Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ja/Nee (Digitale)koopzegels sparen

Peiling

(Digitale)Koopzegels sparen
45 stemmen
62%
38%

Jumbo en AH. Vind het leuk om ongemerkt te sparen en dan opeens genoeg te hebben voor een boodschap. Zeker aan het einde van de maand vind ik dat leuk.

we sparen voor de vakantie. Dubbele koopzegels bij de ah, als een boekje vol is laat ik het meteen uitbetalen en zet ik het op de spaarrekening (dubbele rente). We zitten nu op 450 euro

ja. Bij de AH bijna 2000 euro.  Bij de Plus 34 euro.  Bij de Jumbo 50 euro.  Bij de Keurslager ruim 150 euro.  Ik spaar maar verzilver zelden.  

Ja bij AH. Sindskort ook in te leveren bij online bestellen. 

ja, bij AH. Sparen digitaal. Laatst geld uit laten betalen voor een grotere aankoop. Vroeger in de boekjes, meteen inplakken.
Bij AH ook zegels op huismerk koffie, krijg je bij volle kaart 2 euro korting.

Sinds kort een Hoogvliet in de buurt, daar kun je ook sparen, dus pas mee gestart. Die kun je dan weer niet zien in hun app, saldo staat op de kassabon.

Op die zegels krijg je meer rente dan op spaarrekening. We sparen niet voor een specifiek doel.

Dorestad schreef op 29-04-2024 om 11:34:

ja. Bij de AH bijna 2000 euro. Bij de Plus 34 euro. Bij de Jumbo 50 euro. Bij de Keurslager ruim 150 euro. Ik spaar maar verzilver zelden.

Lekker potje bij de ah!

Dorestad schreef op 29-04-2024 om 11:34:

ja. Bij de AH bijna 2000 euro. Bij de Plus 34 euro. Bij de Jumbo 50 euro. Bij de Keurslager ruim 150 euro. Ik spaar maar verzilver zelden.

Zou je dat niet beter op je gewone spaarrekening kunnen zetten,  ivm rente? Dan krijg je er nog wat extra over. 

Wel een lekker spaarpotje zo 

Dolfje schreef op 29-04-2024 om 12:55:

[..]

Lekker potje bij de ah!

Ik zeg weleens tegen rest van gezin dat, wanneer ik niet meer in staat ben de boel te verzilveren,  dat ze niet moeten vergeten dat er digitale zegelboekjes zijn en dat er  1 laatje hier thuis vol ligt met zegelboekjes en losse zegels.  Minstens 50 kaarten vol van Perla koffie,  DE punten,  zuivelhoeve boekjes,  munten van de bakker,  volle kaarten van de visboer,  volle kaarten voor allemaal gratis koffie bij horecazaken.  Enz.

Ja, bij de AH en Jumbo. Bij de AH sparen we 2x zo snel via Premium. Op dit moment hebben we € 225 gespaard. Ik laat het uitbetalen met kerst en vakantie.  Ik vind het eigenlijk wel slim elk boekje meteen uit te laten betalen en dat op de spaarrekening (in een spaarpotje) te zetten.
Bij de Jumbo betaalt mijn man er boodschappen mee.

Nee, ik kom te weinig bij supermarkten die dat aanbieden. 

Vroeger spaarde mijn moeder bij de ah en dan leverde ze de boekjes voor de vakantie in. Dan zaten we eerst nog een hele avond te plakken met het hele gezin.

Ja, ik spaar bij de Plus. Voor elke 4 euro die je gespaard hebt, krijg je 6 euro.
Dat is wel een goede 'rente'.

Koopzegels niet.  Gratis zegels wel en de jumbopunten ook. Gratis koffiecups, pindakaas of wat er die maand in de actie zit is mooi meegenomen.  Plus een paar keer per jaar €5 korting op de boodschappen is ook fijn. 

Ik spaar nu zo'n anderhalf jaar koopzegels bij ah (digitaal, dubbel) en heb in die tijd 2444 euro gespaard. Of eigenlijk dus 2303 gespaard en 141 aan rente gekregen.
Ik laat soms wat uitbetalen als de boodschappen rekening leeg is aan het eind van de maand. Verder niet echt een specifiek doel ervoor, ik doe het puur omdat de rente zo hoog is.

Ik spaar koopzegels bij de Jumbo in de app. Als er weer aardig wat op zit lever ik ze in, dan betaal ik de boodschappen ervan. 

Ik wist niet dat zoveel mensen koopzegels sparen. Ik doe het  iet, ben er ook niet mee opgegroeid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.