Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ik wil wel weer eens regen

Het is weer zover, nadat begin dit jaar door veel regen de tekorten weer waren aangevuld, is het nu alweer te lang te droog. Zolang het meivakantie is, graag 's nachts, maar toch: graag weer regen. Voor mijn tuin, voor het zaaigoed dat nu niet opkomt...

https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/geografische-overzichten/neerslagtekort_droogte


ik heb niks gezien of meegekregen qua regen. Maar vannacht waren wel de straten nat dus er is iig iets gevallen. Van onweer word ik wakker dus dat heeft het niet gedaan want ik ben daar niet wakker van geweest

Rond 7 uur vanmorgen een paar druppels gevoeld 
En rond 8 uur kwam er wat meer naar beneden 
Het heeft uiteindelijk tot een uur of 11 geregend 

en de regenkansen nemen alweer af op buienradar. Grrrrrr

Netherfield schreef op 06-09-2022 om 17:41:

en de regenkansen nemen alweer af op buienradar. Grrrrrr

Ja dar zag ik ook

Arme natuur en mijn arme tuin. 

Vanmorgen wat regen (noorden van het land) en vannacht kans op regen. Kom maar op!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

06-09-2022 om 21:08

Het gaat tekeer hier!! (Duitsland)
Een kwartiertje geleden zaten we nog gezellig buiten te borrelen en opeens werd het pikkedonker en barst een gigantisch onweer los. De regen komt met bakken uit de hemel 

TanSwallow86

TanSwallow86

07-09-2022 om 03:01

hier eindelijk regen

Hier regent het nu ook! En onweer, daarom ben ik nu wakker. 

Hier ging het gisteren rond 22.00 uur ook tekeer

Heb zojuist mijn slaapkamerraam dicht moeten doen omdat het hier op dit moment giet.
De 3de dag regen én onweer, alsof de natuur iets in te halen heeft.

noas_1993 schreef op 07-09-2022 om 20:41:

Heb zojuist mijn slaapkamerraam dicht moeten doen omdat het hier op dit moment giet.
De 3de dag regen én onweer, alsof de natuur iets in te halen heeft.

Wat lekker. Hier de hele dag niks, vannacht wel gelukkig. En voor morgen is de verwachting ook al weer aangepast en gaat het helaas ook maar een beetje regenen.

hier nog steeds zeer weinig water. 

Auwereel

Auwereel

07-09-2022 om 20:59 Topicstarter

Ik vond het vanmorgen zo lekker ruiken in de tuin. Er zou nog meer regen gaan vallen vanavond, maar de verwachtingen worden naar steeds minder bijgesteld...

Friezinnetje schreef op 07-09-2022 om 20:48:

hier nog steeds zeer weinig water.

De wolken zijn al leeg voordat ze bij jou zijn

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.