Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

16-07-2021 om 19:35

Kletstopic

Wie kletst er mee? Kan over van alles. Hoe je dag was, wat je gaat eten, over je kinderen/kleinkinderen, muziek, films, wat je opvalt in andere topics etc. 

Ik lees trouwens net dat er met Giro 777 al 3 miljoen euro is opgehaald voor de gedupeerden 

Nog een beetje kunnen slapen Framboos? Hierbalweer vroeg wakker, maar als ik even naar buiten kijk, helemaal niet erg. Belooft een mooie dag te worden ☀️

Goedemorgen allen, ik kom ook hier mee kletsen als het mag. Vind het hier prettiger dan op Viva denk ik. Hier straalt het zonnetje ook al heerlijk!

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

18-07-2021 om 09:11

Tuurlijk mag dat. 

Goodmorning 

Puglove schreef op 18-07-2021 om 09:06:

Goedemorgen allen, ik kom ook hier mee kletsen als het mag. Vind het hier prettiger dan op Viva denk ik. Hier straalt het zonnetje ook al heerlijk!

Everyone is welcome!

Het zonnetje is hier ook aanwezig en vandaag een lekkere zomerse dag.

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?

Mijn zoon zat vorig weekend met de mannen van zijn voetbalelftal in een huisje in centerparcs. Op een gegeven moment kwamen er 3 duitsers aan de deur om te vragen of de muziek wat zachter mocht. Nee, de muziek mocht niet zachter maar ze mochten wel wat komen drinken. Die duitsers ( 1 man en 2 vrouwen) zijn de hele nacht gebleven en hebben een hoop lol gehad.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

18-07-2021 om 09:20

Hier niks. Man werken en ik beetje rommelen in huis 

Ik ben van plan om vanmiddag naar een meer met strand in de buurt te gaan. Boekje mee en heerlijk relaxen 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

18-07-2021 om 09:22

Lekker!! Veel plezier

watertoren schreef op 18-07-2021 om 09:20:

Mijn zoon zat vorig weekend met de mannen van zijn voetbalelftal in een huisje in centerparcs. Op een gegeven moment kwamen er 3 duitsers aan de deur om te vragen of de muziek wat zachter mocht. Nee, de muziek mocht niet zachter maar ze mochten wel wat komen drinken. Die duitsers ( 1 man en 2 vrouwen) zijn de hele nacht gebleven en hebben een hoop lol gehad.

Haha dat zijn altijd onverwacht de leukste feestjes.

Wij gaan een paar uur in de auto. Zoontje is wezen logeren. Combineren we gelijk maar met familiebezoek daar in de buurt.

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 09:34

Goedemorgen! 
Vandaag blijf ik lekker thuis, gisteren al de hele dag op stap geweest. Dat was echt leuk, we waren naar Museum More waar een tentoonstelling was van Bob Ross. Quilty pleasure is dat voor mij 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

18-07-2021 om 09:51

goedemorgen! 

Leuk, Bob Ross! Net ontbeten in het zonnetje. Nu eerst de koffie opdrinken. 

Zo meteen met mijn zoontje door de teststraat. Helaas was er een besmetting op de bso. Ze mochten het hevig snotterende kind niet naar huis sturen vanwege het nieuwe snotterbeleid

Vanmiddag mijn tweede vaccinatie halen. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

18-07-2021 om 10:18

Draceana succes!! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.