Huiskamer
Vf_Watervrouw
15-09-2023 om 11:49
Ja/nee 15-09-2023 korte broek naar het werk
Bedoeling van dit doorgeef topic:
Geef in een bericht aan of je voor ja of nee kiest en vertel waarom je daarvoor kiest. En geef je keuze aan in de peiling.
Ben je de eerste in dit topic die reageert, Of De Eerste Na De Topic Opener, dan bedenk je een nieuwe stelling/woord, bijvoorbeeld : Botox ja of nee?
Deze stelling plaats je de volgende dag, het liefst in de ochtend, in een nieuw topic. Degene die daar weer als eerste reageert opent de dag erop weer een nieuw ja/nee topic. Enzovoort.
Je plaatst het topic in huiskamer. Je zet in de titel: Ja/nee met de datum en de stelling/het woord. Vervolgens maak je een peiling aan waar je bij de peilingvraag de stelling/het woord zet. En bij de peilingopties de opties ja en nee. En het max aantal antwoorden 1. Kopieer tot slot deze hele tekst en plaats deze in je bericht, zodat voor iedereen die nieuw instapt duidelijk is wat de bedoeling is.
Peiling
Korte broek aan naar je werk
_Audrey
15-09-2023 om 11:53
Nee, dat vind ik echt niet kunnen. Behalve als je postbode oid bent, maar niet naar kantoor.
Malm
15-09-2023 om 12:00
Leuke vraag. Een paar jaar geleden ontstond bij mij op het werk de discussie waarom mannen geen korte broek aan zouden mogen naar kantoor maar vrouwen wel jurkjes/rokjes. Uiteindelijk is er door de directie beslist dat mannen ook een korte broek mogen dragen mits wel netjes en bij klantbezoeken etc op kantoor niet. Zelf draag ik naar werk geen korte broek maar wel (nette) jurk of rok met blote benen.
Moirmel
15-09-2023 om 12:06
Neen, draag nooit korte broeken en al zeker niet in de sectoren waar ik werkte (geen zin in brandwonden aan mijn benen).
PinkFlower
15-09-2023 om 12:08
Ja. Ik draag korte broeken naar mijn werk. Maar dat kan bij mij ook. Zelfs de baas loopt in korte broek. Ik werk bij een buiten en natuur BSO. Ik zit ook regelmatig onder de modder 🤣
alhambra
15-09-2023 om 12:08
Ja, mits de werkplek zo warm is dat het oncomfortabel is voor een lange broek.
_Audrey
15-09-2023 om 12:16
PinkFlower schreef op 15-09-2023 om 12:08:
Ja. Ik draag korte broeken naar mijn werk. Maar dat kan bij mij ook. Zelfs de baas loopt in korte broek. Ik werk bij een buiten en natuur BSO. Ik zit ook regelmatig onder de modder 🤣
😂 lijkt me heerlijk!
ik had gewoon ja moeten stemmen natuurlijk. Dit soort werk kan absoluut wel met korte broek.
Feles
15-09-2023 om 12:17
Ja, als het een nette broek is. Vrouwen mogen wel een rok of jurk dragen, maar mannen moeten per se een lange broek aan?
Schommelstoel
15-09-2023 om 12:18
Geen ja en geen nee, want totaal afhankelijk van de werksituatie.
In mijn werkomgeving (zakelijke dienstverlening): nee, zeker niet. Korte rokjes zonder panty ook niet.
Maar ik kan ook me prima beroepen voorstellen waarin een korte broek geaccepteerd zou kunnen zijn.
BlairW
15-09-2023 om 12:20
Nee, ik moet me houden aan kledingvoorschriften en daar staat geen korte broek bij.
Ikbengek
15-09-2023 om 12:21
ja. Werk in gehandicaptenzorg en clienten verklaren ons voor gek als we met warm weer met lange broek komen aanlopen
SpiritedMagpie74
15-09-2023 om 12:24
Op mijn werk komt het woord "korte broek" niet voor. Zelfs niet op de IT-afdeling.
Sassenach
15-09-2023 om 12:32
In mijn oude werk mocht dat gerust en deed ik het ook. Nu in mijn huidige werk mag ik het zelf bepalen en doe ik het niet. Het is gezien de temperatuur op mijn werkvloer ook niet nodig.
absor
15-09-2023 om 12:33
wel naar mijn werk maar eenmaal op mijn werk moet ik me verkleden in uniform
oudmaarnognietkoud
15-09-2023 om 13:02
Op mijn werk zou het kunnen. Ik zie daar wel mannen met een korte broek. Maar zelf draag ik die niet, ik heb dunne viscose lange broeken die heel prettig dragen.
Boekenwurm83
15-09-2023 om 13:17
Bij mij op het werk kan korte broek prima, maar heb dan wel voorkeur voor nette korte broek, er zijn er ook genoeg die jurk of rok dragen naar werk.
Maar hangt natuurlijk ook wel van de sector af of korte broek wel of niet kan.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.