Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ik heb geen……

Nera schreef op 09-05-2022 om 15:40:

[..]

Ik heb een strijkplank maar gebruik hem nooit. Het enige dat hier wel eens wordt gestreken is een heel incidenteel overhemd voor vriend (alleen bij speciale gelegenheden)

Corona is ook een goeie, heb ik zelf ook (nog) niet gehad.

Geen fiets vind ik wel opvallend, zou zelf niet weten wat ik zonder fiets zou moeten!

Ik mis een fiets totaal niet. Wat lopend kan doe ik lopend en verder ga ik met de auto.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

09-05-2022 om 15:47

Sassenach schreef op 09-05-2022 om 15:45:

[..]

Ik mis een fiets totaal niet. Wat lopend kan doe ik lopend en verder ga ik met de auto.

En die heb ik dan weer niet  

Die van mijn vriend staat vaak genoeg beschikbaar voor de deur maar ik fiets liever.

Schommelstoel schreef op 08-05-2022 om 14:00:

[..]

Ohja, die heb ik ook niet!

Daar wordt altijd heel meewarig bij gekeken, als ik zeg dat ik die niet heb. Maar ik zou niet weten wat een magnetron nog gaat toevoegen in mijn leven. Ik heb er nooit een gehad.

Die gebruik ik eigenlijk vooral om sneller te ontdooien en om mijn koud geworden koffie snel op te warmen.

Ik heb geen tv. Geen ebike geen ereader geen ipad of tablet, geen smartwatch, geen facebook of twitter of andere sm en geen maatje 36. Verder heb ik heel veel wel

MidasWolf

MidasWolf

09-05-2022 om 15:57 Topicstarter

Geen terras set wel wat losse stoelen en een kleine tafel, de terras set wil ik nog wel eens een keer halen.
Geen tuinhuis, ik heb al een schuur en vind dat zonder om daar plek voor in de tuin op te offeren.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

09-05-2022 om 15:58

MidasWolf schreef op 09-05-2022 om 15:57:

Geen terras set wel wat losse stoelen en een kleine tafel, de terras set wil ik nog wel eens een keer halen.
Geen tuinhuis, ik heb al een schuur en vind dat zonder om daar plek voor in de tuin op te offeren.

een tuinhuis is ook niet zo standaard om te hebben toch? 

MidasWolf

MidasWolf

09-05-2022 om 17:02 Topicstarter

Nera schreef op 09-05-2022 om 15:58:

[..]

Nee, klopt idd in mijn omgeving ken ik wel een paar mensen  die er een hebben in de tuin en toen dacht ik die heb ik niet.

Nu ik er langer over nadenk is het inderdaad niet heel standaard.

Nera schreef op 09-05-2022 om 15:40:

[..]

Ik heb een strijkplank maar gebruik hem nooit. Het enige dat hier wel eens wordt gestreken is een heel incidenteel overhemd voor vriend (alleen bij speciale gelegenheden)

Corona is ook een goeie, heb ik zelf ook (nog) niet gehad.

Geen fiets vind ik wel opvallend, zou zelf niet weten wat ik zonder fiets zou moeten!

Sinds m'n 18,5 rij ik auto, dus geen fiets meer nodig. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

09-05-2022 om 17:34

redbulletje schreef op 09-05-2022 om 17:05:

[..]

Sinds m'n 18,5 rij ik auto, dus geen fiets meer nodig.

Ja dat weet ik van jou

Maar ik vind het fijner om te fietsen dan met de auto te gaan. 

Maatje 36 heb ik helaas ook niet al zou ik al blij zijn met maar 42..

Ik heb ook geen :
Visgraatvloer
Zwarte keuken 
Zwarte stalen deuren 

Sassenach schreef op 09-05-2022 om 15:33:

[..]

Die heb ik ook niet.😀

Ik zie ook mensen zonder strijkplank. Hebben jullie dan alleen kreukvrije kleding?

Ik heb geen:

• airfryer/friteuse/magnetron
  • caravan
  • fiets
  • trampoline in de tuin
  • overkapping/houtschuur in de tuin
  • buxus meer in de tuin
  • balkon
  • kaplaarzen
  • corona
  • zin in schoonmaken…..

Misschien scheelt het ook, ik heb geen droger, dus als ik mijn kleding ophang is het nog licht vochtig. Dus als ik het goed ophang, dan krijg je geen kreukels. En inderdaad bij aankopen een beetje opletten op wat voor stof het is.

Iedere keer weer als ik de topictitel zie moet ik denken aan 'Ain't got no..' van Nina Simone. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

11-05-2022 om 14:47

Sassenach schreef op 09-05-2022 om 15:33:

[..]

Die heb ik ook niet.😀

Ik zie ook mensen zonder strijkplank. Hebben jullie dan alleen kreukvrije kleding?

Ik heb geen:

• zin in schoonmaken…..

Ik heb daar altijd een fijne oplossing voor.

4fec15b5df3dd078723be885aae70309.jpg

Oh, ik bedenk nog een mooie:

Ik heb geen Teflon. 

Nergens. Niet in pannen, niet in wafelijzers, niet in het gourmetstel. Gewoon niet. Ik mot het niet. 

Nera schreef op 09-05-2022 om 15:58:

[..]

Nou... sinds Corona zijn ze hier in tuin na tuin opgebouwd. Best standaard inmiddels. 

Tickel schreef op 11-05-2022 om 14:47:

[..]

Ik heb daar altijd een fijne oplossing voor.

4fec15b5df3dd078723be885aae70309.jpg

Haha, ik ben nu wel benieuwd hoe jouw huis er dan uitziet als deze oplossing goed helpt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.