Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ja/Nee 17-9 Ben je blij dat het nu echt herfst wordt?

Bedoeling van dit doorgeef topic:

Geef in een bericht aan of je voor ja of nee kiest en vertel waarom je daarvoor kiest. En geef je keuze aan in de peiling.

Ben je de eerste in dit topic die reageert, Of De Eerste Na De Topic Opener, dan bedenk je een nieuwe stelling/woord, bijvoorbeeld : Botox ja of nee?

Deze stelling plaats je de volgende dag, het liefst in de ochtend, in
een nieuw topic. Degene die daar weer als eerste reageert opent de dag
erop weer een nieuw ja/nee topic. Enzovoort.

Je plaatst het topic in huiskamer. Je zet in de titel: Ja/nee met de
datum en de stelling/het woord. Vervolgens maak je een peiling aan waar
je bij de peilingvraag de stelling/het woord zet. En bij de
peilingopties de opties ja en nee. En het max aantal antwoorden 1.
Kopieer tot slot deze hele tekst en plaats deze in je bericht, zodat
voor iedereen die nieuw instapt duidelijk is wat de bedoeling is.

Peiling

blij met de herfst?
128 stemmen
51%
49%

Ja. Eigenlijk hou ik meer van de zomer maar ik zit nu in de laatste zwangerschapsloodjes en dan is regen echt veeeeel fijner dan warmte. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

17-09-2023 om 09:31

Neeeeeeeeeeee! Graag nog een hele lange nazomer. Ik vind dat het nu al weer zo snel donker wordt. Gisteren fietste ik rond 8 uur naar huis en toen moest mijn fietslamp aan.

Ik houd van alle jaargetijden de veranderingen in de natuur. Het mooie van de herfst vind ik de kleur explosie en de heerlijke geur als je een boswandeling maakt. Dus laat de herfst maar komen.

Ik ben dol op de seizoenen, behalve de zomer. Echt vreselijk de hitte, het lange licht, de herrie. Ik kan er echt niet tegen. Voor mij een seizoen dat ik zo min mogelijk buiten kom. 
ik geniet er echt van dat het nu eens bewolkt is en af en toe regent. 

nee!!!! Het feit dat het slechter weer wordt en eerder donker wordt.. ik haat het. Ik wil standaard voorjaar en zomer.

De herfst vind ik niets. Eerder donker, overdag ook vaak donker en druilerig. In februari leef ik weer een beetje op.

Zeker blij dat die bloedverziekende hitte niet meer waarschijnlijk is, maar daar is alles mee gezegd. De koude en grauwe seizoenen zijn elk jaar weer een worsteling (mentaal), dus daar zie ik erg tegenop. Ik hoop heel hard op nog wat mooie zonnige dagen.

ja! Heerlijk de herfst, de kleuren, de geuren. Het dragen van laagjes, zachte materialen. Love it!

Dit jaar zeker (nog) niet! Ik heb erg weinig kunnen genieten van mooi, warm zomerweer en heb maar 2x gebruik kunnen maken van mijn opzetzwembad. Gisteren heb ik hem toch maar opgeruimd omdat het ernaar uitziet dat het er ook niet meer van gaat komen. 

Compleet eens met Saga: de behaaglijke gloed van de zon (laaghangende zon is dan weer wel een nadeel), de kleuren die in schakeringen van oranje over rood naar bruin gaan, de kleding die weer iets 'verhullender' kan (zonder dat ik te klagen heb, maar vrouwen blijven vrouwen) en de tijd die komt dat ik weer broekkousen ga kunnen dragen om mijn te witte benen te verstoppen.

Elk seizoen heeft zijn charmes en minpunten maar in de herfst voel ik de charmes meer en de minpunten minder.

Ik geniet erg van het hete weer maar ik vind het wel fijn dat het weer eerder donker is. Als het dan toch herfst is kan ik niet wachten tot de klok weer verzet is. Zo knus, op tijd de gordijnen dicht en de kaarsjes aan. Ik geniet altijd zo als ik op vakantie ben in bv Turkije. Overdag genieten van het zonnige weer en om 8 uur is het donker.

Ja, ja, ja en ja! Ik kijk er al vier maanden naar uit! Heerlijk 
Lekkere grijze dagen (hoop ik), lekkere temperatuur buiten, kunnen ademhalen buiten, weg met die zomerkleding, geen airco meer aan, geen 30+ graden meer in huis, niet meer in de woonkamer hoeven slapen, en die korte dagen ♥️. 

MRI

MRI

17-09-2023 om 10:04

Ja herfst is heerlijk. Ik vind het heerlijker dan de zomer. Ik houd niet van hitte. Maar (het is ook nooit goed) liever geen nat herfstweer. Maar van dat mooie zonnige knisperige zonnige herfstweer. Heerlijk

Lollypopje

Lollypopje

17-09-2023 om 10:06 Topicstarter

ik kan heel erg genieten van de herfst, maar ik had graag nog een week of twee twintig graden met een lekker zonnetje gehad. Voor mij het perfecte weer met mijn gezondheid

MRI

MRI

17-09-2023 om 10:06

Loeki72 schreef op 17-09-2023 om 09:35:

Ik ben dol op de seizoenen, behalve de zomer. Echt vreselijk de hitte, het lange licht, de herrie. Ik kan er echt niet tegen. Voor mij een seizoen dat ik zo min mogelijk buiten kom.
ik geniet er echt van dat het nu eens bewolkt is en af en toe regent.

Ja daar zeg jij wat: het is ook zoveel meer herrie in de zomer. Vooral als je, zoals ik, in een binnenstad woont.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.