Huiskamer
Moirmel
01-10-2023 om 10:32
Ja/nee 01/10 Zou jij een ruimtereis willen maken?
Geef in een bericht aan of je voor ja of nee kiest en vertel waarom je daarvoor kiest. En geef je keuze aan in de peiling.
Ben je de eerste in dit topic die reageert, Of De Eerste Na De Topic Opener, dan bedenk je een nieuwe stelling/woord, bijvoorbeeld : Botox ja of nee?
Deze stelling plaats je de volgende dag, het liefst in de ochtend, in een nieuw topic. Degene die daar weer als eerste reageert opent de dag erop weer een nieuw ja/nee topic. Enzovoort.
Je plaatst het topic in huiskamer. Je zet in de titel: Ja/nee met de datum en de stelling/het woord. Vervolgens maak je een peiling aan waar
je bij de peilingvraag de stelling/het woord zet. En bij de peilingopties de opties ja en nee. En het max aantal antwoorden 1.
Kopieer tot slot deze hele tekst plaats deze in je bericht, zodat voor iedereen die nieuw instapt duidelijk is wat de bedoeling is.
Peiling
Zou jij een ruimtereis willen maken?
Moirmel
01-10-2023 om 11:05
Mocht het gratis of betaalbaar zijn, direct.
Een paar jaar geleden heb ik een vr-simulatie gedaan waarbij je deelnam aan de Apollo 11 missie, compleet met speeches etc., en toen kreeg ik al tranen in mijn ogen bij het verlaten van de dampkring terwijl ik wist dat het gewoon een simulatie was.
Denk dat het een enorm krachtig en terwijl bescheiden gevoel moet geven als je de aarde kunt aanschouwen vanuit de ruimte, en beseft hoe nietig onze planeet is.
redbulletje
01-10-2023 om 11:18
Nee, het zou mij veel te claustrofobisch voelen en ik wil graag blauwe lucht en groene natuur om me heen zien.
Wél zou ik zo'n simulatie willen doen inclusief gewichtloosheid ervaren. Dat lijkt me erg gaaf.
MMcGonagall
01-10-2023 om 11:34
Nee zeker niet. Dat gaat mij net iets te vaak fout en ik vind vliegen al niet heel chill.
Tuinfluiter
01-10-2023 om 11:40
Nee staat niet op mijn verlanglijstje. De gedachte om lange tijd in een kleine ruimte te zitten benauwd mij. Alleen een korttripje voor de leuk vind ik zonde van de energie die verbruikt wordt. Ik vind wel dat je dan wetenschappelijk onderzoek moet doen.
_Audrey
01-10-2023 om 12:14
Het lijkt mij prachtig om de aarde vanuit de ruimte te zien en tussen de sterren te vliegen, maar ik zou het wel erg claustrofobisch vinden om lang in zo'n spaceshuttle (of hoe heet dat) te zitten. Dus toch maar nee gestemd.
Bakblik
01-10-2023 om 12:18
Nee nooit van mijn leven. Geen vliegangst maar qua gezondheid is het geen goed idee voor mij. Mag om bepaalde redenen al niet in achtbanen en kermisattracties en afgeschoten worden met een raket is een kermisattractie tot de derde macht.
SuzyQFive
01-10-2023 om 12:28
Absoluut! Echt, als ik de kans zou krijgen dan gooi ik alles opzij.
Voorlopig hou ik het maar bij de wens om iig eens een lancering in het echt te zien.
Mijn dochter wilde heel lang astronaut worden, helaas heeft ze het laten varen 😅🤣
Vrijevlinder
01-10-2023 om 13:09
Nee, lijkt me niets. De kans dat je levend terug komt is kleiner dan bijv. met een vliegreis. Dat is een risico dat ik niet ga nemen. Ik houd me bij de mooie beelden op tv.
RaggedGull77
01-10-2023 om 13:25
Ik heb ook totaal geen enkele interesse om een ruimtereis te maken, en daarbij sluit ik me aan bij de reeds genoemde overwegingen.
Dees!
01-10-2023 om 13:44
Ja, maar niet als eerste. Beetje eng vind ik het namelijk wel dus dat moet eerst wel een aantal keren helemaal goed gegaan zijn voordat ik het zou overwegen.
Dolfje
01-10-2023 om 13:44
Mijn man zou meteen ja zeggen. Ik heb zelf die behoefte niet zo al lijkt het me aan de ene kant ook wel gaaf.
Denk dat ik kotsmisselijk word tijdens de lancering al.
RaggedGull77
01-10-2023 om 14:07
Ook de Space Shuttle Columbia is verongelukt. Dat gebeurde op 1 februari 2003. Daar zijn toen ook zeven astronauten bij om het leven gekomen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.