Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

07-04-2022 om 06:22

Ja / Nee - 7 april

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Schoenen aan in huis
92 stemmen
35%
65%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

07-04-2022 om 06:25

Hier in huis liever niet, al zal ik niemand, behalve de kinderen, dwingen zijn schoenen uit te trekken.

Voor mijzelf schoenen uit thuis, is het eerste dat ik doe als ik thuis kom. Lekker comfortabel slofjes aan. Maar mijn bezoek hoeft dat absoluut niet hoor. Ik trek trouwens ook gewoon voor ik weg ga in de woonkamer mijn schoenen aan en loop er nog mee rond.

wij doen onze schoenen uit, allemaal. 
Zelfs vriendinnen van dochter doen dat. 
Heeft niks met viezigheid te maken (ik vind het op   sloffen gewoon veel fijner lopen in huis), maar vriendinnen denken dat wel. Die komen hier al vanaf dat ze 2 jaar oud zijn dus zijn niet anders gewend. 
Bezoek hoeft de schoenen niet uit te doen maar doen het vaak wel en dan lekker met de voeten op de bank. Net alsof ze thuis zijn

Widajo schreef op 07-04-2022 om 07:01:

wij doen onze schoenen uit, allemaal.
Zelfs vriendinnen van dochter doen dat.
Heeft niks met viezigheid te maken (ik vind het op sloffen gewoon veel fijner lopen in huis), maar vriendinnen denken dat wel. Die komen hier al vanaf dat ze 2 jaar oud zijn dus zijn niet anders gewend.
Bezoek hoeft de schoenen niet uit te doen maar doen het vaak wel en dan lekker met de voeten op de bank. Net alsof ze thuis zijn

Zo gaat het hier ook.

Rondstruiner schreef op 07-04-2022 om 06:56:

Voor mijzelf schoenen uit thuis, is het eerste dat ik doe als ik thuis kom. Lekker comfortabel slofjes aan. Maar mijn bezoek hoeft dat absoluut niet hoor. Ik trek trouwens ook gewoon voor ik weg ga in de woonkamer mijn schoenen aan en loop er nog mee rond.

dit

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

07-04-2022 om 07:13

Ik herken het wel dat visite hun schoenen uittrekt. Hoeft niet, mag wel. Als ik op visite ga bij mensen die zelf op sokken of sloffen lopen dan doe ik liefst daar ook zelf mijn schoenen uit. 

Ik loop thuis meestal in de ochtend met birckenstocks of pantoffels aan. Als ik dan naar buiten moet doe ik schoenen aan en die houd ik aan tot na het koken en de afwas. Al ik mijn schoenen aan heb heb ik zoveel minder pijn aan mijn heup. Gasten mogen ook gewoon schoenen aanhouden. 

Ik trek ze zelf wel uit omdat ik dat lekkerder vind zitten. Visite mag helemaal zelf kiezen wat ze doen. 

Malibu2 schreef op 07-04-2022 om 07:50:

Ik trek ze zelf wel uit omdat ik dat lekkerder vind zitten. Visite mag helemaal zelf kiezen wat ze doen.

Dit 

ik hou mijn schoenen liever aan. Zeker nu met thuiswerken achter mijn sta-zit bureau heb ik wel de steun van mijn zooltjes nodig als ik uren achtereen sta.

Nee, ik trek m’n schoenen uit zodra ik thuis ben. Wel moet ik eerst naar m’n kledingkast lopen, daar zit m’n schoenenrek in. Ik moet dus wel eerst de trap op lopen.

Aan. Vind ik veel prettiger dan sokken of sloffen. Bovendien loop ik ook regelmatig de tuin in en uit, wel fijn om dan normale schoenen aan te hebben en geen crocs ofzo. Zeker nu het buiten zo nat is. 

Wij hebben zowel beneden als boven onze schoenen uit en sloffen aan . Visite mag beneden de schoenen aanhouden .

schoenen aan. Man en ik zijn beiden niet opgegroeid met schoenen uit. Toen we naar ons nieuwe huis verhuisden heb ik nog een poging gewaagd ivm schoner, maar het werkt niet voor/bij ons. 

Ik zelf niet, maar anderen mogen hun schoenen aanhouden. Ik maak de vloer geregeld schoon.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.