Huiskamer
Poezenmeisje
12-12-2022 om 21:06
Is er al een kerstpakkettentopic?
TO heeft gezocht, maar nog niets gevonden, dus trapt ze zelf af.
Wij kregen bonnen, lokaal te besteden. Ik heb ze ingewisseld voor een cadeaukaart van een goede boekhandel (twee jaar geldig, i.p.v. anderhalve maand). Meteen ook maar boeken meegenomen. De vulpennen hebben ze blijkbaar niet meer. Wel jammer.
Meestal koop ik geen boeken, ik ben een enthousiast straatbibliotheken fan, maar deze zien er zo mooi uit.
Gsleutel
25-12-2022 om 11:16
Ik kreeg een code om bij feelingz iets uit te zoeken (waarde €35). Stonden wel wat leuke dingen tussen, maar veel vind ik dan toch te duur voor wat je er voor krijgt. Ik heb een bladcadeau uitgezocht en die meteen verzilverd, wel echt voor mezelf dit keer (meestal koop ik er iets voor de kinderen voor). Daarnaast kreeg ik van de werkgever waar ik naar gedetacheerd ben ook een kerstpakket (had ik niet verwacht) met een bol.com bon van €40. Daar ga ik ook een leuk cadeautje voor mezelf voor uitzoeken heb ik besloten.
Man krijgt van zijn baas jaarlijks een bon van een goede slager voor een gourmet- of barbecue pakket (vlees, salades, sausjes, brood, toetjes, etc.). Daarnaast krijgt hij allerlei relatiegeschenken rond deze tijd. Veel flessen wijn, speciaal bier, maar dit jaar ook twee traditionele pakketten met etenswaren en een gesealed stuk ossenhaas (2,5 kg). Wij doen geen cadeautjes met kerst maar traditiegetrouw gaat alles wat hij krijgt onder de boom, ziet er toch altijd wel feestelijk uit.
Man heeft één leverancier die altijd leuke non-food cadeaus geeft (ook zonder bedrijfslogo en zo). Een paar jaar geleden kreeg hij daar een opvouwbare, houten slee van.
Inkepink
25-12-2022 om 14:08
wij kregen per mail een link waarmee je kon kiezen tussen diverse cadeaukaarten, een traditioneel kerstpakket of een donatie aan een goed doel. Ik heb een bol bon gedaan en daar twee jvh puzzels voor uitgezocht. Van een klant heb ik een vvv bon gehad en daar heb ik een boek voor uitgezocht
Hemke
25-12-2022 om 14:20
Een doos met 5 brownies,zo zoet, de vullingen springen spontaan uit je kiezen.
vrouw92
25-12-2022 om 15:24
Wij krijgen altijd een VVV bon (dit keer waarde van 50 euro) en daarnaast nog iets erbij. Pakket om koekjes mee te bakken, dit keer een spelletje.
Ben ik best wel blij mee.
Ook 2 keer een kerstmarkt waarbij je met muntjes zelf cadeau's mocht uitkiezen. Was ook leuk, maar echt druk.
Poezenmeisje
05-01-2023 om 08:28
Man heeft zoon opgehaald vanwege het slechte weer, en zo kon meteen de rest van het kerstpakket mee.
Een cocktailshaker, een fondueschaaltje met onderzetter, kaasfondue, smeltchocolade, een gek glaasje, een fles tonic en wat chips, nootjes etc.
Aan de "kookdingen" heeft hij (nog) niets, dus die adopteer ik.
Wel een leuk pakket.
lientje69
08-12-2024 om 21:19
Het komt er weer aan idd. Ik ben van werkgever veranderd en hoorde iets over een bon. Dat is redelijk standaard in de zorg. Vaak kan je iets uitzoeken zo rond de 30 /40 euro . Meerdere dingen en bedrijven waar je kunt kiezen. Ben benieuwd of dat hier ook zo is.
Friezinnetje
08-12-2024 om 21:22
wij hebben de 20e weer een kerstmarkt waar we ons eigen pakket uit kunnen zoeken bij kramen van ong 25 bedrijven. En dan krijgen we nog wat muntjes waar we wat eten of drinken voor kunnen halen. altijd goed verzorgd en genoeg keuze in produkten. Je kunt evt ook cash bijbetalen, mocht je te kort hebben. Vorige keer een mooie sjaal gekocht.
Auwereel
09-12-2024 om 23:31
Ik hoor op mijn werk over "geld tekort" en "bezuinigingen", ik denk dat het blijft bij de kerstbijeenkomst dit jaar, zonder pakket
Auwereel
09-12-2024 om 23:33
Il heb trouwens een kerstpakket gehad van mezelf, No Waste Army had een hele lekkere doos dit keer!
https://nowastearmy.nl/
Envelop
09-12-2024 om 23:44
Auwereel schreef op 09-12-2024 om 23:33:
Il heb trouwens een kerstpakket gehad van mezelf, No Waste Army had een hele lekkere doos dit keer!
https://nowastearmy.nl/
Die had ik ook voor onszelf besteld. Heel mooi initiatief.
Poezenmeisje
09-12-2024 om 23:46
Waarschijnlijk weer een bon om te besteden bij lokale winkels.
Ik zet het bedrag op mijn cadeaukaart van de boekenwinkel om de hoek, dan kan ik weer een jaartje vooruit. Veel boeken, maar ook spellen en hebbedingen.
Envelop
09-12-2024 om 23:48
Geïnspireerd door dit topic ga ik een kerstpakket maken voor een vriendin die ook zzp'er is en echt een kutjaar prive had met o.a. een miskraam. Lijkt me heel leuk om haar te verrassen.
Zelf ben ik ook zzp'er en werk ik daarnaast 1,5 dag per week in loondienst bij een bedrijfsverzamelgebouw waar ik de lunch ed maak. Van mijn collega begreep ik dat ze vorig jaar van meerdere huurders ook een pakket had gekregen. Van 1 huurder denk ik wellicht wel iets te krijgen, een klein bedrijf waar ik veel contact mee heb, maar van de rest niet. Zij werkte er ook altijd fulltime dus dat is ook anders
Neweve
10-12-2024 om 07:16
Ik heb voor de schoonmaakster en gastouder een vroeg kerstpakket gedaan (adventskalender).
Zelf mag ik komende donderdag op een markt dingen uitzoeken. Ik ben benieuwd of er iets leuks tussen zit.