-2023 om 22:48:

[..]

Ik ben al twee dagen echt heel erg aso vreselijk Dertigers aan het bingen . Erg laat weer dat ik een leuke serie ontdek maar beter laat dan nooit!

Leuke serie is dat! Heb ik ook pas een paar maanden geleden ontdekt. Zag dat er een nieuw seizoen uit is. 

Ugh, ik baal er zo van dat ik me nergens toe kan zetten de laatste tijd.. Ik stel alles uit! Er moet ergens weer een knop om maar hoe?!

PhoebeHolmesreturns schreef op 23-07-2023 om 22:48:

[..]

Oh goed dat je het zegt! Die wilde ik ook nog gaan kijken 😁 (wel weer een risico want dan blijf ik andere dingen uitstellen natuurlijk 😬)

MellowTurkey78

MellowTurkey78

24-07-2023 om 06:55

HAHA!wait..what schreef op 23-07-2023 om 23:37:

[..]

Oh goed dat je het zegt! Die wilde ik ook nog gaan kijken 😁 (wel weer een risico want dan blijf ik andere dingen uitstellen natuurlijk 😬)

Waarschijnlijk wel want erg verslavende serie  maar ach whatever, een mens heeft ook ontspanning nodig 

Het regent... (werkdag vandaag..)

ik heb een schop onder mijn kont nodig! Ik moet nog zoveel doen, maar ben vreselijk moe en heb geen zin om op te staan van de bank 

_Audrey schreef op 24-07-2023 om 13:27:

ik heb een schop onder mijn kont nodig! Ik moet nog zoveel doen, maar ben vreselijk moe en heb geen zin om op te staan van de bank

Schop!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.