Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

30-05-2024 om 10:26

Ja of nee

Wordt Trump schuldig bevonden door de jury ?

Peiling

Wordt Trump schuldig bevonden ?
37 stemmen
46%
54%

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

30-05-2024 om 10:26

Nee
Alle 12 gaan geen ja zeggen 😅

Ik mis de poll. Maar nee ik denk het ook niet. Die man is te invloedrijk.

Nee, ik denk niet dat hij schuldig wordt bevonden. Helaas. 

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij schuldig bevonden wordt. Ik vind het ook erg jammer dat de andere drie processen tegen hem zo vertraagd zijn.

geen idee. Ik hoop van wel.

Verder zou ik het fijn vinden als dit soort draadjes een titel zouden krijgen waaraan je kunt zien waar het over gaat, in dit geval bijvoorbeeld: ja of nee, is Trump schuldig?

Ik denk het wel maar dan gaat hij in beroep en dan duurt het weer een hele tijd zijn tactiek is dan zoveel mogelijk vertragen.

Ik denk het niet.

Hoewel ik Trump een enorme hork vind en hij ongetwijfeld dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen, lijkt dit meer op een politieke heksenjacht. En ik denk dat dat veel zwevende kiezers over de streep zal trekken, richting Trump. 

Daglichtlamp schreef op 30-05-2024 om 11:14:

Verder zou ik het fijn vinden als dit soort draadjes een titel zouden krijgen waaraan je kunt zien waar het over gaat, in dit geval bijvoorbeeld: ja of nee, is Trump schuldig?

Heel erg mee eens! 

Ik denk het niet, ik hoop het wel.

KillerQueen schreef op 30-05-2024 om 12:53:

Ik denk het niet, ik hoop het wel.

Precies dit

Laat me graag verrassen en anders ga ik ervan uit dat alles als verwacht verloopt.

Nee.

No way dat ze alle 12 verklaren dat hij schuldig is.

Uiteraard hoop ik van wel, maar ik ben te veel realist / pessimist.

Ik denk eigenlijk van wel, maar ik denk dat de rechter in deze zaak hem geen gevangenisstraf zal opleggen, maar een boete. (Mooie man trouwens, die rechter )

Vrees van niet, maar hoop het wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.