Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ja/Nee Hebben jullie washandjes in huis ?

Kortom hebben jullie washandjes in huis. Wie het gebruikt maakt voor de poll niet uit.

Peiling

Hebben jullie washandjes in huis ?
195 stemmen
94%
6%

Ik gebruik van die babywashandjes. Dochter stopt er een zeep in en gaat dan heftig aan de poets onder de douche. 

ja iedere ochtend gebruik ik ze

Ja minimaal 2 per dag, als ik mijn foundation make up verwijdert heb haal ik de resten van de lotion ermee weg. De andere fris ik me mee op.

Ik heb ze wel, maar momenteel heb ik ze al even niet gezien. Waarschijnlijk ergens achter in de kast beland. Ze worden dus ook niet echt gebruikt. Je poll wordt zo wel vrij nutteloos.

Dat is net zoiets als vragen of je een strijkijzer hebt, terwijl je eigenlijk wil weten of mensen strijken.

Diyer schreef op 19-04-2024 om 17:06:

ja, er zijn hier in huis per persoon 2 in gebruik. 1 boven en 1 beneden. Ze gaan ook mee op vakantie, want voel me anders erg ontwashand in buitenlandse hotels.

Ik gebruik ze maar niet elke dag. Ik was ze op 60 graden. De oudste die ik heb zijn 30 jaar oud en zijn van Vandyck ze zijn niet gekrompen maar nog steeds lekker groot. Ik stop mijn hand er nooit in. 

Ja, dat is ook de reden waarom ik zo blij ben om Nederlandse te zijn, om de washandjes.

JtM

JtM

19-04-2024 om 19:28

Ja, en we gebruiken ze alledrie (vriend, zoon en ik) iedere dag met douchen. Ik heb het idee dat ik niet goed schoon word zonder. Als ik af en toe zoon zie (of help met) hem schoon 'schrobben' weet ik zeker dat hij niet zo schoon word zonder washandje.

Ik was ze op 60 graden én ze gaan daarna altijd in de droger. Krimpen niet wij kopen ze altijd bij de HEMA.  

Ik ben toevallig de afgelopen twee jaar bezig geweest mijn washandjes een beetje te vernieuwen. Na al die jaren waren ze erg versleten. Ik heb ze vaak bij Wehkamp besteld in een aanbieding (en ook een beetje om net aan een bedrag te komen zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen). De kwaliteit is prima.

Ben ik de enige die werkelijk nooit washandjes bijkoopt?

Ik heb een lade vol met washandjes die ooit meegeslopen zijn vanuit onze ouderlijke huizen. En die al 25+ jaar meegaan.

Geen idee wat iedereen hier met zijn washanden uitvreet, maar hier slijt dat spul niet.

Marty1984 schreef op 19-04-2024 om 19:32:

Ben ik de enige die werkelijk nooit washandjes bijkoopt?

Ik heb een lade vol met washandjes die ooit meegeslopen zijn vanuit onze ouderlijke huizen. En die al 25+ jaar meegaan.

Geen idee wat iedereen hier met zijn washanden uitvreet, maar hier slijt dat spul niet.

Wij zijn al meer dan 45 jaar getrouwd en hebben twee kinderen grootgebracht en nu kleinkinderen over de vloer. Dus ja, die waren versleten. Niks bijzonders mee gedaan.

Edit: de droger heeft de slijtage wel versneld trouwens.

jazeker.  En iedereen gebruikt er elke dag minstens 1. Ikwas ze op 40 of 60 graden.  

Marty1984 schreef op 19-04-2024 om 19:32:

Ben ik de enige die werkelijk nooit washandjes bijkoopt?

Ik heb een lade vol met washandjes die ooit meegeslopen zijn vanuit onze ouderlijke huizen. En die al 25+ jaar meegaan.

Geen idee wat iedereen hier met zijn washanden uitvreet, maar hier slijt dat spul niet.

Nee hoor, ik koop ze ook nooit. Zelfde met handdoeken. In mijn hele leven heb ik nog nooit  een handdoek gekocht en op de een of andere manier hebben we een grote stapel die gewoon niet slinkt. 

MidasWolf

MidasWolf

19-04-2024 om 21:07 Topicstarter

MMcGonagall schreef op 19-04-2024 om 19:04:

Ik heb ze wel, maar momenteel heb ik ze al even niet gezien. Waarschijnlijk ergens achter in de kast beland. Ze worden dus ook niet echt gebruikt. Je poll wordt zo wel vrij nutteloos.

Dat is net zoiets als vragen of je een strijkijzer hebt, terwijl je eigenlijk wil weten of mensen strijken.

De vraag had ik al in de poll gezet, ach het is ook prima zo. De poll loopt iets anders dan eerst in gedachte maar nutteloos vind ik het zelf zeker niet. 

Op zich wel interessant dat zoveel mensen het nog dan nog wel in huis hebben. 
De poll is vrij eensgezind.  

Mevrouw75 schreef op 19-04-2024 om 20:47:

[..]

Nee hoor, ik koop ze ook nooit. Zelfde met handdoeken. In mijn hele leven heb ik nog nooit een handdoek gekocht en op de een of andere manier hebben we een grote stapel die gewoon niet slinkt.

Ja, hier ook zo. Dat spul slijt niet. Sommige handdoeken beginnen nu wel te slijten, die zijn al zeker 25+ jaar oud (misschien wel ouder als ze van bij mijn ouders komen). Ik koop geen nieuwe, want nog genoeg in voorraad. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.