Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Kerstpakketten topic


Ik heb vandaag allemaal lekkere dingen uitgezocht op de kerstmarkt. Paar producten die ik mezelf niet altijd gun maar waar we thuis wel van houden.

vandaag kwamen er 2 pakketten.  Een kistje met 3 dure wijnen en een stuk kaas plus een pond bonbons van een bakker hier uit de buurt. 
De wijnen gaan naar een vriendin,  de kaas ook (we hebben inmiddels 3 stukken kaas gekregen). Het zou verstandig zijn om de bonbons ook weg te geven maar ze lachen mij toe.

Het andere pakket is doos met oud en nieuw spullen.  Vegters rolletjes,  oliebollenmix,  gluhwein, rozijnen,  krenten en nog wat eterij. 

Mijn huishoudelijke hulp heeft gisteren al veel spullen uit de andere pakketten meegenomen. De snoepdingen,  nootjesmixen,  chips, kaaskoekjes, chocolade. 

Vanavond gaan we man's pakket uitpakken. Ik ben heel benieuwd.

Ik heb besloten om mijn eigen kerstpakketje te arrangeren en een leuk horloge besteld. 

De bon van de baas gaat rustigaan op aan mooie kaartjes, postzegels, wellicht een spel voor zoon en misschien boeken, als man iets wil bestellen.

MidasWolf

MidasWolf

20-12-2023 om 19:24 Topicstarter

Morgen kan ik mijn pakket/en bon ophalen. Ben benieuwd wat er in het pakket zit en wat ik van die bon kan halen.
In de wandelgangen ging rond dat de bon rond de € 40 zal zijn plus een klein kerstpakket met nu nog onbekende inhoud….

Ik krijg toch een kerstgeschenk, ik mag kiezen uit allerlei dingen die ik anders echt nooit zou kopen (categorie chocoladefontein, snuggle deken) of die ik toch echt zelf goed uit wil zoeken (elektronica). Maar een ouderwets kerstpakket met allerlei voedingswaren erin is ook een optie. Ik denk dat ik dat kies. En dan gezellig met z'n allen uitpakken thuis!

Man’s kerstpakket is binnen! Rijker gevuld dan de mijne, ik hou van de ouderwetse kerstpakketten. Deze heeft zelfs een blikje ragout! Eens kijken of het andere voedselkastje nog wel bestaat. We hebben ook soesjes om zelf te vullen. Ben benieuwd!

Man kreeg een vleespakket van z’n werk (wisten we al, hij mocht kiezen tussen dat of een bon) en daarbij twee flessen wijn. Prima!

we hadden kerstmarkt bij werk man. Gekozen voor een kerstpakket en een spelletje en speciaalbieren.  Spelletje vor ons, de rest voor wegeef. 
Bij thuiskomst stond er pakket bij de deur met oude kaas,  chorizo,  chocolade,  speciaalbieren,  knabbels,  noten.  Moet ook maar weg.  Dit jaar waren er , voor ons nieuw,  veel pakketten ook in leuke verpakkingen met hengsels. 

Naast wat ik al wist (chips, thee, sap, reep chocolade en een duurzaam gemaakte beker voor onderweg) bleek er in mijn pakket ook nog een bon voor een webshop met duurzame producten te zitten van €100! Die had ik echt niet aan zien komen. Wel héél blij mee, heb wat dingen aangeschaft die ik al langer graag wilde hebben maar te prijzig vond, zoals herbruikbare siliconen diepvrieszakken.

MidasWolf

MidasWolf

21-12-2023 om 22:31 Topicstarter

Moosey schreef op 21-12-2023 om 22:28:

Naast wat ik al wist (chips, thee, sap, reep chocolade en een duurzaam gemaakte beker voor onderweg) bleek er in mijn pakket ook nog een bon voor een webshop met duurzame producten te zitten van €100! Die had ik echt niet aan zien komen. Wel héél blij mee, heb wat dingen aangeschaft die ik al langer graag wilde hebben maar te prijzig vond, zoals herbruikbare siliconen diepvrieszakken.

Dat is zeker netjes. 

Vandaag mochten we bij het kerstdiner op school ook een kerstpakket overhandigen aan onze leerlingen 😍. 
Dat vonden ze zo leuk! 

VVVbon van €35

Ik heb ook een VVV cadeaubon en wil 'm graag anoniem schenken aan een goed doel. Dis code ingeklopt (19 cijfers!), bijbehorende wachtwoordcode en een goed doel uitgezocht. Klik op Doneer, kom ik op de site van het goede doel uit waar ik mijn naam etc moet invullen. Dat wil ik niet, het prettige van een cadeaubon voor een goed doel is dat ik zo geen bedelbrief of -mail van ze krijg. Dus als iemand nog een tip heeft hoe ik die VVV bon anoniem kan schenken aan het goede doel dat ik dit jaar uitkies....
Bij andere type bonnen van voorgaande jaren werkte dat wel 

MidasWolf

MidasWolf

23-12-2023 om 10:00 Topicstarter

Ik heb mijn kerstpakket ook gehaald, 
Een bon van € 45 te besteden in een online winkel met heel divers aanbod. Eigenlijk teveel om hier op te noemen van Sauna bonnen, boeken tot gourmet sets. En een klein doosje met snacks denk aan marshmallows, gezouten pinda’s , kaast stengels en dat soort dingen.
Het laatste doosje had voor mij ook iets anders mogen zijn, toch ben in ik er blij mee vooral ook omdat we met de bijbehorende bon zelf iets kunnen uitzoeken.
En het gaat natuurlijk ook om het gebaar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.