Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

18-02-2022 om 06:42

Ja / Nee - 18 februari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

Blijf jij vandaag de hele dag binnen vanwege deze storm?
67 stemmen
22%
78%

Ik ga zo nog even een uur wandelen, boodschappen doen en zwemmen. 
Vanavond zou ik bij m'n moeder eten, maar dat durf ik toch niet aan aangezien ik in 't bos woon en dus ook langs boomrijke lanen moet rijden om er te komen. Er valt hier al regelmatig een boom over de weg, dus die krijg ik liever niet op m'n dak. 

Ik heb vanochtend zoon naar school gebracht en boodschappen gedaan. Ik hoor net van zoon dat hij om 13.00 uit is ipv half vijf, dus hij had wel kunnen fietsen. Dus ik ga er straks nog uit om hem op te halen. En vanavond heeft hij jeugdclub, als dat doorgaat ga ik hem ook brengen en halen met de auto.

Normaal haal ik de kinderen lopend op uit school. Ze zijn al om 12.00 uur vrij. Ik denk dat ik nu voor de auto kies. Dat is 20 minuten rijden. Lopend 10. Maar eens kijken hoe de storm is tegen die tijd. 
Voor de rest moet ik alleen even bloedprikken en blijf ik lekker binnen. Vind het toch altijd wel spannend. 

Ik ga nog boodschappen doen mijn golf rondje heb ik afgezegd.

Nee, ik werk tot een uur of 4 en hoop dat het hier dan nog wel meevalt.

Vandaag gewoon werken van 11:30-21:00. Al ben ik benieuwd of er uberhaupt mensen komen eten vanavond. Woon in het zuiden van het land, en ben benieuwd naar hoe hard het hier gaat stormen. We gaat het meemaken.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

18-02-2022 om 10:21

- foutje-

niet_rechts schreef op 18-02-2022 om 08:58:

[..]

Op het kaartje gisteren kwam Zuid Limburg er het beste af en zelfs daar wordt het zoals het hier woensdag was. En dat vond ik al een nare storm... Dus misschien voor de zekerheid toch maar je spullen binnen zetten?

Ik heb de spullen al wel binnen hoor. Maar of die code oranje werkelijkheid wordt gaan we zien. 

Ik moet om half 4 bij de fysio zijn maar dat is niet zo ver weg. Voor de rest blijf ik binnen. Alle boodschappen heb ik gisteren al gedaan.

Ik ga zo om 12.45 - vroeger dan normaal - kind van school halen en daarna blijf ik lekker binnen. 

Ik moet er nog uit om de kinderen om 14.00 uur van school te halen.
En een hond die vandaag nog wat rondjes moet lopen, maar vandaag gaan we niet ver

Het verbaast me dat zoveel mensen nog aangeven dat ze nog sociale dingen gaan doen. Werk snap ik. Dat kan je niet zomaar cancelen. Maar waarom nog naar een jeugdclub, sport of koor willen gaan? Zelfs al wordt het niet afgelast, waarom dan nog de hort op willen?

We gaan het zien. Ik moet nog wel gewoon boodschappen doen en ik zou mijn dochter vanavond naar een feestje brengen. De wind van afgelopen week vond ik wel vervelend, toen moest ik onverwacht ook ‘s avonds nog de deur uit door de storm en striemende regen.

Irregular_Choice schreef op 18-02-2022 om 07:29:

[..]

Ah, zo’n kleintje nog. Zorg vooral ook dat de riem (of tuigje) goed vast zit. Lees van gisteren al dat er veel honden vermist zijn, doordat ze zich hebben los gerukt of uit de riem schoten en in paniek zijn weggerend door de wind. Succes vandaag ermee in ieder geval!

Daar had ik niet eens aan gedacht! Ik zal het zometeen nog even extra controleren, bedankt voor de tip!

Ik moet vanmiddag naar de kapper. Ben benieuwd of mijn nieuwe coupe windkracht 11 aankan  .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.